Felicitări organizatorilor acestui omagiu adus regretatului Ion Lazar da Coza. Este o inițiativă de toată lauda și sunt convins că a fost un efort deosebit pentru toți cei implicați în organizare și jurizare, mai ales din partea Doamnei Vasilisia. Respect și recunoștință pentru modul în care a înțeles să-și poarte crucea, pentru că această ediție trebuie continuată la fiecare început de primăvară, ca o reînviere a marelui da Coza.
Totodată, manifestarea, departe de a fi o întrecere de „care pe care”, oferă cadrul unei emulații creative în rândul iubitorilor de gen, dornici de a-și dovedi talentul și de a-și asuma „riscurile” consacrării literare, chiar dacă talentul trebuie mângâiat cu multă muncă, plină de încercări, dătătoare de speranțe și uneori, de izbândă!
Ca participant la acest adevărat festival, mulțumesc celor care au apreciat creația mea prezentată în concurs și mă bucur pentru cele doua premii II, acordate de membrii și de administrația site-ului.
Felicit călduros câștigătorii concursului, locurile I, cei care și-au atins ținta, coronița de laureat!
Pentru ceilalți, inclusiv pentru mine, este un semn că avem dreptul de a privi încrezători în noi înșine și de a continua să visăm frumos. Eu o voi face! (În adolescență m-am visat inginer... și chiar am fost!)
Să nu uităm însă, nici chiar în aceste clipe, de cele care ne bucură în fiecare clipă, nu numai primăvara, FEMEILE, în toate modurile existenței lor în viața noastră: mame, soții, fiice, colege... dar mai ales ca MUZE!
Cât din succesul nostru li se datorează?... Nu e deloc jenant s-o recunoaștem – TOTUL!
Vă iubim și dincolo de stele!
Adaugă un comentariu
Vă mulțumesc pentru încurajări și aprecieri!
Mulțumiri alese și sincere felicitări!
Vă mulțumim! La mulți ani!
Și noi vă mulțumi că ne-ați onorat domnule Răduță If. Toader și că ați ieșit și câștigător!
Vă mai așteptăm pe la noi prin site.
Sofi
Coza e bogată în poeți! Ion ar fi tare mândru... Vă felicit încă o dată! Dacă bunul Dumnezeu ne va mai da răgaz, ne întâlnim la următoarea ediție.
Nu pot decât să aplaud și să subscriu gândurilor dumneavoastră „post-concurs”. Felicitări pentru premiu.
ION LAZĂR da COZA - scriitor
VASILISIA LAZĂR - poetă, redactor Revista „Eminesciana”, membră UZPR
ADMINISTRATORI-EDITORI
SOFIA SINCĂ - prozatoare
GABRIELA RAUCĂ - poetă, realizatoare emisiuni Radio ProDiaspora, redactor Revista „Eminesciana”, membră UZPR (redactor promovare cultură media)
ADA NEMESCU - poetă, artist plastic
CARMEN POPESCU - scriitoare, realizatoare emisiuni Radio Vocativ (redactor promovare cultură media)
AUGUSTA COSTIN (CHRIS) - prozatoare
MIHAELA POPA - poetă
PETRUȚ DAN (CĂMUI) - poet, cantautor
BOLACHE ALEXANDRU - poet
MIHAI KATIN - poet
GRIG SALVAN - prozator, cantautor
Fiecare postare trebuie făcută în spaţiile special constituite pentru genurile literar/artistice stabilite. Postarea în alte locuri decât cele stabilite de regulile site-ului, atrage eliminarea postării de către membrii administraţiei, fără atenţionarea autorului! De exemplu, un eseu postat în spațiul prozei va fi șters. Pentru cele mai frecventate genuri, reamintim locațiile unde trebuie postate. Pentru a posta:
1. POEZIE, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
2. PROZĂ, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
3. ESEU, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
4. FOTOGRAFII, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
5. VIDEOCLIPURI, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
Toate acestea le puteți accesa și din bara de sus a site-ului. Este admisă doar o postare pe zi, pentru fiecare secțiune, creație proprie. Folosirea diacriticelor este obligatorie.
Pentru cei care doresc să susțină acest site, DONAȚII la:
RO45CECEB00008RON1057488
titular cont: LAZAR VASILISIA
(CEC Bank)
*
Pentru anul trecut au donat:
Gabriela Raucă - 400 Euro
Monica Pester - 600 Lei
Nuța Crăciun - 220 Lei
Maria Chindea - 300 Lei
Tudor Cicu - 300 Lei
Elisabeta Drăghici - 200 Lei
***
Pentru acest an au donat:
Maria Chindea - 200 Lei
Monica Pester - 300 Lei
© 2024 Created by Ion Lazăr da Coza. Oferit de
Embleme | Raportare eroare | Termeni de utilizare a serviciilor
Pentru a putea adăuga comentarii trebuie să fii membru al ÎNSEMNE CULTURALE !
Alătură-te reţelei ÎNSEMNE CULTURALE