Într-o seară pe la orele opt, conform voinţei „Imperatorului”, se adunară în sala parlamentului toate forţele politice de la putere şi din opoziţie. În urma disputelor şi parlamentărilor acuzatoare la adresa ambelor grupări politice despre dezastrul ţării, luă cuvântul domnul „Imperator” cu zâmbetu-i sarcastic şi batjocuritor. Lăudă realizările deosebite ale trupei sale guvernamentale şi acuză regimurile de dinaintea sa, ajungând cu acuzaţiile până la Adam şi Eva! După o oră îşi încheie peroraţia şi se retrase plin de sine pe fotoliul său înconjurat de gorile protectoare.

În stradă manifestanţii înconjuraseră Palatul Neamului şi încercau să rupă cordoanele forţelor de ordine. Anarhia se accentuă şi se traseră chiar focuri de avertisment.

Într-un târziu, se restabili cât de cât liniştea şi în cele din urmă manifestanţii fură respinşi. Se preconiza o nouă înfrângere a cetăţeanului de rând spre satisfacţia celor de la putere.

Dar iată că dinspre lanţul sudic al Munţilor Carpaţi un stol de păsări răpitoare săgetară văzduhul prin noapte ca o escadrilă de avioane ce au plecat într-o misiune specială. În curând acestea planară deasupra Bucureştiului. Manifestanţii se înfiorară şi se închinară făcându-şi semnul crucii. Păsările cu cioc coroiat de acvile şi priviri agere asaltară imensa clădire a palatului. Geamurile de la ferestre trosniră făcându-se ţăndări, uşile se deschiseră ca la comandă şi sala fu invadată de acel stol de păsări ciudate. Acestea se transformară pe rând în cavaleri cu pelerine roşii şi fecioare în voaluri roze cu părul lung, despletit. Nepoftiţii musafiri pluteau pe deasupra scaunelor. Dintre ei se desprinse unul care coborî la tribuna cu microfon  şi rosti cu un glas de tunet, încât  se cutremurară pereţii.

            - Eu sunt Contele Dracula!

            În sală se produse rumoare şi spaimă.

            - Poporul meu m-a implorat să mă întorc! Iată că am sosit! Dar nu vă temeţi că nu vă trag în ţeapă şi…  nu vă sug nici sângele! N-am nevoie de voi în Împărăţia mea!

            - Puneţi mâna pe el! - ordonă „Imperatorul” şi câteva gorile se aruncară asupra contelui.

            Dar acesta îşi transformă braţul într-o gheară uriaşă cu care le sfârtecă pântecele. Măruntaiele li se împrăştiară printre scaune, sângele ţâşni împroşcându-i pe cei din jur.

            - Veţi cunoaşte furia lui Dracula pentru genocidul produs neamului meu! Ucideţi-i pe vinovaţi! - tună Contele.

            Cavalerii vampiri îşi prinseră adversarii şi pe unii îi aruncară într-un colţ, iar pe alţii îi sfâşiară în bucăţi.

            -  Să nu vă mişcaţi de aici, dacă vreţi să mai trăiţi! Voi aţi comis mai puţine greşeli şi vă dăm încă o şansă să redresaţi ţara! - le strigă Contele.

            Vampiricele, mai romantice, îi ridicară în aer de parcă valsau, apoi cu caninii le străpunseră vena jugulară, iar cu unghiile lungi le spintecară burta, le scoaseră bucăţi de ficat, plămâni şi inimă. Urletele de durere şi groază ale acoliţilor „Imperatorului” se împletiră cu chiotele de bucurie şi de victorie ale zburdalnicelor vampirice.

 Un măcel îngrozitor se desfăşură în cea mai mare construcţie din lume, Palatul Namului! Braţe smulse din umeri zburară prin sală, picioare desperecheate, măruntaie, ficaţi, plămâni şi inimi pe care vampiricele le savurau cu plăcere şi-şi lingeau cu delicateţe sângele de pe buze. Sângele ţâşni din trupurile sfârtecate ca din fântânile arteziene, iar căpăţânile pedepsiţilor plutiră prin sală de la unul la altul ca mingea la un meci de handbal. Un spectacol oribil se desfăşură în plină noapte în impozanta clădire. „Viceimperatorul”, disperat, se apropie de ocrotitorul său, dar la un semn gorilele îl îmbrânciră înapoi. Acesta fu prins de o gheară uriaşă şi tras spre înaltul tavan al sălii. De acolo, Contele îl aruncă în celălalt colţ unde-l prinse o vampirică plină de gingăşie. Aceasta îl roti surâzătoare în jurul său, îl sărută de-i săriră toţi dinţii din gură, apoi îl lăsă să-i alunece pe piciorul catifelat şi-l şută ca pe un balon până la candelabru. „Viceimperatorul” se agăţă de acesta, dar o gheară îi smulse braţele, iar alta îi sfâşie faţa umplând-o de sânge. Contele îl prinse de labele picioarelor înainte de a cădea pe podea, îl răzghină smulgându-i-le şi-l aruncă în tavan. Trupul mutilat se sparse, sângele şi măruntaiele se împrăştiară în aer şi căzură pe podea printre fotolii. Deodată Contele tresări. Uitase de „Imperator”. Înfuriat, distruse tot ce întâlni în cale, dar… acesta dispăruse!

Vizualizări: 48

Răspunde la Aceasta

Despre

Ion Lazăr da Coza a creat această reţea Ning.

ATENȚIE!

Fiecare postare trebuie făcută în spaţiile special constituite pentru genurile literar/artistice stabilite. Postarea în alte locuri decât cele stabilite de regulile site-ului, atrage eliminarea postării de către membrii administraţiei, fără atenţionarea autorului! De exemplu, un eseu postat în spațiul prozei va fi șters. Pentru cele mai frecventate genuri, reamintim locațiile unde trebuie postate. Pentru a posta:

1. POEZIE, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

2. PROZĂ, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

3. ESEU, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

4. FOTOGRAFII, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

5. VIDEOCLIPURI, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

Toate acestea le puteți accesa și din bara de sus a site-ului. Este admisă doar o postare pe zi, pentru fiecare secțiune, creație proprie. Folosirea diacriticelor este obligatorie. 

donații

Pentru cei care doresc să susțină acest site, DONAȚII la: 

RO45CECEB00008RON1057488

titular cont: LAZAR VASILISIA 

(CEC Bank)

*

Pentru acest an au donat:

Gabriela Raucă - 300 Euro

Monica Pester - 300 Lei

Nuța Crăciun - 220 Lei

Maria Chindea - 300 Lei

Tudor Cicu - 300 Lei

Elisabeta Drăghici - 200 Lei

Activitatea Recentă

Postare de log efectuată de BOTICI GABRIELA
cu 1 oră în urmă
Floare Arbore a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog tablou mirabil, multiform a utilizatorului Floare Arbore
cu 1 oră în urmă
Chris a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Erezia artei a utilizatorului Costel Zăgan
cu 4 ore în urmă
Utilizatorului Chris îi place postarea pe blog Erezia artei a lui Costel Zăgan
cu 4 ore în urmă
Utilizatorului Vasile Burduşa îi place postarea pe blog vin ploile a lui petrut dan
cu 9 ore în urmă
Utilizatorului Vasile Burduşa îi place postarea pe blog o clipă ... a lui Elisabeta Drăghici
cu 9 ore în urmă
petrut dan a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog o clipă ... a utilizatorului Elisabeta Drăghici
cu 12 ore în urmă
Utilizatorului petrut dan îi place postarea pe blog o clipă ... a lui Elisabeta Drăghici
cu 12 ore în urmă
Monica Pester a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Povestea pietrei de leac a utilizatorului Monica Pester
cu 13 ore în urmă
Monica Pester a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Povestea pietrei de leac a utilizatorului Monica Pester
cu 13 ore în urmă
Monica Pester a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Povestea pietrei de leac a utilizatorului Monica Pester
cu 13 ore în urmă
Utilizatorului Stanescu Valentin îi place postarea pe blog o clipă ... a lui Elisabeta Drăghici
cu 13 ore în urmă
Utilizatorului Elisabeta Drăghici îi place postarea pe blog tablou mirabil, multiform a lui Floare Arbore
cu 14 ore în urmă
Postare de log efectuată de Elisabeta Drăghici
cu 14 ore în urmă
Stanescu Valentin a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog VALENTA iar echinocţiu a utilizatorului Stanescu Valentin
cu 14 ore în urmă
Utilizatorului Elisabeta Drăghici îi place postarea pe blog vin ploile a lui petrut dan
cu 14 ore în urmă
Elena Lucia Spătariu Tudose a lăsat un comentariu pentru Vasilisia Lazăr
cu 14 ore în urmă
Lui Maria i-a plăcut profilul lui Elena Lucia Spătariu Tudose
cu 14 ore în urmă
Lui Maria i-a plăcut discuţia Pietre (de Ion Lazăr da Coza) a lui Vasilisia Lazăr
cu 14 ore în urmă
Stanescu Valentin a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog VALENTA culori în iarbă a utilizatorului Stanescu Valentin
cu 14 ore în urmă

Antologiile site-ului „ÎNSEMNE CULTURALE”

„Ecouri din viitor”, 2022 AICI

Atlasul cu diezi  2017 AICI

Autograf pentru m(â)ine  2013 AICI

© 2024   Created by Ion Lazăr da Coza.   Oferit de

Embleme  |  Raportare eroare  |  Termeni de utilizare a serviciilor