N-aș crede c-am fost ruptă dintr-o coastă,
Ci, mai degrabă, dintr-un râs cu lacrimi,
Că sufletul îmi umblă printre patimi
Și cântă fericiri, când bea năpastă.
Un șarpe să mă fi-ndemnat cu mărul?
N-aș crede că-n concentrica-i privire
Mi-aș fi pierdut hipnotizata fire,
Să-ncurc minciuna hâdă cu-adevărul.
Să îi fi dat Adamului trăirea
Ce-mi înflorea pe trup, printre frunzare?
N-aș crede c-am uitat ca, la picioare,
Să-i fi întins tot raiul din iubire.
M-o fi certat, cu ciudă, ani la rândul
Preabunul Dumnezeu, că-i faptă gravă
În a iubi cu sufletul pe tavă?
N-aș crede că n-a râs cu lacrimi, blândul.
Adaugă un comentariu
Încântată de prima dumneavoastră trecere, doamnă Cristofir Ana Maria!
Vă mulțumesc pentru vizită, domnule Gheorghe Pârlea!
Vă mulțumesc pentru popas, domnule Valeriu Anghel!
Alex, mulțumesc pentru complimentul artistic! Indiferent din ce, sau cine oi fi fost ruptă, mă bucur tare că mă întâlnesc, din când în când, cu câte o muză. Acest privilegiu este o realitate, pe care chiar nu știu cine mi-a dăruit-o, dar nici nu trebuie să știu.... O zi frumoasă îți doresc!
Bine ați revenit, doamnă Mihaela Chitic! Mulțumesc!
Vă mulțumesc, domnule Vasile Burdușa!
O poezie în care strecori în povestea de iubire pe Dumnezeu... Dumnezeu e iubire și chiar daca nu crezi fiind femeie ești ruptă din coastă dar tu ești ruptă din coasta lui Apolo...
Vă mulțumesc pentru popas, doamnă Dorina Cracană!
Dan, blândule, mă bucur că ai zâmbit! Acesta este și scopul acestei poezii, să ofere un zâmbet cititorului ei. Cât despre,,concentrica", nu-i vina mea că tu nu agreezi toți termenii din geometrie. :)) Eu zic să nu ne temem de cuvinte. Zi minunată îți doresc! La bună reîntâlnire! Mulțumesc pentru aceasta!
Am citit, iar la final am zâmbit, mi-am amintit de un text în care ziceam '' Dumnezeu, drăguțul'' deci îți dai seama cum tu l-ai numit ''blând'' într-un fel m-am simțit îndreptățit!) Auzi, io cred că tu în cam fiecare poem strecori așa o mică chestie mai nu știu cum să zic de pronunțat nu că nu ai găsi sau nu ai ști ce să pui ci doar ca să vezi dacă cineva sesizează, este?!) Că nu înțeleg frecvența lor aproape matematică, acum ai venit cu altă '' găselniță'' și anume ''N-aș crede că-n concentrica-i privire'' !
Uite și tu cum se aude, dar sunt sigur că o faci intenționat și cam te bucuri în sinea ta, asta e bine că avem nevoie din când în când să mai și zâmbim!)) Altfel, poemul este frumos, la început râzi tu, la sfârșit Dumnezeu, o înțelegere mai bună nici că poate exista, așadar poemul tău m-a făcut să zâmbesc cu toate că este despre lucruri serioase pe care poate este bine să le mai luăm și în glumă!) Noapte liniștită!
ION LAZĂR da COZA - scriitor
VASILISIA LAZĂR - poetă, redactor Revista „Eminesciana”, membră UZPR
ADMINISTRATORI-EDITORI
SOFIA SINCĂ - prozatoare
GABRIELA RAUCĂ - poetă, realizatoare emisiuni Radio ProDiaspora, redactor Revista „Eminesciana”, membră UZPR (redactor promovare cultură media)
ADA NEMESCU - poetă, artist plastic
CARMEN POPESCU - scriitoare, realizatoare emisiuni Radio Vocativ (redactor promovare cultură media)
AUGUSTA COSTIN (CHRIS) - prozatoare
MIHAELA POPA - poetă
PETRUȚ DAN (CĂMUI) - poet, cantautor
BOLACHE ALEXANDRU - poet
MIHAI KATIN - poet
GRIG SALVAN - prozator, cantautor
Fiecare postare trebuie făcută în spaţiile special constituite pentru genurile literar/artistice stabilite. Postarea în alte locuri decât cele stabilite de regulile site-ului, atrage eliminarea postării de către membrii administraţiei, fără atenţionarea autorului! De exemplu, un eseu postat în spațiul prozei va fi șters. Pentru cele mai frecventate genuri, reamintim locațiile unde trebuie postate. Pentru a posta:
1. POEZIE, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
2. PROZĂ, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
3. ESEU, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
4. FOTOGRAFII, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
5. VIDEOCLIPURI, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
Toate acestea le puteți accesa și din bara de sus a site-ului. Este admisă doar o postare pe zi, pentru fiecare secțiune, creație proprie. Folosirea diacriticelor este obligatorie.
Pentru cei care doresc să susțină acest site, DONAȚII la:
RO45CECEB00008RON1057488
titular cont: LAZAR VASILISIA
(CEC Bank)
*
Pentru anul trecut au donat:
Gabriela Raucă - 400 Euro
Monica Pester - 600 Lei
Nuța Crăciun - 220 Lei
Maria Chindea - 300 Lei
Tudor Cicu - 300 Lei
Elisabeta Drăghici - 200 Lei
***
Pentru acest an au donat:
Maria Chindea - 200 Lei
Monica Pester - 300 Lei
© 2024 Created by Ion Lazăr da Coza. Oferit de
Embleme | Raportare eroare | Termeni de utilizare a serviciilor
Pentru a putea adăuga comentarii trebuie să fii membru al ÎNSEMNE CULTURALE !
Alătură-te reţelei ÎNSEMNE CULTURALE