murmură salcâmul viers de primăvară
firavi bulbi de iarbă sub cărare mișcă
chiar de mă apasă-a timpului morișcă
simt înseninarea-n mine și afară
dorul de lumină-mi răscolește firea
șubrede speranțe cresc în suflet iară
arbori sterpi își cântă albă înflorirea
din pustiul iernii astăzi evadară
înverzind ecouri pentru-ntâia oară
din culori și slove zămislim iubirea
Adaugă un comentariu
ce frumos!...
și ce culori frumoase știi tu, Lisia!
o scriere senină, luminoasă "își cântă albă înflorirea"
admirație!
Dan, frumoasă trimitere la versurile sensibile și umane ale marelui poet, într-adevăr, fără iubire nu există viață, așa cum spunea și Octavian Paler, sau, și mai frumos, nu există viaţă mai pustie decât una care n-a iubit nimic, ştiind că într-o zi va pierde totul. Îți mulțumesc din inimă pentru lectură și pentru cuvintele calde lăsate aici și pe care le lași, de fiecare dată, pe pagina mea! Să ne bucurăm așadar de primăvară, de iubire, de oamenii dragi de lângă noi, atât cât mai avem timp. Cu același drag!
Citind poezia ta, mi-am amintit de versurile unui cântec extraordinar și anume ''un cântec nu-i nimic pe lumea asta...'', ce se potrivește minunat cu spiritul ''cântecului'' tău scris atât de frumos, într-o formă caldă și cu femininul specific ție și artei tale, dar nu numai, un poem care ne face datori și recunoscători pentru tot ce omul poate împărtăși cu semenul său, în cazul tău iubirea care precum ''firavi bulbi de iarbă sub cărare mișcă'' neîntrerupt până când ''arbori sterpi își cântă albă înflorirea'' ce umple de verdele viului și frumosului anotimp al dragostei pe care-l substitui anotimpului din care ''...astăzi evadară/ înverzind ecouri pentru-ntâia oară''.
Un poem dedicat iubirii, primăverii și nu cred că aș putea încheia mai potrivit decât cu acele cuvinte care l-au făcut pe Adrian Păunescu între poeții români cel mai iubit dintre pământeni și anume că ''acesta poate fi un legământ al artistului'', așadar ''niciodată să nu-i uităm pe cei mai triști ca noi'', pentru că viața fără iubire este doar un lung șir de numere în creștere odată cu trecerea timpului! My lady, cu drag!
Mulțumesc cu drag pentru lectură și apreciere, Nicoleta!
Ce frumos spui, Gerra! Mă bucur că mica mea schaltinienă a reușit să aducă în suflet câteva raze calde. Cu drag!
Da, Alex, un vânticel de primăvară. Uneori, iarna se mai întoarce, dar, știi tu cum se zice, sperăm să nu mai aibă putere. Mulțumesc cu drag!
Cu dorul sau cu dragostea, domnule Katin. :)
Mulțumesc mult pentru versuri!
Un comentariu cald și la obiect, Grig, pentru care-ți mulțumesc! Mai încerc din când în când și formele fixe, să nu-mi ies din mână. :)
Cu drag!
Mulțumesc mult pentru apreciere, Floare! Vezi tu, uneori sunt și eu optimistă ca tine în poezie, ceea ce se întâmplă rar, fiindcă, după mine, dacă nu e strecurată și puțină tristețe, parcă nu știu cum să zic... :)
Drag!
ION LAZĂR da COZA - scriitor
VASILISIA LAZĂR - poetă, redactor Revista „Eminesciana”, membră UZPR
ADMINISTRATORI-EDITORI
SOFIA SINCĂ - prozatoare
GABRIELA RAUCĂ - poetă, realizatoare emisiuni Radio ProDiaspora, redactor Revista „Eminesciana”, membră UZPR (redactor promovare cultură media)
ADA NEMESCU - poetă, artist plastic
CARMEN POPESCU - scriitoare, realizatoare emisiuni Radio Vocativ (redactor promovare cultură media)
AUGUSTA COSTIN (CHRIS) - prozatoare
MIHAELA POPA - poetă
PETRUȚ DAN (CĂMUI) - poet, cantautor
BOLACHE ALEXANDRU - poet
MIHAI KATIN - poet
GRIG SALVAN - prozator, cantautor
Fiecare postare trebuie făcută în spaţiile special constituite pentru genurile literar/artistice stabilite. Postarea în alte locuri decât cele stabilite de regulile site-ului, atrage eliminarea postării de către membrii administraţiei, fără atenţionarea autorului! De exemplu, un eseu postat în spațiul prozei va fi șters. Pentru cele mai frecventate genuri, reamintim locațiile unde trebuie postate. Pentru a posta:
1. POEZIE, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
2. PROZĂ, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
3. ESEU, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
4. FOTOGRAFII, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
5. VIDEOCLIPURI, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
Toate acestea le puteți accesa și din bara de sus a site-ului. Este admisă doar o postare pe zi, pentru fiecare secțiune, creație proprie. Folosirea diacriticelor este obligatorie.
Pentru cei care doresc să susțină acest site, DONAȚII la:
RO45CECEB00008RON1057488
titular cont: LAZAR VASILISIA
(CEC Bank)
*
Pentru anul trecut au donat:
Gabriela Raucă - 400 Euro
Monica Pester - 600 Lei
Nuța Crăciun - 220 Lei
Maria Chindea - 300 Lei
Tudor Cicu - 300 Lei
Elisabeta Drăghici - 200 Lei
***
Pentru acest an au donat:
Maria Chindea - 200 Lei
Monica Pester - 300 Lei
© 2024 Created by Ion Lazăr da Coza. Oferit de
Embleme | Raportare eroare | Termeni de utilizare a serviciilor
Pentru a putea adăuga comentarii trebuie să fii membru al ÎNSEMNE CULTURALE !
Alătură-te reţelei ÎNSEMNE CULTURALE