Adaugă un comentariu
Mulțumesc pentru lecturare și aprecieri. Mă bucur mult, că versurile mele au plăcut.
Mulțumesc din toată inima, pentru aprecieri și mă bucur că sunt aici, la dumneavoastră!
Minunat poem, doamnă Gabriela Raucă! Bine-ați poposit pe ,, Însemne"!
Mulțumiri pentru lectură și apreciere!
Onorată de atenție!
Îmi este „frică” să nu mă simt „prea acasă”, lăsând celelalte îndatoriri deoparte. Simt deja efectul de magnet și nu știu cum va evolua această dependență. Îți mulțumesc, Vasilisia, și mă bucur să pot fi prezentă și aici.
Un poem scris de acum pentru atunci „Când se vor sterge-ncet în ale vremii valuri/ ,Trăirile adânci și-adâncul din trăiri.”
Superbe aceste două versuri care au mai fost remarcate, văd.
Sau pentru atunci „Când ochii obosiți, cândva, or să înceapă/ Să caute-al tău chip în strofe de poem.”
O poezie pătrunsă de sensibilitate și romantism, atribute care te caracterizează. O poezie frumoasă, Gabriela. Bun venit la noi! Sper să te simți acasă într-o zi.
Mulțumesc și pentru aceste cuvinte frumoase! Sper să mai am inspirație, pentru a scrie și alte versuri.
Poemul tău nu-mi dă pace!) Dacă ar exista posibilitatea aș mai da un like!) Mi-am amintit când am scris eu prima poezie de dragoste, a fost un dezastru! Nu are nicio legătură, dar pur și simplu poemul tău m-a făcut să-mi amintesc de prima dragoste, prima poezie, prima noapte la telefon cu ea, prima, prima, și asta înseamnî că are forță și și-a atins scopul! Să mai scrii, neapărat!)
Mulțumesc pentru amplul comentariu.
Probabil că poezia mea lasă loc la interpretări diferite, dar "adrisantul" a înțeles, cu siguranță mesajul.
Ar fi trebuit să fie mai clar, recunosc.
Bună seara, doamnă! Sunt la primul poem pe care l citesc la dvs așa că pot să-mi permit!) De la început am remarcat jocul de cuvinte, dar și ideea conținută și anume „Trăirile adânci și-adâncul din trăiri”. Aș avea niște nelămuriri , dar mai bine o las pe Manuela să le pună, are un stil... că nu te poți supăra pe ea... pe ea și pe Ana desigur! Nu știu cum fac, dar mereu îmi vine să-i cer părerea și ea nici nu mă bagă în seamă, dar nu mă supăr așa-s fetele mai pretențioase!) Acum, revenind, poemul tău sensibil are o destinație precisă, nu te-ai gândit la vreun public-țintă, se vede clar că nu vorbim de vreo producție de serie!) M-am pus în locul „adrisantului”, nu a fost ușor)) dar mi-a dat o stare de bine! Cu rezerva că atunci cănd îl cauți, ar trebui să fii în plinătatea forțelor, să nu-ți strici ochișorii, pe Ionuț îl dureau genunchii, ceea ce ne-a dat verde la toți de pe-aici, tot pe Manuela ți-o recomand că ea explică mai bine, ca între voi fetele! Cu voia dvs mai trecem, doamnă, seară liniștită!
ION LAZĂR da COZA - scriitor
VASILISIA LAZĂR - poetă, redactor Revista „Eminesciana”, membră UZPR
ADMINISTRATORI-EDITORI
SOFIA SINCĂ - prozatoare
GABRIELA RAUCĂ - poetă, realizatoare emisiuni Radio ProDiaspora, redactor Revista „Eminesciana”, membră UZPR (redactor promovare cultură media)
ADA NEMESCU - poetă, artist plastic
CARMEN POPESCU - scriitoare, realizatoare emisiuni Radio Vocativ (redactor promovare cultură media)
AUGUSTA COSTIN (CHRIS) - prozatoare
MIHAELA POPA - poetă
PETRUȚ DAN (CĂMUI) - poet, cantautor
BOLACHE ALEXANDRU - poet
MIHAI KATIN - poet
GRIG SALVAN - prozator, cantautor
Fiecare postare trebuie făcută în spaţiile special constituite pentru genurile literar/artistice stabilite. Postarea în alte locuri decât cele stabilite de regulile site-ului, atrage eliminarea postării de către membrii administraţiei, fără atenţionarea autorului! De exemplu, un eseu postat în spațiul prozei va fi șters. Pentru cele mai frecventate genuri, reamintim locațiile unde trebuie postate. Pentru a posta:
1. POEZIE, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
2. PROZĂ, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
3. ESEU, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
4. FOTOGRAFII, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
5. VIDEOCLIPURI, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!
Toate acestea le puteți accesa și din bara de sus a site-ului. Este admisă doar o postare pe zi, pentru fiecare secțiune, creație proprie. Folosirea diacriticelor este obligatorie.
Pentru cei care doresc să susțină acest site, DONAȚII la:
RO45CECEB00008RON1057488
titular cont: LAZAR VASILISIA
(CEC Bank)
*
Pentru anul trecut au donat:
Gabriela Raucă - 400 Euro
Monica Pester - 600 Lei
Nuța Crăciun - 220 Lei
Maria Chindea - 300 Lei
Tudor Cicu - 300 Lei
Elisabeta Drăghici - 200 Lei
***
Pentru acest an au donat:
Maria Chindea - 200 Lei
Monica Pester - 300 Lei
© 2024 Created by Ion Lazăr da Coza. Oferit de
Embleme | Raportare eroare | Termeni de utilizare a serviciilor
Pentru a putea adăuga comentarii trebuie să fii membru al ÎNSEMNE CULTURALE !
Alătură-te reţelei ÎNSEMNE CULTURALE