Ning zăpezi întârziate, pieptul cerului e-o rană –
Primăvara asta-mi este cu un cântec mai orfană.
Ning zăpezi întârziate, scârțâie din chingi caisul –
Tot mai goală mi-e clepsidra, tot mai însetat abisul.
Ning zăpezi întârziate, se chircește pruncu-n floare –
Tot mai des mă-mbie noaptea la o lungă neumblare.
Ning zăpezi întârziate, mor nădejdile în teacă –
Pârtie îmi fac în suflet, viforul aștept să treacă.
.
(elidă scrisă în martie-2018 și publicată în „Convorbiri literare”)
Adaugă un comentariu
Așa e, Dan. Nu de puține ori am văzut cum ningea peste flori. Așa vine câteodată zăpada și peste sufletul înflorit. Mă bucură și aștept cu nerăbdare comentariile tale, întotdeauna calde, întotdeauna altfel, întotdeauna poezie. Mulțumesc cu drag pentru fiecare în parte și pentru toate la un loc!
Nikol, drag și foarte drag și mie de analiza și de cuvintele tale întotdeauna calde și la obiect. Mulțumesc mult!
Domnule Stănescu, a trecut ceva timp fiindcă eu am răspuns cu întârziere. Am credința că zarzării sunt în siguranță. Iar cu privire la neumblare și lacrimi, iarăși a trecut ceva vreme. Vreo șase ani sunt de când am scris-o. S-au întâmplat multe de atunci. Cu drag de trecere, de cuvânt și, bineînțeles, de valentă!
Mulțumesc frumos, Alex! Poate (și) de aceea. Cu drag de trecere!
Se vede că iubiți mult elida, domnule Cicu. Și mie mi se face dor de ea din când în când. Vă mulțumesc mult pentru comentariul detaliat și cuvintele calde! Cu drag!
Grig, poezia dacă nu are și puțină tristețe parcă nu știu cum să zic.Oricum, de multe ori mi-am propus să scriu mai optimist, dar poezia mă conduce tot unde știe ea, probabil am tristețile în fibra mea. Mulțumesc mult!
Gerra, am vibrat și eu la versurile tale, mă bucură faptul că poezia mea le-a inspirat, cu toate că stilurile noastre sunt atât de diferite. Mulțumesc cu drag!
Monica, au trecut doar șase ani. :) Mă bucură faptul că ți-a plăcut și-ți mulțumesc cu drag pentru cuvintele frumoase!
Vă mulțumesc cu drag, domnule Katin! Mă bucur de vibrație.
Și eu care credeam că am scris în limba română, Gabriel! :)) Glumesc... Mulțumesc!
ION LAZĂR da COZA - scriitor
VASILISIA LAZĂR - poetă, redactor Revista „Eminesciana”, membră UZPR
ADMINISTRATORI-EDITORI
SOFIA SINCĂ - prozatoare
GABRIELA RAUCĂ - poetă, realizatoare emisiuni Radio ProDiaspora, redactor Revista „Eminesciana”, membră UZPR (redactor promovare cultură media)
ADA NEMESCU - poetă, artist plastic
CARMEN POPESCU - scriitoare, realizatoare emisiuni Radio Vocativ (redactor promovare cultură media)
AUGUSTA COSTIN (CHRIS) - prozatoare
MIHAELA POPA - poetă
PETRUȚ DAN (CĂMUI) - poet, cantautor
BOLACHE ALEXANDRU - poet
MIHAI KATIN - poet
GRIG SALVAN - prozator, cantautor
Fiecare postare trebuie făcută în spaţiile special constituite pentru genurile literar/artistice stabilite. Postarea în alte locuri decât cele stabilite de regulile site-ului, atrage eliminarea postării de către membrii administraţiei, fără atenţionarea autorului! De exemplu, un eseu postat în spațiul prozei va fi șters. Pentru cele mai frecventate genuri, reamintim locațiile unde trebuie postate. Pentru a posta:
1. POEZIE, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
2. PROZĂ, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
3. ESEU, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
4. FOTOGRAFII, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
5. VIDEOCLIPURI, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
Toate acestea le puteți accesa și din bara de sus a site-ului. Este admisă doar o postare pe zi, pentru fiecare secțiune, creație proprie. Folosirea diacriticelor este obligatorie.
Pentru cei care doresc să susțină acest site, DONAȚII la:
RO45CECEB00008RON1057488
titular cont: LAZAR VASILISIA
(CEC Bank)
*
Pentru anul trecut au donat:
Gabriela Raucă - 400 Euro
Monica Pester - 600 Lei
Nuța Crăciun - 220 Lei
Maria Chindea - 300 Lei
Tudor Cicu - 300 Lei
Elisabeta Drăghici - 200 Lei
***
Pentru acest an au donat:
Maria Chindea - 200 Lei
Monica Pester - 300 Lei
© 2024 Created by Ion Lazăr da Coza. Oferit de
Embleme | Raportare eroare | Termeni de utilizare a serviciilor
Pentru a putea adăuga comentarii trebuie să fii membru al ÎNSEMNE CULTURALE !
Alătură-te reţelei ÎNSEMNE CULTURALE