încă trăiesc oameni
animale de companie iluziile
fiecărei nopţi apocrife
balansează cardinal
cerul gurii într-un indigo de plumb
zilei
argintul viu dezleagă umbre
graficul unui supravieţuitor
timpul întreabă vrei să
te rogi
nu
am încredere-n mine
ce ştii să faci
nimic
sunt un gentleman
Adaugă un comentariu
Vaaaai, înseamnă că nu ești gentleman. )))) Un gentleman nu face așa. )))
Lisia, chiar Vranceaaa!?))) Cică pe timpul lui Regretatu', vine la ușa unei doamne cineva cu soțul acesteia, beat, sună la ușă, gospodina deschide și omul, deh, binefăcătorul zice: sărut mâna, doamnă, l-am adus pe domnul măcelar acasă; la care doamna zice: „de unde domne măcelar, e inginer, dar când se-mbată îi place să se dea mare”!))))))))))) Așa și mie mi-a făcut o deosebită plăcere să mă laud că nu știu să fac nimic!)) Sărut mâna, doamnă!)
Da, Nuța, poți să-l înțelegi ca pe un poem cu dedicație, prea mă agasau fețele alea de neînțeleși de pe anumite site-uri literare și netalentați și nedescurcăreți, le-am scris și niciunul nu a avut curaj să-mi raspundă, „dacă aveam un pistol vă împușcam”, niște frustrați cu aere și atâta tot, e greșit atâta?, cu atât mai bine, demonstrază cât de mult nu-i respect și mă plictisesc că nu au niciun haz pentru care să facă atâta caz! Totuși versul citat reprezintă un adevăr, am încredere în mine, de aceia nu-mi trebuie să mă rog!)) Am muncit enorm pentru dreptul acesta!
”animale de companie iluziile”, iubesc versul ăsta, în rest nu mă prea conving afirmațiile astea cam frivole: ”timpul întreabă vrei să/ te rogi/nu /am încredere-n mine”, dar da, pot să le admir nonșalanța, deși finalul are așa un aer boem că vrând nevrând îți aduce o destindere ...
Vezi că ți-a crescut deja nasul. Se vede din Vrancea. :)))
)))))))))))))))))))))))))))! Hai că m-ați făcut să râdddd! Nu mă pot abține și vă răspund în grup, dacă și domnului Mihai Katin i-am smuls un zâmbet înseamnă că Prigojin nu a murit degeaba!))))) Legatura este că precis și el era un gentleman, că nu cred că știa să facă ciorbă sau să picteze biserici!! ))) Dacă mă pornesc o să râdeți până dimineață, că mă taie capul la tot felul de ...lucruri! Aveam un șef de birou care le zicea colegilor „lăsați-l în pace nu-l băgați în seamă, nu-l atingeți, nu vorbiți cu el, că ăsta abia așteaptă și până la sfârșitul programului nimeni nu mai face nimic!”)) Deci, hai să ne calmăm, „să ne calmăm!”, să mă calmez ca să-l pot duce până la capăt, așadar, Lisia, ai intuit f bine, este un text de prezentare și mă bucur acum că știi/știți cu cine aveți plăcerea, sper! Și, în calitate de autor, dacă mă întrebați, ba și dacă nu mă întrebați))), vreau să mărturisec ce plăcere aproape erotică mi-au făcut acele aparent nevinovate versuri să le aștern pe hârtie, în sfârșit puteam să spun lumii întregi că nu mă pricep la nimic și lumea să zică „mneeeh!”, crezând că este vorba doar de vreun teribilism infantil, iar eu nu știam să bat un cui! Vă iubesc și vă respect și vă asigur de cele mai bune intenții!))))))!
Ce misterios ești în această prezentare! Începând cu titlul. Ceva de genul Necunoscutul. Și totuși aflu ceva sublim despre acest „necunoscut”.
te rogi
nu
am încredere-n mine
Și mai aflu că este un gentleman.
Mie mi-e suficient. :)
Aplauze cu bis pentru acest curriculum vitae poetic!
Oooo, da, finalul este fabulos! Uite cum a fi gentleman în poezia ta, anulează orice plăsmuire romanțioasă despre aceștia. Noroc că ,,încă trăiesc oameni". Cred că este preferata mea aceasta. Super!!!
Numele de John Doe la bărbați și Jane Doe sau Jane Roe la femei sunt folosite ca pseudonime pentru o persoană a cărei identitate reală este necunoscută sau care trebuie să fie reținută în cadrul unei acțiuni legale.Numele sunt folosite și pentru a desemna un cadavru sau un pacient la un spital atunci când identitatea acestora este necunoscută. Această practică este utilizată pe scară largă în Statele Unite si Canada...poemul este o extraordinara extrapolare a ceea ce este John Doe
ce ştii să faci
nimic
sunt un gentleman... fabulos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ION LAZĂR da COZA - scriitor
VASILISIA LAZĂR - poetă, redactor Revista „Eminesciana”, membră UZPR
ADMINISTRATORI-EDITORI
SOFIA SINCĂ - prozatoare
GABRIELA RAUCĂ - poetă, realizatoare emisiuni Radio ProDiaspora, redactor Revista „Eminesciana”, membră UZPR (redactor promovare cultură media)
ADA NEMESCU - poetă, artist plastic
CARMEN POPESCU - scriitoare, realizatoare emisiuni Radio Vocativ (redactor promovare cultură media)
AUGUSTA COSTIN (CHRIS) - prozatoare
MIHAELA POPA - poetă
PETRUȚ DAN (CĂMUI) - poet, cantautor
BOLACHE ALEXANDRU - poet
MIHAI KATIN - poet
GRIG SALVAN - prozator, cantautor
Fiecare postare trebuie făcută în spaţiile special constituite pentru genurile literar/artistice stabilite. Postarea în alte locuri decât cele stabilite de regulile site-ului, atrage eliminarea postării de către membrii administraţiei, fără atenţionarea autorului! De exemplu, un eseu postat în spațiul prozei va fi șters. Pentru cele mai frecventate genuri, reamintim locațiile unde trebuie postate. Pentru a posta:
1. POEZIE, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
2. PROZĂ, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
3. ESEU, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
4. FOTOGRAFII, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
5. VIDEOCLIPURI, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
Toate acestea le puteți accesa și din bara de sus a site-ului. Este admisă doar o postare pe zi, pentru fiecare secțiune, creație proprie. Folosirea diacriticelor este obligatorie.
Pentru cei care doresc să susțină acest site, DONAȚII la:
RO45CECEB00008RON1057488
titular cont: LAZAR VASILISIA
(CEC Bank)
*
Pentru anul trecut au donat:
Gabriela Raucă - 400 Euro
Monica Pester - 600 Lei
Nuța Crăciun - 220 Lei
Maria Chindea - 300 Lei
Tudor Cicu - 300 Lei
Elisabeta Drăghici - 200 Lei
***
Pentru acest an au donat:
Maria Chindea - 200 Lei
Monica Pester - 300 Lei
© 2024 Created by Ion Lazăr da Coza. Oferit de
Embleme | Raportare eroare | Termeni de utilizare a serviciilor
Pentru a putea adăuga comentarii trebuie să fii membru al ÎNSEMNE CULTURALE !
Alătură-te reţelei ÎNSEMNE CULTURALE