Adaugă un comentariu
va multumesc de semne si de sugestii, Vasilisia, da Coza!
o parere personala: poezia nu e altceva decat o prelungire a sufletului nostru, cand intervenim cu uneltele de slefuit e ca si cand ne-am ciunti sufletul, asta pe de o parte... pe de alta parte insa, sufletul care scrie (asta doar in cazul in care se scrie cu sufletul, nu doar se construieste fara implicare) nu poate fi lasat de capul lui, trebuie sa urmeze rigorile unor legi (nescrise) dar care exista in poezie, pentru ca ea sa nu fie doar personala, ci universala... da, asa este... dar ajungand aici stai si te gandesti ce este mai important pentru tine, ca biet poet care scrii ca sa te "eliberezi de obsesii" vorba cuiva... probabil, zic si eu, ca ideal ar fi ca in poezie sa se intalneasca creatorul cu cititorul undeva pe lungimea aceleasi unde, sa rezoneze la aceleasi imagini, sa empatizeze, asta ar fi idealul ... dar niciodata nu o sa rezonam la aceleasi lucruri, suntem diferiti si actionam diferit... si nici nu exista o masura clara de evaluare a calitatii versului, totul e chestie de gust si perceptie ... poate pare egoism dar cred ca scriem in primul rand ca sa ne facem noua insine o placere, apoi ne gandim la cat o sa le placa altora :)
oricum eu am inteles opiniile dumneavoastra, pentru care va multumesc si va asigur de tot respectul meu, scuzati-mi divagarea, sigur ca e loc de mai bine, intotdeauna e loc de mai bine, candva cand ma pot detasa putin de ceea ce scriu, o sa reiau cu ochiul slefuitorului!
toate cele bune, pretuire!
Multă sensibilitate și frumos! Într-adevăr, s-ar mai putea sintetiza. Cu mare drag,
Se putea stiliza mai mult.
Nu scriem să ne placă nouă, ci să placă.
da Coza
ma bucur ca ti-a placut, multumesc frumos, Corina! :)
Melania, multumesc frumos de atentia cu care mi-ai citit poemul, de comentariul tau si de sugestii!
poemul nu e perfect si nu as face greseala sa-l apar in vreun fel, poezia trebuie sa se apere singura (daca poate), doar un lucru referitor la repetitii: ador repetitiile, e poate ca un alint dar un alint cu care eu simt ca ma identific, e poate stilul meu asta in ideea in care as putea avea un stil propriu, repet un cuvant dar il repet in alt context, e ca un joc in care ludicul povesteste ca sa accentueze anumite detalii la care eu tin ... repetia, in opinia mea, asigura o mai buna fluenta textului, daca as renunta la repetitii, textul ar suna sec, (in opinia mea) desi poate mai curat din punct de vedere literar...
felicitari pentru premii, sper sa ne mai auzim ... si da, impartasesc sentimentul de mandrie locala! :)
Cornelius, ma bucur ca tragi cu ochiul pe-aici! :)
da, cate clipe, atatea doruri! unele mai plimbarete ca altele, dar toate cu zambetul (fortat) pana la urechi!
Frumos, Nuța! :) Am citit cu plăcere!
M-am alăturat - în culise - şi m-am bucurat, de fiecare oftat! (De parcă ar fi fost al meu)
Scena, cu prezenţele şi triumfurile ei, îşi aşteaptă aplauzele. Pentru unii, mult prea devreme; pentru alţii, niciodată. Temerari, căutăm a nu băga în seamă şi ... revenim în culise!
Cîte clipe!
Cîte doruri!
~
Cornelius, :)
PS: acasă este pretutindeni!
"fac curățenie mătur norii ud florile binelui"
ION LAZĂR da COZA - scriitor
VASILISIA LAZĂR - poetă, redactor Revista „Eminesciana”, membră UZPR
ADMINISTRATORI-EDITORI
SOFIA SINCĂ - prozatoare
GABRIELA RAUCĂ - poetă, realizatoare emisiuni Radio ProDiaspora, redactor Revista „Eminesciana”, membră UZPR (redactor promovare cultură media)
ADA NEMESCU - poetă, artist plastic
CARMEN POPESCU - scriitoare, realizatoare emisiuni Radio Vocativ (redactor promovare cultură media)
AUGUSTA COSTIN (CHRIS) - prozatoare
MIHAELA POPA - poetă
PETRUȚ DAN (CĂMUI) - poet, cantautor
BOLACHE ALEXANDRU - poet
MIHAI KATIN - poet
GRIG SALVAN - prozator, cantautor
Fiecare postare trebuie făcută în spaţiile special constituite pentru genurile literar/artistice stabilite. Postarea în alte locuri decât cele stabilite de regulile site-ului, atrage eliminarea postării de către membrii administraţiei, fără atenţionarea autorului! De exemplu, un eseu postat în spațiul prozei va fi șters. Pentru cele mai frecventate genuri, reamintim locațiile unde trebuie postate. Pentru a posta:
1. POEZIE, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
2. PROZĂ, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
3. ESEU, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
4. FOTOGRAFII, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
5. VIDEOCLIPURI, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
Toate acestea le puteți accesa și din bara de sus a site-ului. Este admisă doar o postare pe zi, pentru fiecare secțiune, creație proprie. Folosirea diacriticelor este obligatorie.
Pentru cei care doresc să susțină acest site, DONAȚII la:
RO45CECEB00008RON1057488
titular cont: LAZAR VASILISIA
(CEC Bank)
*
Pentru anul trecut au donat:
Gabriela Raucă - 400 Euro
Monica Pester - 600 Lei
Nuța Crăciun - 220 Lei
Maria Chindea - 300 Lei
Tudor Cicu - 300 Lei
Elisabeta Drăghici - 200 Lei
***
Pentru acest an au donat:
Maria Chindea - 200 Lei
Monica Pester - 300 Lei
© 2024 Created by Ion Lazăr da Coza. Oferit de
Embleme | Raportare eroare | Termeni de utilizare a serviciilor
Pentru a putea adăuga comentarii trebuie să fii membru al ÎNSEMNE CULTURALE !
Alătură-te reţelei ÎNSEMNE CULTURALE