Nu era genul care întoarce capul după femei pe stradă. Nu întotdeauna, nu după toate.

O făcea foarte rar şi atunci doar ca să fie sigur că imaginaţia nu-i joacă feste.

Femeia din faţa lui era una dintre acelea care ar întoarce capete pe stradă. De la optsprezece până la nouăzeci, fără doar şi poate. 

Nu era frumoasă.

Nu în felul în care te-ai gândi la o femeie frumoasă: blondă cu ochi albaştri, brunetă cu ochi negri sau roşcată cu ochi verzi.

Nici nu îi putea  desluşi culoare ochilor. Deschişi însă, poate verzi, poate albastri. Stătea în penumbră pentru că pictorul voia să-i prindă conturul, nu chipul. Avea pe buze acel surâs enigmatic şi sigur pe care orice femeie care are încredere în forţele ei de femeie, îl are.

Din colţul lui vedea aproape tot. Imaginea ei , uneori învăluită în fumul ţigării lui, se estompa apoi devenea din nou dureros de clară.

Până în secunda aceasta crezu că este greu să reziste unei femei pe care o ţinea în braţe. Acum realiză că este mult mai greu să rezişti în faţa unui corp frumos, cuminte, nemişcat, în vreme ce prietenul lui, pictorul, încerca să unduiască nişte curbe abstracte pe pânză.

-Pot să văd?
-Nu!
-O pot vedea pe ea goală din creștet pânâ în tălpi, în realitate... și nu o pot vedea pe pânză?
-Exact!

Voia să fie auzit. Ca și cum ea ar fi fost doar un obiect de studiu. 

Iși inchipuia că o jignește. Voia să simtă asta. Ce fel de job este acela în care stai goala ca o cîrciumă înainte cu trei zile de salariul minerilor și îți atingi cine știe ce părți moi și rotunde, fără nici un pic de jenă???Dumnezeule mare, lumea nu mai merge la serviciu, la școală, la naiba... stă despuiată și așteaptă să fie desenată?

-Pune-ţi un coniacmai avem cam jumătate de oră.

Noi mai avem jumătate de oră, gândi el sarcastic. Ca şi cum, ea, cu ochii languroşi, cu pielea sidefie şi sfârcurile sânilor uşor întărite, ar munci. Halal muncă!

Înghiţi în sec, tuşi uşor:
Desigur

Se  ridică şi se îndreptă spre bar nescăpând trupul din priviri. Palma stângă i se odihnea pe coapsa dreaptă, palma dreaptă acoperea parţial sânul stâng, capul îi era uşor aplecat pe umărul drept, pulpele  strânse, dar uşor depărtate la gambe, lăsând şi vederii şi imaginaţiei acelaşi frustrant procentaj. Genunchii ei strânși erau mai incitanți decât toți genunchii deschiși de care își mai putea aminti în secunda aceasta.

Îşi turna coniac, lichidul de culoare mierii se rostogoli jucăuş peste cuburile de gheaţă şi el zâmbi. Băutura lui era rece; pielea ei cu siguranţă caldă, fierbinte pe alocuri.

Pentru o secundă simţi ochii ei încleştaţi cu ai lui. O secundă numai. Dureros de lungă. A avut impresia unor lasere care încercau să-i topească armura.

Se aşeză în fotoliu şi realiză că era prea insistent. Ochii lui dezbrăcau de obicei. Acum era deja prea târziu pentru asta. Se delectau cu o plăcere neruşinată şi necenzurată. Degetele erau răsfirate pe sân, unghiile roşii se decupau pe piele. În cameră era cald, mult prea cald, dacă cereai părerea lui. Sfârcurile rozalii erau întărite şi el zâmbi ştiind că sunt aşa din cauza lui. Corpul fetei era dependent de ochii lui. O vreme o mângâie neruşinat şi nepermis de mult cu privirea. Dar şi-ar fi dorit atât de mult s-o atingă. Atât. O atingere lungă, tandră, nesfârşită. I-ar atinge uşor obrazul, l-ar cuprinde în căuşul palmei, apoi ar coborî şi i-ar rotunji palma în jurul bărbiei. I-ar atinge cu degetul gros, tandru dar fără delicateţe buzele pline, dorindu-şi ca limba ei caldă să-l atingă sau dinţii ei să-l muşte. Se gândi ca săgeţile ochilor ei se împotrivesc gândurilor lui, aşa că îşi coborî palma mai jos, pe linia moale a gâtului. Ar fi întârziat un pic la rădăcina părului şi ar rezista dorinţei de a se rătăci  în şuviţe.

I-ar atinge uşor, ca o părere, curba domoală a coapsei, ar strânge în pumn tandreţea mătăsoasă, apoi ar rezista tentaţiei  de a coborî mai jos între pulpele ei strânse cuminte. Ştia că ar fi găsit-o fierbinte şi moale. Ar urca agonizant de încet pe pielea tremurândă şi într-un gest prelung i-ar cuprinde un sân. Îşi închipuia carnea catifelată tresărind şi înflorind în palma lui...

Putea paria ca trupul ei i-a simtit mângâierea. Ochii senini si luminoși mai devreme erau întunecați și misterioși. Nu-l priveau, nu dădeau doi cenți pe gândurile lui, deși pentru o altă fracțiune de secundă l-au fulgerat cu o mie de volți fierbinți și mătăsoși.

 

Apoi, un singur gest, al pictorului, a transformat nimfa goală în femeie sută la sută.
A respirat adânc, i-a întors spatele și în treizeci de secunde, linii curbe, denivelări îndrăznețe, adâncituri delicioase, au fost acoperite de blugi, tricou și jachetă.

-Pe săptămâna viitoare, Remus. Fără el, te rog!

Ieși fără un alt cuvânt nu înainte ca  ochii ei să zăbovească asupra lui o fracțiune de secundă. Disprețuitoare.Pentru prima oară îi văzu ochii. La lumină. Clari. Cu haine pe ea arăta la fel de dezbrăcată. Ochii ei nu l-au privit. L-au strapuns. Femeia cu privirea dezbrăcata, gândi zâmbind.

Trase adânc din țigară apoi cu un gest îndelung expiră fumul în cerculețe. Le urmări dezintegrarea, apoi strivi  țigara în scrumieră.
-Catifea neagră și oțel fierbinte. Asta ar trebui să pictezi. Ce naiba fac eu aici?

 

-Este prima oară cînd îi prind ochii, privirea  aceasta. Știam că o are, nu reușeam sa i-o trezesc
El zâmbi:
-Am bănuit ca ai un motiv ascuns. Nu mă chemi niciodată când lucrezi. Toata sticla asta de coniac n-o să mă răzbune. Te iert că m-ai folosit cu o singură condiție: Spune-mi , cineva o are?
-Da, aparține cuiva...
-Mă îndoiesc că această femeie poate aparține cuiva vreodată.

 

Vizualizări: 73

Răspunde la Aceasta

Răspunsuri la Aceste Discuţii

     Câtă senzualitate ! Oauuuuuu!

     Ce femeie ! Expresie  a ispitei carnale dar mai ales a intangibilului, a spiritului  imposibil de stăpânit . Mi-am amintit de Camil Petrescu și doamna T. Ești fără egal!

Frumos şi senzual! Mi-a plăcut! :))

Stau bine cu imaginatia, Gabi:))) Imi place sa cred ca macar un barbat(unu, doi, trei:), m-au privit asa macar o data-n viata, da' eu stiu....
Zic si eu...:)

Gabriela Grădinariu a spus :

     Câtă senzualitate ! Oauuuuuu!

     Ce femeie ! Expresie  a ispitei carnale dar mai ales a intangibilului, a spiritului  imposibil de stăpânit . Mi-am amintit de Camil Petrescu și doamna T. Ești fără egal!

Multumesc, Chris, ma joc din cand in cand:)

Augusta Cristina Călin (Chris) a spus :

Frumos şi senzual! Mi-a plăcut! :))

O femeie în contemplaţia femeii. Sunt convinsă că eşti în gândul multor bărbaţi. Ei asta fac curent. Îmi place voluptatea din ochii lui pe care ai descris-o, dorinţa carnală, ca şi gândul frivol. Doar rafinament şi erotic. Ai viziuni nebănuite. Poate nu ar fi rău să pictezi, Nuţa. Ai ceva surprinzător din a prinde licăriri, stări, pe pânză. Dar desigur tu să pictezi pe urmaşii lui Adonis. :))

Am citit cu deosebită plăcere, Sofy!

Frumos, frumos, frumos!

Urât: De la 18-la 90,

Urât: 100%.

Urât: folosești ghilimele de două feluri și acelea nerecomandate. Cât îți ia ca să-ți setezi PC pe Română (standard). Ți-ar plăcea ca femeia descrisă de tine să aibă puchini? Sau poate „caca de pisică” în urechi? Dar floci la subsuoară? Călcâie crăpate? Pământ sub unghii? Muci uscați la nas? Ăăăă... etc.

Cu prețuire,

da Coza

Sofy, am o imaginatie bogata:))))
Hai sa-ti zic ceva ,,misto,,(ah ghilimele astea il omoara pe DaCoza cu zile:)))

Cand aveam vreo cinci ani, m-au imbracat frumos si m-au dus sa imi faca poze.Nea Costica m-a pus pe un scaun prea inalt pentru mine, mi-a aranjat rochita si mi-a pus un mar de plastic in mana. Era decoratia lui la pozele pentru copii. Dupa ani si ani, m-am intors intr-un concediu acasa si mama imi arata poza asta in care stateam crispata si teapana cu un mar prea mare in mana:))))
Am eu o chestie de Eva mai de demult:)))))

Daca observi, in povestioarele mele barbatul rar are nume. Asta din cauza ca am fost fascinata prin clasa a saptea de acel EL si de Eva din Fiul Risipitor:) 

Sofia Sincă a spus :

O femeie în contemplaţia femeii. Sunt convinsă că eşti în gândul multor bărbaţi. Ei asta fac curent. Îmi place voluptatea din ochii lui pe care ai descris-o, dorinţa carnală, ca şi gândul frivol. Doar rafinament şi erotic. Ai viziuni nebănuite. Poate nu ar fi rău să pictezi, Nuţa. Ai ceva surprinzător din a prinde licăriri, stări, pe pânză. Dar desigur tu să pictezi pe urmaşii lui Adonis. :))

Am citit cu deosebită plăcere, Sofy!

Ioi...DC, pretuire multa si pentru tine, habar nu am care -i semnul ptr ghilimele corecte. Nici in engleza nu e corect cum scriu. La ei ambele sunt sus. 
No, tu ce cosmar ai avut cu o asa femeie?:))))))

Ion Lazăr da Coza a spus :

Frumos, frumos, frumos!

Urât: De la 18-la 90,

Urât: 100%.

Urât: folosești ghilimele de două feluri și acelea nerecomandate. Cât îți ia ca să-ți setezi PC pe Română (standard). Ți-ar plăcea ca femeia descrisă de tine să aibă puchini? Sau poate „caca de pisică” în urechi? Dar floci la subsuoară? Călcâie crăpate? Pământ sub unghii? Muci uscați la nas? Ăăăă... etc.

Cu prețuire,

da Coza

Ceea ce am adăugat și subliniat, trebuia să deduci singură:

Nuta Istrate Gangan a spus :

Ioi...DC, pretuire multa si pentru tine, habar nu am care -i semnul ptr ghilimele corecte. Nici in engleza nu e corect cum scriu. La ei ambele sunt sus. 
No, tu ce cosmar ai avut cu o asa femeie?:))))))

Ion Lazăr da Coza a spus :

Frumos, frumos, frumos!

Urât: De la 18-la 90,  Aici trebuia să scrii: De la optsprezece până la nouăzeci

Urât: 100%. Aici: sută la sută Într-un text literar nu prea au ce căuta cifrele!

Urât: folosești ghilimele de două feluri și acelea nerecomandate. Cât îți ia ca să-ți setezi PC pe Română (standard). Ți-ar plăcea ca femeia descrisă de tine să aibă puchini? Sau poate „caca de pisică” în urechi? Dar floci la subsuoară? Călcâie crăpate? Pământ sub unghii? Muci uscați la nas? Ăăăă... etc. Așa arată un text scris neglijent - ca femeia descrisă de tine, dar „împodobită” de mine!

Cu prețuire,

da Coza

Ghilimelele românești astea sunt: „---”

Aș reformula titlul: Femeia dezbrăcată cu privirea și nu Femeia cu privirea dezbrăcată (că doar nu privirea e dezbrăcată).

Nu prea am avut timp sa corectez, m-am prins:) Scrisesem textul doar ptr FB, nu aveam de gand sa-l public(e pe blogul meu de mai multa vreme asteptandu-si corectura si diacriticile. Computerul meu este setat pe Romanian Standard, dar il mut in functie de nevoi pe engleza.Inca nu stiu cum sa fac ghilimele de sus.
Ideea cu privirea dezbracata este aici. 
,,Ieși fără un alt cuvânt nu înainte ca  ochii ei să zăbovească asupra lui o fracțiune de secundă. Disprețuitoare.Pentru prima oară îi văzu ochii. La lumină. Clari. Cu haine pe ea arăta la fel de dezbrăcată. Ochii ei nu l-au privit. L-au strapuns. Femeia cu privirea dezbrăcata, gândi zâmbind"

Am vrut sa subliniez faptul ca si cu haine pe ea tot dezbracata arata in ochii lui, pentru ca avea ochi senzuali si dezbracati.(gandeste-te la ochii Agelinei Jolie)

Si acum sa corectez. Imi place ca nu m-ai lasat ,,sa scap":) Multam fain!

Imaginatie si talent, Nuta! Foarte frumos scris.

Drag,

Multumesc, Corina:)
Corina Militaru a spus :

Imaginatie si talent, Nuta! Foarte frumos scris.

Drag,

Răspunde la discuţie

Despre

Ion Lazăr da Coza a creat această reţea Ning.

conducere site

FONDATORI

ION LAZĂR da COZA - scriitor

VASILISIA LAZĂR - poetă, redactor Revista „Eminesciana”

ADMINISTRATORI-EDITORI

SOFIA SINCĂ - prozatoare

GABRIELA RAUCĂ - poetă, artistă, realizatoare emisiuni Radio ProDiaspora, redactor Revista „Eminesciana”

AUGUSTA COSTIN (CHRIS) - scriitoare

MIHAELA POPA - poetă

CARMEN POPESCU - scriitoare, realizatoare emisiuni Radio Vocativ

PETRUȚ DAN (CĂMUI) - poet, cantautor

BOLACHE ALEXANDRU - scriitor

MIHAI KATIN - scriitor

GRIG SALVAN - scriitor, cantautor

ATENȚIE!

Fiecare postare trebuie făcută în spaţiile special constituite pentru genurile literar/artistice stabilite. Postarea în alte locuri decât cele stabilite de regulile site-ului, atrage eliminarea postării de către membrii administraţiei, fără atenţionarea autorului! De exemplu, un eseu postat în spațiul prozei va fi șters. Pentru cele mai frecventate genuri, reamintim locațiile unde trebuie postate. Pentru a posta:

1. POEZIE, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

2. PROZĂ, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

3. ESEU, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

4. FOTOGRAFII, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

5. VIDEOCLIPURI, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

Toate acestea le puteți accesa și din bara de sus a site-ului. Este admisă doar o postare pe zi, pentru fiecare secțiune, creație proprie. Folosirea diacriticelor este obligatorie. 

donații

Pentru cei care doresc să susțină acest site, DONAȚII la: 

RO45CECEB00008RON1057488

titular cont: LAZAR VASILISIA 

(CEC Bank)

*

Pentru acest an au donat:

Gabriela Raucă - 300 Euro

Monica Pester - 300 Lei

Nuța Crăciun - 220 Lei

Maria Chindea - 300 Lei

Tudor Cicu - 300 Lei

Elisabeta Drăghici - 200 Lei

Activitatea Recentă

petrut dan a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog din cartea cu tine a utilizatorului petrut dan
cu 3 minute în urmă
petrut dan a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog din cartea cu tine a utilizatorului petrut dan
cu 4 minute în urmă
Postare de log efectuată de Monica Pester
cu 1 oră în urmă
Vasilisia Lazăr a comentat în legătură cu videoclipul lui Grig Salvan
cu 2 ore în urmă
Grig Salvan a comentat în legătură cu videoclipul lui Grig Salvan
cu 2 ore în urmă
Grig Salvan a comentat în legătură cu videoclipul lui Grig Salvan
cu 2 ore în urmă
Lui Dorina Cracană i-a plăcut discuţia Alergătorul singuratic a lui Grig Salvan
cu 2 ore în urmă
Grig Salvan a comentat în legătură cu videoclipul lui Grig Salvan
cu 2 ore în urmă
Grig Salvan a comentat în legătură cu videoclipul lui Grig Salvan
cu 2 ore în urmă
Grig Salvan a comentat în legătură cu videoclipul lui Grig Salvan
cu 2 ore în urmă
Postare de log efectuată de C.Titi Nechita
cu 2 ore în urmă
Grig Salvan a contribuit cu răspunsuri la discuţia Alergătorul singuratic a utilizatorului Grig Salvan
cu 2 ore în urmă
Utilizatorului Grig Salvan îi place postarea pe blog Infraroșu a lui chindea maria elena
cu 2 ore în urmă
C.Titi Nechita a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Nopți se sparg de întuneric a utilizatorului C.Titi Nechita
cu 2 ore în urmă
Grig Salvan a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Infraroșu a utilizatorului chindea maria elena
cu 2 ore în urmă
Utilizatorului Grig Salvan îi place postarea pe blog Culoarea inimii mele a lui Gavrilă(David) Giorgiana Teodora
cu 2 ore în urmă
Grig Salvan a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Culoarea inimii mele a utilizatorului Gavrilă(David) Giorgiana Teodora
cu 2 ore în urmă
Utilizatorului Grig Salvan îi place postarea pe blog Cină în alb a lui Mihai Katin
cu 2 ore în urmă
Grig Salvan a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Cină în alb a utilizatorului Mihai Katin
cu 2 ore în urmă
Utilizatorului Grig Salvan îi place postarea pe blog n-am să deranjez niciodată aerul, ca tine, a lui Maria Mitea
cu 2 ore în urmă

Antologiile site-ului „ÎNSEMNE CULTURALE”

„Ecouri din viitor”, 2022 AICI

Atlasul cu diezi  2017 AICI

Autograf pentru m(â)ine  2013 AICI

© 2024   Created by Ion Lazăr da Coza.   Oferit de

Embleme  |  Raportare eroare  |  Termeni de utilizare a serviciilor