Pierdutul meu,
Cu gândul ciuruit de vânt,
Sorbit de iadul dintre cer și lut
Cu buze groase de pământ,
Oftând spre întuneric! Te-am pierdut
Atât de scufundat în noi
Și în al nostru dulce început!
Zvârcolitoare brațe moi
Ne vor uni din nou, dar tu, pierdut,
Inundă cu un dor hulpav
Adânci genuni, cu suflet străbătut
De-un anotimp tăcut, jilav!
Rămâi în visul meu, dar fii pierdut
Între trădări și jurământ,
Cu răsuflări culcate pe sărut
Și clocotirea unui cânt
Ce-l vom sfârși, când tu vei fi pierdut.
Pierdutul meu,
Cu gândul ciuruit de vânt!
Adaugă un comentariu
Bucuria este și de partea mea, doamnă Vasilisia! Vă mulțumesc mult pentru apreciere!
Te-am pierdut
Atât de scufundat în noi
Și în al nostru dulce început!
Minunată declarație de dragoste într-o poetică aparte. Te citesc cu multă bucurie, Manuela.
Întoarcerea complimentului poartă ,,păcatul" de a fi asemănată cu îndatorarea. De aceea, de regulă, o evit, rezumându-mă la o comodă curtoazie. Însă, de data aceasta, voi face o excepție, din dorința de a sublinia una dintre marile calităti ale unei femei, aceea de a rezona (cu o uimitoare ușurință) cu trăirile altora. Mulțumesc pentru aprecierea textului, dar mai cu seamă pentru înțelegerea profundă a semnificației de dincolo de text, doamnă Ana Cîmpeanu!
Domnule Mihai Katin, iubesc acele versuri ale Anei Blandiana. Ele impresionează în primul rând prin modalitatea stilistică absolut copleșitoare, găsită de către o femeie îndrăgostită, în dorința de a-și exprima trăirea. Da, cam aceasta a fost și intenția mea, cu mijloacele, intensitatea și vitalitatea propriei mele creații. Vă mulțumesc mult pentru cuvinte și vizită!
Domnule Alexandru Bolache, eu nu voi cânta niciodată o dragoste pierdută. Ce-i pierdut cu adevărat, pierdut să rămână. Aici, cuvântul ,,pierdut" are alte valențe, l-am folosit mai mult ca factor psihic și ca punct de plecare într-o declarație de dragoste mai altfel, așa că trebuie înțeles într-un mod pozitiv, ca pierdut de atâta dragoste. Și-apoi trebuie să am pretextul pentru noile mele poezii - regăsirea. Vă mulțumesc mult pentru vizită! Onorată de fiecare dată!
citind de vreo cateva ori acest poem am avut revelatia Ana Blandiana &Firma "Daca ne-am ucide unul pe altul" exista in ambele poeme o lirica feminina care fascineaza dincolo de metafora extraordinara,este o repetara obsedanta si profunda in:
Pierdutul meu,
Cu gândul ciuruit de vânt inchizand poemul in starea lui de taina aproape mistica!
cu pretuire!
Putin mister deși pierdutul este dragostea pierdută... Cu gândul ciuruit de vânt. Deosebit.
De ce oi fi crezut ca sunteți domnul Alexandru Maier, nu știu, distinsă doamnă Constanța Popescu. :) Vă rog să mă iertați! Cu siguranță graba este cea care mi-a jucat această festă. Acum știu și că v-a plăcut scrierea mea (pentru că opțiunea,,îmi place" nu lasă indoieli), mă și bucur enorm că v-am avut ca cititoare și că mi-ați apreciat textul, iar precizarile mele lămuritoare asupra lui le voi lăsa, doar pentru liniște mea că va fi perceput așa cum l-am conceput. Vă mulțumesc mult!
Domnule Alexandru Maier, mărturisesc că de această dată nu surprind esența cuvintelor dumneavoastră. Nu înțeleg dacă v-a plăcut, sau nu v-a plăcut ceea ce ați citit. Poate și pentru faptul că poezia mea de azi e altcumva decât ceea ce scriu eu de obicei. Pentru o lămuritoare lectură, dar mai cu seamă pentru o consistență a comunicării poet-cititor, precizez că am intenționat aparența, iluzia, misterul. Nu știu cât mi-a reușit, dar s-a vrut o declarație de dragoste abstractizată, chiar cu o decantare a cuvintelor, cum spuneți dumneavoastră. Ceva între chemare amăgitoare și dăruire totală. Eu vă mulțumesc mult pentru popas! Pentru a fi convinsă și de aprecierea dumneavoastră, cred că va trebui să mai aduceți lămuriri.
Când zbaterea interioară răzbate prin trăire și se conturează poezie, e un lucru meritoriu.
Acuma, fiecare după posibilități, dar poezie este și trebuie decantate puțin vorbele,
pentru evidențierea esenței. Să aveți spor și inspirație!
ION LAZĂR da COZA - scriitor
VASILISIA LAZĂR - poetă, redactor Revista „Eminesciana”, membră UZPR
ADMINISTRATORI-EDITORI
SOFIA SINCĂ - prozatoare
GABRIELA RAUCĂ - poetă, realizatoare emisiuni Radio ProDiaspora, redactor Revista „Eminesciana”, membră UZPR (redactor promovare cultură media)
ADA NEMESCU - poetă, artist plastic
CARMEN POPESCU - scriitoare, realizatoare emisiuni Radio Vocativ (redactor promovare cultură media)
AUGUSTA COSTIN (CHRIS) - prozatoare
MIHAELA POPA - poetă
PETRUȚ DAN (CĂMUI) - poet, cantautor
BOLACHE ALEXANDRU - poet
MIHAI KATIN - poet
GRIG SALVAN - prozator, cantautor
Fiecare postare trebuie făcută în spaţiile special constituite pentru genurile literar/artistice stabilite. Postarea în alte locuri decât cele stabilite de regulile site-ului, atrage eliminarea postării de către membrii administraţiei, fără atenţionarea autorului! De exemplu, un eseu postat în spațiul prozei va fi șters. Pentru cele mai frecventate genuri, reamintim locațiile unde trebuie postate. Pentru a posta:
1. POEZIE, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
2. PROZĂ, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
3. ESEU, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
4. FOTOGRAFII, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
5. VIDEOCLIPURI, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
Toate acestea le puteți accesa și din bara de sus a site-ului. Este admisă doar o postare pe zi, pentru fiecare secțiune, creație proprie. Folosirea diacriticelor este obligatorie.
Pentru cei care doresc să susțină acest site, DONAȚII la:
RO45CECEB00008RON1057488
titular cont: LAZAR VASILISIA
(CEC Bank)
*
Pentru anul trecut au donat:
Gabriela Raucă - 400 Euro
Monica Pester - 600 Lei
Nuța Crăciun - 220 Lei
Maria Chindea - 300 Lei
Tudor Cicu - 300 Lei
Elisabeta Drăghici - 200 Lei
***
Pentru acest an au donat:
Maria Chindea - 200 Lei
Monica Pester - 300 Lei
© 2024 Created by Ion Lazăr da Coza. Oferit de
Embleme | Raportare eroare | Termeni de utilizare a serviciilor
Pentru a putea adăuga comentarii trebuie să fii membru al ÎNSEMNE CULTURALE !
Alătură-te reţelei ÎNSEMNE CULTURALE