îmi amintesc cum mă priveai în acea ultimă toamnă
în ochii tăi se luptau flăcările amurgului
brațele tale mă înconjurau strâns ca o iederă
cădeau frunze din cerul nostru iar glasul tău
era cald și umed dar nu-mi putea domoli setea
păream nemuritori și atât de tineri
în renașterea sfântă a inimilor
mereu visători și febrili iar ora suna cristalin
cerul era o amintire fidelă a culorilor
în care ne învârteam în ceasuri de dragoste
atât de subtile și spațioase
viața era de o claritate absolută suspendată în eternul
moment al acelui prezent
bucuria noastră era explosivă ca fuga unor cai sălbatici
poate nimic nu a murit încă poate era doar confuzia
armonică a schimbărilor în toamna care avea
mereu un zgomot de călătorie în urechi
poate încă mai păstrăm în noi vântul acela
care împrăștia peste noi frunzele toamnei
poate suntem aceeași copii care stau la rând
pe terasa timpului cu brațele deschise
așteptând să prindă iar daruri căzute din cer
neștiind că cerul se deschide pentru fiecare
doar o singură dată
Adaugă un comentariu
Lisia, am înțeles și știu că e de bine, îți mulțumesc din suflet.
Nu știu de ce dar simt că tristețea mă scrie mai bine decât bucuria, mă simt mai în largul meu rememorând clipe și încercând să le trec din nou prin suflet. Acum le văd cu ochi senini, atâta energie culeg din tot ce a trecut dar încă trăiește atât de viu în inima mea.
Mulțumiri cu drag
Alex, tristetea e uneori binefăcătoare, alină ... îți mulțumesc de semn!!
Ce melancolie în fiecare vers! Poeziile tale au ceva... Au o tristețe aparte. Ori de câte ori te citesc, rămân cu o stare anume. Un amestec de frumusețe și nostalgie. Și parcă mă învăluie și pe mine amintirea unor clipe fără a le putea localiza într-un timp anume și nici a le putea da o identitate. Ceva neclar, de parcă ar veni din altă viață. Ca atunci când știi că știi ceva, dar nu-ți poți aminti. Nu știu dacă și ce ai înțeles din comentariul meu, dar e de bine, să știi. :)
I stare melancolică și pe alocuri tristă chiar daca nimic nu a murit încă... Din păcate cerul cu daruri se deschide pentru fiecare doar o dată... Frumos, dar trist!
Vă multumesc tuturor de semnele generoase, poate suntem cu toții aceiași copii, doar toamna e alta!! :)
Nu există poem desăvârșit, știu asta, dar faptul că cineva îl poate vedea frumos, bineînțeles că aduce multă bucurie în sufletul celui care scrie.
Domnul, Mihai Katin, aveți dreptate, poate într-adevăr cerul se deschide de câte ori rostim o rugăciune, o spuneam aici cu tristețea celei care își cam pieruse speranța... vă mulțumesc frumos!
Manuela, bucuroasă de semnul tău în această toamnă atipică! Mulțumesc!
Gabriel, ești generos așa cum îi stă bine unui cavaler, dar îți mărturisesc că ... cunosc eu bărbați care scriu versuri de dragoste mai subtile și mai frumoase! Nu dau nume dar te asigur că sunt printre noi! :) Mulțumesc!
Dan, recunosc că un pic mi-e cam ”frică” de comentariile tale, o spun la modul acela zglobiu nu chiar serios :) spun asta pentru că îți cunosc exigențele și cunosc și felul tău de a scrie... și, vezi tu, suntem aici ca să și învățăm unii de la alții și eu sunt dispusă mereu să învăț de la maeștri. Mulțumiri, cu același drag!
Domnul Grig, da, e o toamnă răscolită de sentimente mai vechi care nu vor să treacă...
Succes cu piesa muzicală, mulțumiri!
Un „pustiu de toamnă”, dar plin de iubire și de ecourile ei, de reverberațiile ei în inimă. M-a emoționat și inspirat mai cu seamă acum când lucrez la o piesă muzicală pe care o voi intitula „Te-aștept în toamna mea”...
Întreg poemul foarte frumos, ai tu o disciplină a construcției ce ajută parcurgerea, deși mai lung decât majoritatea poemelor tale, intensitatea își păstrează ascendența, ai scris un roman în câteva strofe, și din punctul de vedere al verbului sună sorescian, finalul deosebit l-ai putea patenta ca principiu, plăcut și foarte plăcut, Nuța, cu drag!
Numai o femeie poate scrie așa frumos despre dragoste și amintirile ei.
Un text sensibil, gândit și clădit pe muzica melancolică a vieții și a toamnei.
poate suntem aceeași copii care stau la rând
pe terasa timpului cu brațele deschise
așteptând să prindă iar daruri căzute din cer
neștiind că cerul se deschide pentru fiecare
doar o singură dată....cu siguranta acesti copii putem fi depinde doar de cat de mult am pastrat nepretuitul dar al copilariei!....nu,eu cred ca cerul se deschide de fiecare data cand sufletul nostru inalta rugaminte...o spun si metaforic si nemetaforic...
un poem de o reala simtire a ceea ce este iubirea ca timp uman!
ION LAZĂR da COZA - scriitor
VASILISIA LAZĂR - poetă, redactor Revista „Eminesciana”, membră UZPR
ADMINISTRATORI-EDITORI
SOFIA SINCĂ - prozatoare
GABRIELA RAUCĂ - poetă, realizatoare emisiuni Radio ProDiaspora, redactor Revista „Eminesciana”, membră UZPR (redactor promovare cultură media)
ADA NEMESCU - poetă, artist plastic
CARMEN POPESCU - scriitoare, realizatoare emisiuni Radio Vocativ (redactor promovare cultură media)
AUGUSTA COSTIN (CHRIS) - prozatoare
MIHAELA POPA - poetă
PETRUȚ DAN (CĂMUI) - poet, cantautor
BOLACHE ALEXANDRU - poet
MIHAI KATIN - poet
GRIG SALVAN - prozator, cantautor
Fiecare postare trebuie făcută în spaţiile special constituite pentru genurile literar/artistice stabilite. Postarea în alte locuri decât cele stabilite de regulile site-ului, atrage eliminarea postării de către membrii administraţiei, fără atenţionarea autorului! De exemplu, un eseu postat în spațiul prozei va fi șters. Pentru cele mai frecventate genuri, reamintim locațiile unde trebuie postate. Pentru a posta:
1. POEZIE, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
2. PROZĂ, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
3. ESEU, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
4. FOTOGRAFII, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
5. VIDEOCLIPURI, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
Toate acestea le puteți accesa și din bara de sus a site-ului. Este admisă doar o postare pe zi, pentru fiecare secțiune, creație proprie. Folosirea diacriticelor este obligatorie.
Pentru cei care doresc să susțină acest site, DONAȚII la:
RO45CECEB00008RON1057488
titular cont: LAZAR VASILISIA
(CEC Bank)
*
Pentru anul trecut au donat:
Gabriela Raucă - 400 Euro
Monica Pester - 600 Lei
Nuța Crăciun - 220 Lei
Maria Chindea - 300 Lei
Tudor Cicu - 300 Lei
Elisabeta Drăghici - 200 Lei
***
Pentru acest an au donat:
Maria Chindea - 200 Lei
Monica Pester - 300 Lei
© 2024 Created by Ion Lazăr da Coza. Oferit de
Embleme | Raportare eroare | Termeni de utilizare a serviciilor
Pentru a putea adăuga comentarii trebuie să fii membru al ÎNSEMNE CULTURALE !
Alătură-te reţelei ÎNSEMNE CULTURALE