Intrai în ”lumea” poeziei,

Am fost primit ca azilant –

Să dau frâu liber fanteziei

Nu e ușor, e chiar frustrant.

 

Pe site-uri sunt ”bisericuțe” –

Se gratulează reciproc,

Se dau pe versuri ”în bărcuțe”,

Ca nou venit nu prea ai loc;

 

Să n-ai vreo virgulă greșită,

Facile îți sunt rimele,

Limbajul nu e de elită –

Ce mai, sunt ca enzimele!

 

Te descompun cu nonșalanță,

Se pare c-asta-i hrana lor

În viața fără de substanță

Ce-o au, de-a lungul zilelor.

 

Găsesc un debușeu frustrării,

Și critică orice, ad-hoc,

Nu văd de valuri spuma mării,

Sunt indivizi fără noroc.

 

Dar nu-i nimic, am blogul propriu

Unde-mi sunt critici cititorii

Adio deci, mi-e prea impropriu

Contactul des cu detractorii.

Vizualizări: 114

Adaugă un comentariu

Pentru a putea adăuga comentarii trebuie să fii membru al ÎNSEMNE CULTURALE !

Alătură-te reţelei ÎNSEMNE CULTURALE

Comentariu publicat de Nelu Preda pe Decembrie 2, 2016 la 11:56am

Știu, Sofy, tu te ierți singură și normal că nu-ți mai amintești la câte răutăți gratuite produci pe site-ul ăsta, la fel de firesc precum respiri.

Comentariu publicat de Sofia Sincă pe Decembrie 2, 2016 la 10:30am

Să știi că nu m-a lăsat memoria, nu asta am vrut să spun și că nu am nevoie de iertarea ta. De fapt nici măcar nu am avut nici o intenție să-mi cer scuze, că nu exista motiv. Dacă asta ai înțeles... e problema ta. Te las în întuneric.

Aceeași,

Sofy

Comentariu publicat de Nelu Preda pe Decembrie 2, 2016 la 9:57am

Eiii, Sofy, și eu iert, dar nu uit! Pe tine poate te-a mai lăsat memoria!

Comentariu publicat de Sofia Sincă pe Decembrie 2, 2016 la 9:45am

Dragă, Nelu Preda! Eu sunt cel mai imparțial critic/admin din lume :)) Azi te laud dacă meriți, mâine te beștelesc. Și am un singur standard: sus. De ce ai retras poezia unde te-am făcut cum mi-a venit la gură? - expresia ta. Eu nici nu o am în vocabular. A fost doar o inversare de termeni. Tu ai zis tăureci sau tăurenci, eu i-am zis bouleț. Și că povestioara poate adormi copii sub 3 ani... Atât am zis. Ce e atât de grav? Era stric părerea mea. Dacă ar fi fost admirată de restul cititorilor eu nu avem nimic împotrivă. Nu am conturi de reglat cu nimeni, cel mai puțin cu tine... Habar nu mai am de ce ne-am certat noi acum un an... :)) Pe cuvânt de onoare. Eu nu mă cert, de altfel, eu îi spun omului ce am de spus și-l las în pace. Tu poți să te oftici... ani întregi, eu am uitat.

Sofy

Comentariu publicat de Nelu Preda pe Decembrie 1, 2016 la 4:46pm

Într-adevăr, dar conchide cu:

”Critici voi, cu flori deșarte, 
 Care roade n-ați adus  
 E ușor a scrie versuri 
 Când nimic nu ai de spus.” ...Aș adăuga eu : E ușor a face critici când nimic nu ai produs!...Mulțumesc pentru citire și semn, stimată doamnă!

Comentariu publicat de Valeria Merca pe Decembrie 1, 2016 la 3:13pm

 

''Adevărul e stăpânul nostru, nu noi stăpânim adevărul''- definiţie celebră aparţinătoare poetului Mihai Eminescu, cel care a scris  poezia ''Criticilor mei'', din care, cu bucurie, am reţinut:


''Dar când inima-ţi frământă
Doruri vii şi patimi multe,
Şi-a lor glasuri, a ta minte
Stă pe toate să le-asculte,

Ca şi flori în poarta vieţii
Bat la porţile gândirii,
Toate cer intrare-n lume,
Cer veştmintele vorbirii.''... 

Comentariu publicat de Nelu Preda pe Decembrie 1, 2016 la 11:35am

Damna Vasilisia, refrenul ăsta îmi este cunoscut încă de acum un an și ceva când m-ați acuzat că l-am plagiat pe Păunescu. Faptul că administratorii/criticii, fac munca asta voluntar, nu le dă dreptul să spună tot ce le vine la gură, sau să-și regleze conturile personale.

Comentariu publicat de Nelu Preda pe Decembrie 1, 2016 la 9:30am

Ion, fiindcă ne învârtim în jurul cozii, am să-ți spun direct că m-am adresat lui Sofy cu poezia mea, fiindcă sare adesea peste cal și jignește impardonabil, nelimitându-se la analiza textului. Am șters o postare în care mă făcuse cum i-a venit la gură, nevoind să-i țin hangul. Deasemenea Sofy are duble sau triple standarde, ceea ce nu este etic și nici justificat de faptul că prestează voluntar activitatea de moderator/critic pe site. N-am afirmat că aș scrie atât de bine încât să fiu atacat din invidie; știi foarte bine incidentul meu cu Sofy de acum un an și ceva. Se pare că nu l-a uitat nici acum și când are ocazia mă ”taxează”. Sau poate sunt eu paranoic, mai știi!

Comentariu publicat de Vasilisia Lazăr pe Decembrie 1, 2016 la 2:12am

Cu (o) asemenea (atitudine) atitudini, nu vom evolua niciodată. Dacă vă mulțumește asta, e în regulă, dar nu-i beșteliți pe critici.

Ar trebui apreciat faptul că niște oameni, în loc să citească literatură consacrată, stau zilnic pe acest site și citesc toate cele, ba mai încasează și jigniri. Și o fac voluntar, nu au nimic de câștigat. Își strică ochii, își tocesc nervii, își irosesc timpul. Din dragoste și respect pentru literatură o fac și nu vor coborî ștacheta. Cui nu-i convine, să se rezume la blog și la facebook. Consider că adminii acestui site sunt mult prea îngăduitori. Asta până se va revărsa paharul.

Comentariu publicat de Ion Lazăr da Coza pe Decembrie 1, 2016 la 1:58am

Nelu, simt oarece iritare și ironie în poezia ta, dar nu pricep de ce.

Acest site e un cenaclu online. Menținut din voluntariat. De ce? Pentru că toți de aici credem în frumos! Credem în diamante! Poate că încă nu sunt diamante pe acest site și nici bijutieri, însă aspirăm la așa ceva! Rolul site-ului e să ajutăm și să fim ajutați. Lăudăm, criticăm sau încurajăm după cum e cazul. Ne și „bărbierim” uneori, cum și tu faci, des (prea des!), cu amicii tăi. Aici gusturile se discută - nu cenzurăm!

Postând creațiile, trebuie să ne așteptăm și la critică. Dacă ești un orgolios și nu accepți sfaturi și critici, ne vei părăsi încă o dată, așa cum au făcut-o alți cel puțin o sută înaintea ta, dacă vei fi receptiv, vei evolua de la versificator la poet! Noi nu pierdem și nu câștigăm ceva dacă te criticăm! Dacă lași țâfna deoparte, poate peste un timp ne vei mulțumi că ai pătruns oarecum tainele Poeziei - pe acest tărâm, nimeni nu-i maestru!

Lasă și blogul deoparte și trimite - fii bărbat! - ceva materiale la marile reviste literare, cum ar fi: Convorbiri literare, Pro Saeculum, Plumb, Luceafărul, Literatorul, Bucovina literară, Familia etc. și vei vedea cum vei fi primit. Vei vedea adevărata ta valoare. Noi, poate, te criticăm din invidie, din frustrări... Mai știi?...

da Coza

PS: Întâi să avem Operă, apoi să-i beștelim pe critici!

Despre

Ion Lazăr da Coza a creat această reţea Ning.

conducere site

FONDATORI

ION LAZĂR da COZA - scriitor

VASILISIA LAZĂR - poetă, redactor Revista „Eminesciana”

ADMINISTRATORI-EDITORI

SOFIA SINCĂ - prozatoare

GABRIELA RAUCĂ - poetă, artistă, realizatoare emisiuni Radio ProDiaspora, redactor Revista „Eminesciana”

AUGUSTA COSTIN (CHRIS) - scriitoare

MIHAELA POPA - poetă

CARMEN POPESCU - scriitoare, realizatoare emisiuni Radio Vocativ

PETRUȚ DAN (CĂMUI) - poet, cantautor

BOLACHE ALEXANDRU - scriitor

MIHAI KATIN - scriitor

GRIG SALVAN - scriitor, cantautor

ATENȚIE!

Fiecare postare trebuie făcută în spaţiile special constituite pentru genurile literar/artistice stabilite. Postarea în alte locuri decât cele stabilite de regulile site-ului, atrage eliminarea postării de către membrii administraţiei, fără atenţionarea autorului! De exemplu, un eseu postat în spațiul prozei va fi șters. Pentru cele mai frecventate genuri, reamintim locațiile unde trebuie postate. Pentru a posta:

1. POEZIE, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

2. PROZĂ, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

3. ESEU, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

4. FOTOGRAFII, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

5. VIDEOCLIPURI, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

Toate acestea le puteți accesa și din bara de sus a site-ului. Este admisă doar o postare pe zi, pentru fiecare secțiune, creație proprie. Folosirea diacriticelor este obligatorie. 

Zile de naştere

Zile de naştere sărbătorite astăzi

donații

Pentru cei care doresc să susțină acest site, DONAȚII la: 

RO45CECEB00008RON1057488

titular cont: LAZAR VASILISIA 

(CEC Bank)

*

Pentru acest an au donat:

Gabriela Raucă - 300 Euro

Monica Pester - 300 Lei

Nuța Crăciun - 220 Lei

Maria Chindea - 300 Lei

Tudor Cicu - 300 Lei

Elisabeta Drăghici - 200 Lei

Activitatea Recentă

Costel Zăgan a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Inefabila erezie a educației a utilizatorului Costel Zăgan
cu 1 oră în urmă
bolache alexandru a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Pictură a utilizatorului carmen popescu
cu 6 ore în urmă
Vasilisia Lazăr a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog bella a utilizatorului petrut dan
cu 8 ore în urmă
Lui Valeriu Anghel i-a plăcut discuţia Fantasma soldatului neîntors de la război (Din memoria satului) a lui Gheorghe Pârlea
cu 11 ore în urmă
Lui Valeriu Anghel i-a plăcut discuţia Caisul a lui Ion Lazăr da Coza
cu 11 ore în urmă
Stanescu Valentin a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog al meu câine-i surd (valentă) a utilizatorului Stanescu Valentin
cu 11 ore în urmă
Lui Valeriu Anghel i-a plăcut discuţia Mireasa furată a lui Tudor Cicu
cu 11 ore în urmă
Utilizatorului Valeriu Anghel îi place postarea pe blog Eu pentru tine viață-nsemn a lui carmen popescu
cu 12 ore în urmă
Utilizatorului Valeriu Anghel îi place postarea pe blog bella a lui petrut dan
cu 12 ore în urmă
Utilizatorului Valeriu Anghel îi place postarea pe blog Ars poetica (Ion Lazăr da Coza) a lui Vasilisia Lazăr
cu 12 ore în urmă
Utilizatorului Valeriu Anghel îi place postarea pe blog Pictură a lui carmen popescu
cu 12 ore în urmă
Stanescu Valentin a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog nucule-nfloreşti (valentă) a utilizatorului Stanescu Valentin
cu 12 ore în urmă
Utilizatorului petrut dan îi place postarea pe blog Ars poetica (Ion Lazăr da Coza) a lui Vasilisia Lazăr
cu 13 ore în urmă
Utilizatorului Dorina Cracană îi place postarea pe blog Ars poetica (Ion Lazăr da Coza) a lui Vasilisia Lazăr
cu 13 ore în urmă
Utilizatorului Dorina Cracană îi place postarea pe blog bella a lui petrut dan
cu 13 ore în urmă
Utilizatorului Dorina Cracană îi place postarea pe blog Eu pentru tine viață-nsemn a lui carmen popescu
cu 13 ore în urmă
bolache alexandru a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Inefabila erezie a educației a utilizatorului Costel Zăgan
cu 13 ore în urmă
bolache alexandru a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Livezi în floare a utilizatorului C.Titi Nechita
cu 13 ore în urmă
Utilizatorului Ghiţă îi place postarea pe blog Post (Ion Lazăr da Coza) a lui Vasilisia Lazăr
cu 13 ore în urmă
bolache alexandru a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Rondelul viselor a utilizatorului Suchoverschi Gheorghe
cu 13 ore în urmă

Antologiile site-ului „ÎNSEMNE CULTURALE”

„Ecouri din viitor”, 2022 AICI

Atlasul cu diezi  2017 AICI

Autograf pentru m(â)ine  2013 AICI

© 2024   Created by Ion Lazăr da Coza.   Oferit de

Embleme  |  Raportare eroare  |  Termeni de utilizare a serviciilor