Aşteptarea grăbeşte moartea… sufletului.

 

*

 

Fiecare îşi are clepsidra lui, ea măsoară timpul din repausul… nevieţii de viaţă pe pământ.

 

*

 

Viaţa e frumoasă atâta timp cât vedem „partea plină a paharului” indiferent cât este el de gol.

 

*

Se spune că în viaţă să foloseşti zilnic trei cuvinte. Eu folosesc patru. Te rog să mă ierţi că te iubesc. Mulţumesc.

 

*

 

Viaţa - iluzia speranţei de mâine…

 

*

 

Moartea trage cortina… pentru ochii vieţii pe pământ, dar s-ar putea să o ridice pentru ochii minţii (la ce ar folosi restul de 90 şi… de procente din creier pe care nu-l folosim în viaţă?)…

 

*

 

Drumul spre/în viaţă oricât de lung ni s-ar părea, tot scurt este…

 

*

 

Viaţa fără de sfârşit începe acolo unde se termină călătoria pe pământ… singur.

 

                                                 *

 

În viaţă ai umbra, pentru a trăi după… ai nevoie să laşi în   urmă-ţi… o urmă.

 

                                                *

 

În albul zăpezii dacă priveşti atent, îţi poţi vedea… vara iernii tale.

 

                                                 *

 

Viaţa prin timpul ei, e cea mai bună/frumoasă muză, aşteaptă doar declick-ul aşternerii ei pe pavajul vieţii noastre…

 

*

 

Vara iernii tale e „soba din casa ta” la care te încălzeşti dacă pe parcursul anotimpurilor vieţii, ai adunat „lemnele” (… amintiri, … urme, etc.) care să scoată căldura.

 

                                                    *

 

Viaţa pe pământ e rampa de lansare spre (ne)viaţa de după…

                                               

     *

 

Încercările vieţii îţi sunt date pentru a-i vedea minunăţia ei în momentele de… repaus.

 

       *

 

În fiecare dintre noi, din clipa în care ne-am născut, se află un înger. Aşteaptă pe drumul vieţii noastre, să-i crească aripi, să zboare…

 

*

 

Mai trebuim… aici, pe pământ, cât încă mai avem ceva de spus, când nu…, suntem chemaţi cu toţii să cântăm în ceruri…

 

*

 

Suntem aici, pe pământ, pentru a ne „câştiga” aripile… pentru ceruri.

 

*

 

Se spune că „viaţa e cusută cu aţă”… probabil ghimpată. De câte ori se trece peste/printr-un nod de aţă, sângerezi…, tot sângerezi…, … tot.

 

*

 

Viaţa e ca mersul pe sârmă… în pantă.

 

*

 

Raiul există, trebuie doar să avem sufletul deschis… să-l putem vedea.

 

*

 

Viaţa e colinda sufletului…

 

*

 

Viaţa are vârsta pe care o are/simte sufletul fiecăruia, vârsta biologică e pentru… muritori.

 

                                                   *

 

Viaţa e prea scurtă-n frumuseţea-i să o ştirbim… cu ură.

 

                                                   *

 

Nu vă uitaţi la o floare… înflorită decât de la distanţă zărind frumuseţea-i apusului. Priviţi de aproape sămânţa ce cade din ea şi udaţi-o cu lacrima sufletului vostru curat. E viaţa înflorind…

 

                                                   *

 

Ochii sufletului luminează întunericul (ne)vieţii din noi.

 

                                                   *

 

(Co)jocul este căldura sufletului din iarna vieţii…

 

                                                   *

 

Viaţa - o corabie într-un ocean… de oameni.

 

 *

 

Când îţi treci mintea prin suflet, ai făcut încă un pas spre moartea-ţi, însă când îţi treci prin minte sufletu-ţi, realizezi că trăieşti…

 

                                                      *

        

Extravaganţele vieţii sunt date de dorinţa, nebunia dependenţei de tine…

 

                                                        *

 

Ciclul vieţii: copilăria - a visa, adolescenţa - a vrea, maturitatea - a face, bătrâneţea - a spera… că poţi face ce vrei visând.

 

                                                         *

 

Corabia-ţi străbate, mai uşor, apele vieţii cu cât „coaja” ei e mai tăbăcită de tine, prin valurile celorlalţi…

 

 

                                                         *

 

Viaţa e aceeaşi, doar prisma, optica prin care o privim, diferă…

 

 

                                                         *

 

Costul cu care-ţi plăteşti existenţa, nu este, niciodată, îndeajuns pentru neexistenţa ta.

 

                                                 *

 

Ce ciudată e viaţa? Învăţăm şi o învăţăm, dar tot rămânem corigenţi la ea. Mai au cate unii noroc de rămân şi repetenţi, dar toţi trecem în final… clasa. Ni se predă în particular neviaţa…

 

                                                      *

 

Viaţa e în timp… sângele curge.

 

                                                        *

 

În viaţă te loveşti de momente de oboseală. Să ai grijă însă, să nu te simţi obosit de tine însuţi…

 

                                                         *

 

Maturitatea/maturizarea e… (ca) o abdicare de la viaţă.

 

                                                          *

 

Trăirea - neliniştile sufletului pâlpâind.

 

                                                           *

 

Printre rândurile nevăzute ale gândirii, într-o pată de culoare dintre ele, încercând să o posede, stă… moartea.

 

                                                       *

 

Silindu-mă să mor, respir pe timpul meu uitat, al vieţii rug…

 

                                                      *

 

Emoţia naşterii – începutul şi sfârşitul într-o atitudine senină pe marginea nesigură a vieţii.

 

                                                     *

 

Litania vieţii - amestecul de sălbăticie şi blândeţe în scurgerea timpului.

 

                                                        *

 

Vid – necunoaşterea spectacolului mişcător al vieţii.

 

                                                    *

 

Flacăra… în lumina albă de lună, linge lemnele - „aluviuni” de pe valea şerpuită a vieţii.

 

                                                     *

 

Destinaţia… de la capătul lumii – ameninţarea destinului înnodat într-o clipă şuierată la/în lobul urechilor.

 

                                                     *

 

Plăcere netulburată – lumina începutului de zi străbătând obloanele vieţii…

 

                                                    *

 

Viaţa… ca visul printre rânduri. 

 

                                                       *

 

Moartea e singura certitudine (reală) ce o avem. Când, unde şi cum vine, face parte din misterul vieţii.

 

                                                         *

 

Întotdeauna, a existat şi va exista o EA. E o EA cum nu cred că poate exista, cu toate calităţile şi defectele unei femei, cu toate capriciile sale şi schimbătoare, de la o clipă la alta, funcţie de trăirea-mi cu ea şi are darul, nepreţuitul DAR de a fi alta, în fiece clipă trecută, prezentă şi viitoare, această MUZA, FEMEIE este… VIAŢA.

 

                                                       *

 

Viaţa se îngrămădeşte în tine scrutând împrejurimile la limita timpului şi a gândirii.

 

                                                       *

 

Variaţiunile pe tema vieţii, dau sarea şi piperul… gustului mâncării. Derapajele, deraierile apar când piperăm mai mult decât sărăm.

 

                                                       *

 

Viaţa – un tablou dezbrăcat de/din gânduri.

 

                                                         *

 

Viaţa… (ne) vorbeşte de fiece dată. Doar noi avem „doape” în urechi şi n-o auzim…

 

                                                   *

 

Viaţa continuă chiar şi atunci, dar mai ales atunci când libertatea ţi-e pierdută în deşertăciunea zilelor…  

 

                                                       *

 

Ecouri – neputinţa de a uita să schimbe câteva cuvinte din impresia vieţii ce nu o cunoştea. 

 

                                                       *

 

În „război (fotbal de exemplu), cea mai bună apărare e atacul”, în viaţă… indiferenţa.  

 

                                                      *

 

Complicaţiile vieţii apar în încercarea de a evada din marginile… bunului simţ.  

 

                                                         *

 

Viaţa e sufletul, iar el, sufletul e condimentul din hrana vieţii- creierul. Doar el, creierul secretă gândirea.  

 

                                                         *

 

Viaţa – o prelungă aşteptare într-un labirint de confuzii inexplicabile dintr-o satisfacţie (de multe ori) dureroasă.

 

                                                          *

 

Cerneala cu care (ne) scriem viaţa, se află în tocul minţii filtrată de călimara- inima.  

 

                                                          *

 

În viaţă, ca să urci, trebuie să-nveţi mai întâi să cobori.

 

                                                           *

 

Nodul din gât – caruselul promisiunilor vieţii… înghiţit.  

 

                                                   *

 

Într-o viaţă… adormită de parfumul florilor, doar spinii lor te trezesc să-i vezi frumuseţea.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vizualizări: 72

Răspunde la Aceasta

Răspunsuri la Aceste Discuţii

Viaţa şi moartea, desigur fac parte din noi, însă suntem datori să ne purtăm lutul prin simţuri sacre pentru a se înscrie urma...

Am citit cu plăcere cugetări prind aceste adevăruri.

Sofy

prin urma-ti lasata Sofy, iti multumesc, o zi asa cum ti-o doresti

Ce este viata pana la urma? Doar clipa prezenta, restul este iluzia mintii.

Cu prietenie,

asa e Corina, multumesc de vizita-ti si citirea-mi, o zi frumoasa

multumesc mult Mihaela si incaodat' LA MULTI ANI!, sanatate, fericire si iubire alaturi de toti cei dragi

Răspunde la discuţie

Despre

Ion Lazăr da Coza a creat această reţea Ning.

ATENȚIE!

Fiecare postare trebuie făcută în spaţiile special constituite pentru genurile literar/artistice stabilite. Postarea în alte locuri decât cele stabilite de regulile site-ului, atrage eliminarea postării de către membrii administraţiei, fără atenţionarea autorului! De exemplu, un eseu postat în spațiul prozei va fi șters. Pentru cele mai frecventate genuri, reamintim locațiile unde trebuie postate. Pentru a posta:

1. POEZIE, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

2. PROZĂ, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

3. ESEU, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

4. FOTOGRAFII, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

5. VIDEOCLIPURI, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

Toate acestea le puteți accesa și din bara de sus a site-ului. Este admisă doar o postare pe zi, pentru fiecare secțiune, creație proprie. Folosirea diacriticelor este obligatorie. 

donații

Pentru cei care doresc să susțină acest site, DONAȚII la: 

RO45CECEB00008RON1057488

titular cont: LAZAR VASILISIA 

(CEC Bank)

*

Pentru acest an au donat:

Gabriela Raucă - 300 Euro

Monica Pester - 300 Lei

Nuța Crăciun - 220 Lei

Maria Chindea - 300 Lei

Tudor Cicu - 300 Lei

Elisabeta Drăghici - 200 Lei

Activitatea Recentă

Postare de log efectuată de BOTICI GABRIELA
cu 3 ore în urmă
Floare Arbore a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog tablou mirabil, multiform a utilizatorului Floare Arbore
cu 3 ore în urmă
Chris a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Erezia artei a utilizatorului Costel Zăgan
cu 5 ore în urmă
Utilizatorului Chris îi place postarea pe blog Erezia artei a lui Costel Zăgan
cu 5 ore în urmă
Utilizatorului Vasile Burduşa îi place postarea pe blog vin ploile a lui petrut dan
cu 11 ore în urmă
Utilizatorului Vasile Burduşa îi place postarea pe blog o clipă ... a lui Elisabeta Drăghici
cu 11 ore în urmă
petrut dan a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog o clipă ... a utilizatorului Elisabeta Drăghici
cu 13 ore în urmă
Utilizatorului petrut dan îi place postarea pe blog o clipă ... a lui Elisabeta Drăghici
cu 13 ore în urmă
Monica Pester a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Povestea pietrei de leac a utilizatorului Monica Pester
cu 15 ore în urmă
Monica Pester a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Povestea pietrei de leac a utilizatorului Monica Pester
cu 15 ore în urmă
Monica Pester a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Povestea pietrei de leac a utilizatorului Monica Pester
cu 15 ore în urmă
Utilizatorului Stanescu Valentin îi place postarea pe blog o clipă ... a lui Elisabeta Drăghici
cu 15 ore în urmă
Utilizatorului Elisabeta Drăghici îi place postarea pe blog tablou mirabil, multiform a lui Floare Arbore
cu 15 ore în urmă
Postare de log efectuată de Elisabeta Drăghici
cu 15 ore în urmă
Stanescu Valentin a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog VALENTA iar echinocţiu a utilizatorului Stanescu Valentin
cu 15 ore în urmă
Utilizatorului Elisabeta Drăghici îi place postarea pe blog vin ploile a lui petrut dan
cu 15 ore în urmă
Elena Lucia Spătariu Tudose a lăsat un comentariu pentru Vasilisia Lazăr
cu 15 ore în urmă
Lui Maria i-a plăcut profilul lui Elena Lucia Spătariu Tudose
cu 15 ore în urmă
Lui Maria i-a plăcut discuţia Pietre (de Ion Lazăr da Coza) a lui Vasilisia Lazăr
cu 16 ore în urmă
Stanescu Valentin a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog VALENTA culori în iarbă a utilizatorului Stanescu Valentin
cu 16 ore în urmă

Antologiile site-ului „ÎNSEMNE CULTURALE”

„Ecouri din viitor”, 2022 AICI

Atlasul cu diezi  2017 AICI

Autograf pentru m(â)ine  2013 AICI

© 2024   Created by Ion Lazăr da Coza.   Oferit de

Embleme  |  Raportare eroare  |  Termeni de utilizare a serviciilor