frunze peste
tot ruginii
se strâng lângă ziduri
vântul
rostogoleşte un
zar- rugăciunea trece
prin mine
tăişul fără nume pe lemn
ne ascundem în biserici
de noi
port ochii tatălui meu
binecuvîntarea lui
e statuia la picioarele căreia
vreau să-mi citeşti pentru
moarte
ne prefacem că
mă asculţi şi mâine
doar
să
ne prefacem
Adaugă un comentariu
Alex, ma man, mulțumesc de semn, cu prietenie!
O poezie ca un strigăt către Domnul! Din păcate ai dreptate... Ne ascundem în biserici și de multe ori doar ne prefacem. Ne prefacem că trăim, ne prefacem că ascultăm...
Lisia te-am înțeles perfect și mă bucură părerea ta, una dintre cele care contează, my lady!)
De fapt, am vrut să spun, păcat că poezia ta nu e înțeleasă de oricine, fiindcă cei care nu o înțeleg pierd mult. Dar știu, dacă ar fi înțeleasă de oricine, ar fi mai mult decât banală. E un nonsens ce am spus eu, dar mă gândeam, câte lucruri frumoase pierd unii doar pentru că nu le înțeleg...
Ba mie îmi pare foarte bine, nici nu scriu pentru oricine și nici nu mi-ar plăcea să fiu apreciat/citit de oricine! Zbang!)) My lady!)
Excelent! Pornind de la titlul inspirat din Psalmul 129 (Din adâncul sufletului, strigat-am către Tine, Doamne), întregul poem pare a fi un strigăt de deznădejde. Din el emană sinceritatea celui care a băut până la fund cupa amărăciunii și parcă nu mai așteaptă nimic de la viață. Poate doar o amăgire...
ne prefacem că
mă asculţi şi mâine
doar
să
ne prefacem
Iar partea de început... Ce atmosferă de toamnă cenușie care răzbate până în suflet! Cât de bine ai surprins această stare!
frunze peste
tot ruginii
se strâng lângă ziduri
vântul
rostogoleşte un
zar- rugăciunea trece
prin mine
tăişul fără nume pe lemn
ne ascundem în biserici
de noi
Frumos mai scrii, Dan! Păcat că scrisul tău nu e pentru oricine!
Mulțumesc pentru comentariu Chris, un pic spre minimalism, dar mă bucură trecerea!
invocarea divinitatii intr-un tablou autumnal. desi un text mic, plin de substanta!
Domnule Mihai Katin, vă mulțumesc pentru prezență și comentariu stimă!
Nu, Monica, e posibil să fie din greșeală. Aproape la fiecare postare a mea ai dat like printre primii, apoi l-ai luat. Apoi iar ai dat. Posibil să apeși unde nu trebuie când vrei să vezi cine a dat like. Spun asta fiindcă de nenumărate ori ți-ai dat singură like și apoi l-ai retras. Și aici a fost fiindcă ai apăsat alături. De vreo două ori, tu singură ai recunoscut că ai șters din greșeală comentariile. De aceea zic... Nu cred că cineva are vreun interes să șteargă, normal că e frustrant când vezi că cineva își retrage aprecierea sau își șterge comentariul. Doar un pic mai multă atenție ar trebui. Nici aici unde zici că a dispărut răspunsul nu cred că a făcut-o cineva intenționat. Că l-a șters voit.
ION LAZĂR da COZA - scriitor
VASILISIA LAZĂR - poetă, redactor Revista „Eminesciana”, membră UZPR
ADMINISTRATORI-EDITORI
SOFIA SINCĂ - prozatoare
GABRIELA RAUCĂ - poetă, realizatoare emisiuni Radio ProDiaspora, redactor Revista „Eminesciana”, membră UZPR (redactor promovare cultură media)
ADA NEMESCU - poetă, artist plastic
CARMEN POPESCU - scriitoare, realizatoare emisiuni Radio Vocativ (redactor promovare cultură media)
AUGUSTA COSTIN (CHRIS) - prozatoare
MIHAELA POPA - poetă
PETRUȚ DAN (CĂMUI) - poet, cantautor
BOLACHE ALEXANDRU - poet
MIHAI KATIN - poet
GRIG SALVAN - prozator, cantautor
Fiecare postare trebuie făcută în spaţiile special constituite pentru genurile literar/artistice stabilite. Postarea în alte locuri decât cele stabilite de regulile site-ului, atrage eliminarea postării de către membrii administraţiei, fără atenţionarea autorului! De exemplu, un eseu postat în spațiul prozei va fi șters. Pentru cele mai frecventate genuri, reamintim locațiile unde trebuie postate. Pentru a posta:
1. POEZIE, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
2. PROZĂ, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
3. ESEU, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
4. FOTOGRAFII, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
5. VIDEOCLIPURI, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
Toate acestea le puteți accesa și din bara de sus a site-ului. Este admisă doar o postare pe zi, pentru fiecare secțiune, creație proprie. Folosirea diacriticelor este obligatorie.
Pentru cei care doresc să susțină acest site, DONAȚII la:
RO45CECEB00008RON1057488
titular cont: LAZAR VASILISIA
(CEC Bank)
*
Pentru anul trecut au donat:
Gabriela Raucă - 400 Euro
Monica Pester - 600 Lei
Nuța Crăciun - 220 Lei
Maria Chindea - 300 Lei
Tudor Cicu - 300 Lei
Elisabeta Drăghici - 200 Lei
***
Pentru acest an au donat:
Maria Chindea - 200 Lei
Monica Pester - 300 Lei
© 2024 Created by Ion Lazăr da Coza. Oferit de
Embleme | Raportare eroare | Termeni de utilizare a serviciilor
Pentru a putea adăuga comentarii trebuie să fii membru al ÎNSEMNE CULTURALE !
Alătură-te reţelei ÎNSEMNE CULTURALE