Adaugă un comentariu
- Alex, ma man, te dădusem dispărut!)) Mă bucur de prezența și de cuvintele tale frumoase, cu prietenie, man !))
-Lisia, tuturor de aici ne ești dragă! Apreciez observația fină, estetică și profundă, echilibrul cu care stăpânești arta conversației, dacă eu nu știu să fac nimic, tu ești o lady și îmi face plăcere să-ți răspund în calitate de gentleman, cu simpatie!) Noapte liniștită!)
Mânuiești poezia ca pe un penel, pictând, în goana inimii, peisaje ale iubirii, iar tonurile folosite sunt și ele după cum se succed și anotimpurile dragostei. Poezia ta este mai mai mult decât cuvinte. Poezia ta devine un întreg univers în care te pierzi. Nu știi în ce direcție să mergi și nici de unde ai pornit.
Am luat aceste două felii de text și le-am așezat la inimă:
în locul istoriei aș cere un timp
și încă unul
pentru iubire nimic nu poate fi lăsat la voia întâmplării
cât ține moartea
atât te iubesc
deși nu-mi place nimeni din cei ce vor să nege
sau să facă inima să se răzgândească
O poezie metaforă! Să te predai iubirii! Oare câți dintre noi nu am rămas dezarmați în fața farmecelor ei...
Mulțumesc,
Gaby, pentru trecere și cuvintele deosebite, mă bucură aprecierea!)
Domnule Mihai Katin,vă salut și vă mulțumesc, cu stimă!)
acesta este POEMUL !!!! are tot ce poate insemna adevarata si greu de atins INSPIRATIE!
Un tablou suprarealist, în care amorul învâltorează în juru-i, ca o forță centrifugă, imagini, sentimente, istorii până dincolo de frontiera materialului - o predare necondiționată, de apreciat.
Mulțumesc! Zi și zile cu spor și ție, Dan! (abia acum am văzut răspunsul tău). Of, n-am timp nici să respir, lua-le-ar pe toate să le ia! Nu știu nici dacă voi mai scrie... un timp. Voi citi cu drag, cu siguranță.
Bună dimineața, Manuela, o întrebare la care toată lumea caută răspuns de la ''cât e șmecheru' de mare are ziua lui când moare'') și până la ''nu de moarte mă tem ci de veșnicia ei'' a lui Vlahuță, de la cel cu țâța-n gură până la cel cu barba sură și nu cred că se poate lăuda cineva că a găsit răspusul. Dar eu zic că moartea ca și viața durează fix atât cât ne dorim, oricine își poate întrerupe cursul existenței și în același timp oricine poate alege să facă lucruri datorită cărora să nu moară sau să-și scurteze starea de repaos, dar asta este o discuție mult prea amplă ca să mă apuc să argumentez aici, la ora asta, și fără cafea și fără vreun chef pentru activitățile ce mă așteaptă și care nu se lasă impresionate, oricât le-am informat prin orice mijloace și prin orice canal că sunt un gentleman și deci nu știu să fac nimic! Să ai o dimineață cu spor, că și tu ești blestemată să muncești, ca mai toată lumea de altfel, nu ne știm cu vreo stea în frunte!))
O țară a tuturor posibilităților este țara iubirii tale. Ți-ai adus Sinaiul cu tot cu Moise și despărțirea lui de ape, cai, arme, bocitoare. Cât o ține moartea? Este o excursie sau un domiciliu? Nici nu ne trebuie răspunsul, la urma urmei atâta vei iubi... și te predai oricărui răspuns. Mi-a plăcut.
ION LAZĂR da COZA - scriitor
VASILISIA LAZĂR - poetă, redactor Revista „Eminesciana”, membră UZPR
ADMINISTRATORI-EDITORI
SOFIA SINCĂ - prozatoare
GABRIELA RAUCĂ - poetă, realizatoare emisiuni Radio ProDiaspora, redactor Revista „Eminesciana”, membră UZPR (redactor promovare cultură media)
ADA NEMESCU - poetă, artist plastic
CARMEN POPESCU - scriitoare, realizatoare emisiuni Radio Vocativ (redactor promovare cultură media)
AUGUSTA COSTIN (CHRIS) - prozatoare
MIHAELA POPA - poetă
PETRUȚ DAN (CĂMUI) - poet, cantautor
BOLACHE ALEXANDRU - poet
MIHAI KATIN - poet
GRIG SALVAN - prozator, cantautor
Fiecare postare trebuie făcută în spaţiile special constituite pentru genurile literar/artistice stabilite. Postarea în alte locuri decât cele stabilite de regulile site-ului, atrage eliminarea postării de către membrii administraţiei, fără atenţionarea autorului! De exemplu, un eseu postat în spațiul prozei va fi șters. Pentru cele mai frecventate genuri, reamintim locațiile unde trebuie postate. Pentru a posta:
1. POEZIE, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
2. PROZĂ, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
3. ESEU, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
4. FOTOGRAFII, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
5. VIDEOCLIPURI, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
Toate acestea le puteți accesa și din bara de sus a site-ului. Este admisă doar o postare pe zi, pentru fiecare secțiune, creație proprie. Folosirea diacriticelor este obligatorie.
Pentru cei care doresc să susțină acest site, DONAȚII la:
RO45CECEB00008RON1057488
titular cont: LAZAR VASILISIA
(CEC Bank)
*
Pentru anul trecut au donat:
Gabriela Raucă - 400 Euro
Monica Pester - 600 Lei
Nuța Crăciun - 220 Lei
Maria Chindea - 300 Lei
Tudor Cicu - 300 Lei
Elisabeta Drăghici - 200 Lei
***
Pentru acest an au donat:
Maria Chindea - 200 Lei
Monica Pester - 300 Lei
© 2024 Created by Ion Lazăr da Coza. Oferit de
Embleme | Raportare eroare | Termeni de utilizare a serviciilor
Pentru a putea adăuga comentarii trebuie să fii membru al ÎNSEMNE CULTURALE !
Alătură-te reţelei ÎNSEMNE CULTURALE