Inevitabil, fatidica zi sosi, dar Amneris se simțea pregătită pentru marea confruntare. Somnul binefăcător îi întărise considerabil spiritul de luptătoare și era hotărâtă să nu-i dea ,,șacalului” mizerabil, satisfacția de a o găsi terorizată. Își compuse o expresie sarcastică ce exploda din privirea ei de oțel și pe care o întreținea admirabil focul urii ce-i clocotea în suflet. Își ascunsese cu prudență și dibăcie minimul control asupra mușchilor oculari, pe care îl redobândise prin voia destinului și avea de gând să-și folosească privirea letală, ca pe unica armă pe care o mai avea. Știa ce poate să facă și se amuza în felul ei de surpriza și spaima ce o va provoca temutului său dușman. 

   - Iată că a sosit d-l doctor! exultă Maria, precipitându-se să deschidă, când soneria hohoti vesel. Era sigură că acesta o va trimite la plimbare, cu vreo scuză oarecare și pentru ea era un motiv suficient, ca să-l umple de atenții și simpatie. Amy, azi e zi de antrenament, așa că te las pe mâini bune! Oo, bună dimineața, domnul doctor! Dar ce proaspăt și arătos sunteți astăzi! îl complimentă ea, cam exagerat. 
   - Mulțumesc, Maria! răspunse el, vădit iritat de falsitatea femeii. Ai pregătit-o pe Amneris pentru ședință? Pune-i ceva mai lejer, căci vom face mai multe exerciții și nu vrem să transpire prea tare, nu?
   - Tricoul acesta pare să fie ce trebuie, nu credeți?
   - Sincer, mi se pare cam nepotrivit! Dă-i un maieu, ceva ușor! 
  Maria scotoci cam nemulțumită prin sertare după ceea ce -i pretindea fizioterapeutul devenit mofturos dintr-odată, ceea ce-l coborî puțin în ochii ei.
   ,,Ce aere de stăpân începe să-și dea și ăsta!...” bombăni ea, având grijă să nu fie auzită. Nici nu-l mai rog cu cafea, idiotul naibii! Să vezi că nici nu mă mai lasă să ies, astea două ore! Aa, păi dacă îmi face asta, nici nu vreau să-l mai văd!”
    O dezbrăcă pe Amneris fără să-i pese de prezența bărbatului care crease intenționat situația aceea jenantă pentru biata femeie și care îi studia goliciunea cu dispreț și sarcasm, pentru a o umili. Dar ei nu părea să-i pese de asta, obișnuită cum era să nu-și mai considere în niciun fel, propriul corp. Nu avea de unde să știe că ea înțelesese jocul lui murdar și că era hotărâtă să nu-i dea nici cea mai mică satisfacție. 
  Prima lovitură, odată ratată, o pregăti pe a doua și spera să fie mai eficace, deși simțea o anume energie ostilă ce-i crea un sentiment de zădărnicie, care-i irită și mai mult. Imobilitatea exasperantă a victimei îi crea o stare de confuzie insuportabilă și turba de nervi că nu se putea bucura de teroarea pe care ar fi trebuit să o vadă în ochii sau pe chipul ei. Maria se evaporă la imaginarele ei îndatoriri, numai ca să scape de ordinele individului morocănos, din a cărui galanterie și simpatie nu mai rămăsese nici urmă. 
   - Joci dur! mârâi el la urechea bolnavei. Mai vedem noi!
  Amneris își aținti asupra lui privirea ucigașă, târându-i-o pe trup ca pe o lamă ascuțită și rece de oțel, lăsând dâre de sânge în câmpul lui energetic, pe care îl invadă cu forța copleșitoare a spiritului ei, antrenat riguros de-a lungul anilor de boală. Giani se simți ars cu fierul încins al ochilor ce-l penetrau necruțători, sfredelindu-i ca un burghiu încins, creierul odios. 
  - Ce dracu!... exclamă el îngrozit și hipnotizat de fluxul nimicitor al acelor ochi teribili care îl învăluiau, îl țintuiau și îl răneau de moarte.  Speriat, constată că presupusa-i victimă își recăpătase cea mai temută abilitate cu care putea face față oricărui atac inamic: mobilitatea privirii. Siguranța lui se zdruncină de la temelii și panica puse stăpânire pe el, pe măsură ce asculta discursul înfiorător al zeilor ce locuiau în imensitățile albastre. Privi terorizat computerul care aștepta răbdător să-l osândească. Știa că Amneris învățase tehnica vorbirii cu ajutorul privirii, pe care tehnologia de ultimă oră o permitea chiar și celor mai defavorizați muritori, în zilele noastre și deveni conștient de pericolul la care se expusese din dorința stupidă și mârșavă de răzbunare.
   - De când ți-ai recăpătat mobilitatea ochilor, draga mea? întrebă el mieros. Ești un izvor nesecat de resurse! Nu am mai întâlnit pe nimeni ca tine, Amy! Sper că nu te-ai supărat pentru micile răutăți pe care ți le-am pricinuit! Am fost puțin supărat pe tine, pe bună dreptate, trebuie să recunoști! Dar mi-a trecut după ce ți-am dat o mică lecție, doar cât să guști și tu pilula amară pe care am mestecat-o eu atâția ani! De fapt, sunt aici ca se te ajut și ca să-ți dovedesc, vom începe delicioasa noastră terapie, imediat!
   - Maria, avem nevoie de o cafea mare și tare! Hai că trece timpul! strigă el cu prefăcută voioșie și afabilitate. 
  Femeia se înfățișă la apel cu șovăială și prudență. Nu înțelegea schimbarea aceea bruscă de umor. 
   - Imediat, domnu doctor! 
   - Giani! Fără ,,domnu doctor”! Poți să mă tutuiești, Maria! ,,Domnul” locuiește în Ceruri! 
  ,,Cine să-i mai înțeleagă pe ciudații ăștia?” bombăni Maria, contrariată și confuză, dispărând în minuscula bucătărie.
   Giani suportă cu stoicism cele două ore de antrenament, pe care îl execută cu râvnă și profesionalism forțat, dar tortura acelei priviri sarcastice și învingătoare îl stoarse de forțe și curaj. Nu scoase niciun cuvânt pe toată durata programului de lucru, de la care nu se mai abătu nici cu o virgulă. Amneris îl ținea sub control total și el turba de furie și neputință, dar trebuia să admită că pierduse și de data asta în războiul cu ea. 
   

Vizualizări: 23

Răspunde la Aceasta

Răspunsuri la Aceste Discuţii

Foarte interesant și foarte bine redat acest joc psihologic dintre bolnav și antrenorul de chinetoterapie. A devenit un soi de sadism psihologic din parte amândurora. Deci, cartea merge bine.

să-și dea și ăsta!...” bombăni ea, - de scos aceste ghilimele.

Am citit cu interes și plăcere,

Sofy

Un război tulburător, o narațiune încântătoare! Frumos! Drag!

Răspunde la discuţie

Despre

Ion Lazăr da Coza a creat această reţea Ning.

conducere site

FONDATORI

ION LAZĂR da COZA - scriitor

VASILISIA LAZĂR - poetă, redactor Revista „Eminesciana”

ADMINISTRATORI-EDITORI

SOFIA SINCĂ - prozatoare

GABRIELA RAUCĂ - poetă, artistă, realizatoare emisiuni Radio ProDiaspora, redactor Revista „Eminesciana”

AUGUSTA COSTIN (CHRIS) - scriitoare

MIHAELA POPA - poetă

CARMEN POPESCU - scriitoare, realizatoare emisiuni Radio Vocativ

PETRUȚ DAN (CĂMUI) - poet, cantautor

BOLACHE ALEXANDRU - scriitor

MIHAI KATIN - scriitor

GRIG SALVAN - scriitor, cantautor

ATENȚIE!

Fiecare postare trebuie făcută în spaţiile special constituite pentru genurile literar/artistice stabilite. Postarea în alte locuri decât cele stabilite de regulile site-ului, atrage eliminarea postării de către membrii administraţiei, fără atenţionarea autorului! De exemplu, un eseu postat în spațiul prozei va fi șters. Pentru cele mai frecventate genuri, reamintim locațiile unde trebuie postate. Pentru a posta:

1. POEZIE, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

2. PROZĂ, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

3. ESEU, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

4. FOTOGRAFII, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

5. VIDEOCLIPURI, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

Toate acestea le puteți accesa și din bara de sus a site-ului. Este admisă doar o postare pe zi, pentru fiecare secțiune, creație proprie. Folosirea diacriticelor este obligatorie. 

Zile de naştere

Astăzi nu este ziua de naştere a nimănui

donații

Pentru cei care doresc să susțină acest site, DONAȚII la: 

RO45CECEB00008RON1057488

titular cont: LAZAR VASILISIA 

(CEC Bank)

*

Pentru acest an au donat:

Gabriela Raucă - 300 Euro

Monica Pester - 300 Lei

Nuța Crăciun - 220 Lei

Maria Chindea - 300 Lei

Tudor Cicu - 300 Lei

Elisabeta Drăghici - 200 Lei

Activitatea Recentă

Utilizatorului Maria Mitea îi place postarea pe blog se scutură o primăvară peste noi a lui Vasilisia Lazăr
cu 3 minute în urmă
Maria Mitea a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Bătrân abac a utilizatorului Monica Pester
cu 4 minute în urmă
Utilizatorului Maria Mitea îi place postarea pe blog Bătrân abac a lui Monica Pester
cu 12 minute în urmă
Maria Mitea a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog treceri a utilizatorului nicolae vaduva
cu 13 minute în urmă
Maria Mitea a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Scrinul abulic a utilizatorului chindea maria elena
cu 17 minute în urmă
Utilizatorului Maria Mitea îi place postarea pe blog Scrinul abulic a lui chindea maria elena
cu 30 minute în urmă
Maria Mitea a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog n-am să deranjez niciodată aerul, ca tine, a utilizatorului Maria Mitea
cu 33 minute în urmă
Maria Mitea a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog din cartea cu tine a utilizatorului petrut dan
cu 37 minute în urmă
chindea maria elena a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog n-am să deranjez niciodată aerul, ca tine, a utilizatorului Maria Mitea
cu 37 minute în urmă
Utilizatorului Maria Mitea îi place postarea pe blog din cartea cu tine a lui petrut dan
cu 44 minute în urmă
Maria Mitea a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog n-am să deranjez niciodată aerul, ca tine, a utilizatorului Maria Mitea
cu 48 minute în urmă
Utilizatorului chindea maria elena îi place postarea pe blog n-am să deranjez niciodată aerul, ca tine, a lui Maria Mitea
cu 49 minute în urmă
Utilizatorului Maria Mitea îi place postarea pe blog Instigare la dor a lui Costel Zăgan
cu 49 minute în urmă
Utilizatorului Maria Mitea îi place postarea pe blog Cină în alb a lui Mihai Katin
cu 50 minute în urmă
Maria Mitea a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog gutui în floare (valentă) a utilizatorului Stanescu Valentin
cu 51 minute în urmă
Utilizatorului chindea maria elena îi place postarea pe blog în verde mă pierd (valentă) a lui Stanescu Valentin
cu 53 minute în urmă
chindea maria elena a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog în verde mă pierd (valentă) a utilizatorului Stanescu Valentin
cu 53 minute în urmă
chindea maria elena a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Instigare la dor a utilizatorului Costel Zăgan
cu 59 minute în urmă
Utilizatorului chindea maria elena îi place postarea pe blog Instigare la dor a lui Costel Zăgan
cu 1 oră în urmă
chindea maria elena a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Bătrân abac a utilizatorului Monica Pester
cu 1 oră în urmă

Antologiile site-ului „ÎNSEMNE CULTURALE”

„Ecouri din viitor”, 2022 AICI

Atlasul cu diezi  2017 AICI

Autograf pentru m(â)ine  2013 AICI

© 2024   Created by Ion Lazăr da Coza.   Oferit de

Embleme  |  Raportare eroare  |  Termeni de utilizare a serviciilor