florile de soc
parfum nectar
buchete
albe-n
dar
florile de soc
adun în Mai
în iarnă
caldul
ceai
florile de soc
zâmbesc şi tac
răcelii-i
vin de
hac
florile de soc
privesc din prag
socată
beau cu
drag...
Adaugă un comentariu
Chris, e vremea socului, e vremea măceşului cu flori alb şi roz, e primăvară în toi. Să ne bucurăm de ea şi de puterea cuvintelor ce ne transpun aşa de uşor în starea de vibraţie la vederea florilor ce înnobilează verdele...
imi place socul foarte mult, asa ca mi-a placut si aceasta valenta cu parfum de soc :))
Doamnă Mihaela, sunt bucuros că adierea florilor de soc a ajuns şi pe insulă... Vă mai aştept în aceeaşi notă de linişte sufletească, detaşare caracteristică Valentelor de sezon.
delicat, frumos!
Doamnă Vasilisia, verdele din frunze ne îmbrăţişează cu magia lui pretutindeni. El este izvorul florilor, seminţelor, fructelor şi hranei fiinţelor. Drept mulţumire omul îi dedică alese gânduri . Tot omul este, însă, cel ce distruge verdele: unde sunt pădurile de altădată? unde sunt zăpezile de altădată? Din ce în ce mai mult deşert în sudul ţării şi în minţile guvernanţilor...
După nuc, salcie și gutui, iată că a venit și rândul socului să ne încânte cu floarea lui parfumată. După cum se știe, socul stă sub semnul dualității bine-rău, poate aduce atât binele, cât și răul, însă dumneavoastră ați scos în evidență latura pozitivă și deja am simțit parfumul și aroma. Mie, parfumul lui îmi dă niște dureri îngrozitoare de cap, motiv pentru care nu prea îl folosesc, dar sunt convinsă că are multe beneficii. Am și eu unul în grădină, încă nu a înflorit.
Mulțumim că ați adus iarăși primăvara în poezie!
Ramona, orice floare are o magie, are o misiune şi ne încântă privirile şi olfactivul. Nu mi-a venit a crede să-mi fie recomandat un extract din flori de ciulini pentru o problemă de sănătate. Câte taine sunt ascunse în muguri, în flori, în frunze, în fructe şi prea puţine sunt căutările lumii spre descifrarea tainelor naturii. În schimb, supersofisticăm armament şi ucidem tot ce mişcă ...
Florile de soc, o adevărată încântare a simțului olfactiv.
Așa este domnule Katin, sunt magice!
Alexandru te-am trimis în ţinutul copilăriei în beciul bunicii. Mmm! Sunt bucuros că Valenta mea a avut cel puţin un punct de rezonanţă în gândul tău.
Păi cum altfel când socata era făcută de bunica și ținuta la rece... Mmm
ION LAZĂR da COZA - scriitor
VASILISIA LAZĂR - poetă, redactor Revista „Eminesciana”, membră UZPR
ADMINISTRATORI-EDITORI
SOFIA SINCĂ - prozatoare
GABRIELA RAUCĂ - poetă, realizatoare emisiuni Radio ProDiaspora, redactor Revista „Eminesciana”, membră UZPR (redactor promovare cultură media)
ADA NEMESCU - poetă, artist plastic
CARMEN POPESCU - scriitoare, realizatoare emisiuni Radio Vocativ (redactor promovare cultură media)
AUGUSTA COSTIN (CHRIS) - prozatoare
MIHAELA POPA - poetă
PETRUȚ DAN (CĂMUI) - poet, cantautor
BOLACHE ALEXANDRU - poet
MIHAI KATIN - poet
GRIG SALVAN - prozator, cantautor
Fiecare postare trebuie făcută în spaţiile special constituite pentru genurile literar/artistice stabilite. Postarea în alte locuri decât cele stabilite de regulile site-ului, atrage eliminarea postării de către membrii administraţiei, fără atenţionarea autorului! De exemplu, un eseu postat în spațiul prozei va fi șters. Pentru cele mai frecventate genuri, reamintim locațiile unde trebuie postate. Pentru a posta:
1. POEZIE, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
2. PROZĂ, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
3. ESEU, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
4. FOTOGRAFII, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
5. VIDEOCLIPURI, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
Toate acestea le puteți accesa și din bara de sus a site-ului. Este admisă doar o postare pe zi, pentru fiecare secțiune, creație proprie. Folosirea diacriticelor este obligatorie.
Pentru cei care doresc să susțină acest site, DONAȚII la:
RO45CECEB00008RON1057488
titular cont: LAZAR VASILISIA
(CEC Bank)
*
Pentru anul trecut au donat:
Gabriela Raucă - 400 Euro
Monica Pester - 600 Lei
Nuța Crăciun - 220 Lei
Maria Chindea - 300 Lei
Tudor Cicu - 300 Lei
Elisabeta Drăghici - 200 Lei
***
Pentru acest an au donat:
Maria Chindea - 200 Lei
Monica Pester - 300 Lei
© 2024 Created by Ion Lazăr da Coza. Oferit de
Embleme | Raportare eroare | Termeni de utilizare a serviciilor
Pentru a putea adăuga comentarii trebuie să fii membru al ÎNSEMNE CULTURALE !
Alătură-te reţelei ÎNSEMNE CULTURALE