Aş putea să scriu zile şi nopţi în şir despre ce înseamnă să iubeşti, să daruieşti, să ştii să primeşti iubirea.Dar … ar inţelege oamenii, oamenii care nu au în lanţul lor de ADN aceasta gena responsabilă cu transmiterea emoţiilor la nivelul macro şi microcosmosului exteriorului şi interiorului uman? 
  
Iubirea e un dar pe care toţi îl primim atunci când luăm hotărârea să transcedem pe planeta alabastră, pentru a ne îmbogăţi experienţele angelice şi a putea penetra lumile superioare cum spuneţi voi, noi le spunem unde electromagnetice de înaltă frecvenţă, cam aşa s-ar numi în traducere liberă, de fapt e vorba despre o eliberare de energii care să ne înalţe către puritatea absolutului.Puritatea absolutului, un joc de cuvinte desuet, ar spune cei care nu sunt pregatiţi să înţeleagă dincolo de abstracţionismul literelor aşezate într-o ordine bine definită de energia fiecărei idei exprimate.S-ar părea că sunt două idei aparent neconcordante cu dorinţa ce se vrea exprimată.Aceea de a explica din punctul nostru de vedere energia cuvântului puritate şi energia cuvântului absolut. Pentru cineva cu o vibraţie energetico emoţional spirituală joasă, e greu de înţeles acest amalgam de transmisiuni energetico- audio- vizual -emotionale.Trebuie să transformăm o stare de fapt în cuvânt pe care emoţiile voastre să-l poată îmbrăca în formă, care o dată pronunţat, sau scris, sau gândit, să reuşească să aducă în viaţa voastră energia numită de voi cunoaştere. Puritate, un cuvânt cu o vibraţie atat de înaltă încât mai trebuie sa urcăm mult să-i putem pătrunde esenţa vibraţională. Spun să urcăm, pentru că noi evoluăm împreună, ne perfecţionăm doar împreună, prin interacţionare, prin bombardare cu informaţii care să ne asigure evoluţia. Spun bombardare pentru că, uneori, informaţia ţâşneşte spre noi sau dinspre noi cu o viteză greu de măsurat în limita timpului uman.Să nu credeţi cumva ca fluidul energetic este acelaşi lucru cu extensia energetică. Energia se poate simţi, se poate măsura, chiar se poate”trăi”, dar nu se poate vizualiza în forma ei pură,Toţi vorbesc despre energie, dar nimeni nu poate spune că a văzut energia, sau a mirosit energia sau a pipăit energia. Cu toate acestea ştim că fără ea nu există viaţă, ştim, doar ştim. Vă puteţi imagina că şi acest „a şti” e tot energie? 
  
Corpurile în care noi experimentăm sunt extensiile energetice, iar suflul divin e fluidul energetic. Cunoaşterea, acel „ a şti”, este ca şi cum ar fi aluatul unui cozonac. Din aluat, în care punem ingrediente, va ieşi cozonacul, funcţie de ce punem noi în aluat. 
  
Timp uman, o expresie pe care voi o folosiți să măsurati o constantă a cărei ecuație nu o cunoașteți. Pentru că , da, timpul este o constantă, doar că e o constantă liniară, fără fluctuație magnetică, rotațiile mamei noastre Gaia, sunt de fapt pulsații ale inimii ei, așa cum inima voastră are pulsații pentru a pompa sângele atât de important pentru transportul tuturor informațiilor la nivel de interior. Deci timpul e un fel de sânge astral, pentru evoluția corpului universului în care trăiti. Se poate spune că timpul, e energie, o energie constantă, care transportă particolele informaționale în univers, de aceea toate gândurile se materializează, pentru că energia numită timp e constantă, are aceași valoare magnetică. Ea atrage sau respinge particolele informaționale funcție de ce emiteți voi ca entități, formează stările de fapt la care voi vă aflați într-o buclă temporală. Bucla temporală e ca atunci când urci scări și ajungi la primul etaj, e un palier, aceea e bucla temporală, te odihnești puțin pe acel palier și apoi urci mai departe. De aceea uneroi avem senzația că timpul se oprește în loc. Spun avem pentru că așa cum am spus mai înainte, noi evoluăm împreună, voi sunteți ca și noi ființe angelice, doar că ați ales să experimentați, aici pe planeta albastră, emoția. Funcție de liberul arbitru, emoțiile sunt ca un fel de hrană pentru evoluția spiritului. E ca atunci când se naște un copil, dacă părinții îl hrănesc cum trebuie, se dezvoltă armonios și sănătos, dacă îl hrănesc cum nu ar trebui să o facă, micuțul crește haotic. Experiențele pe care le întâlniți sunt de fapt magazinele cu energie, de voi depinde ce cumpărați din ele, spun cumpărați pentru că aici pe planeta albastră, totul se plătește funcție de ceea ce alegeți să trăiți. Moneda e sănătatea. Dacă alegeți o viață stresantă, plină de emoții negative, "averea" dumneavoastră devine din ce în ce mai puțină, sfârșind prin a deveni un suflet ce are nevoie de reconstituire, și atunci el, sufletul, se întoarce pe tărâmurile angelice pentru refacere. Sau dacă ați ales să trăiți în armonie, pace și iubire față de voi înșivă și de tot ce e în jurul vostru, atunci "averea" dumneavoastră crește, asta însemnând o inălțare spirituală, iar atunci când se ajunge la un prag divin spre un alt plan al divinității, sufletul transcede mult mai ușor spre o altă formă de manifestare. 
decembrie 2010
  

Vizualizări: 176

Răspunde la Aceasta

Răspunsuri la Aceste Discuţii

E un eseu... dar numai despre iubire nu e. E despre de toate, la un loc: iubire, energie, timp, putințe. E un amalgam mult teoretizat, științific, destul de steril.

Sună la fel cu fraza aceea celebră a lui Ion Iliescu: "Ancorat în realitate şi raportat la sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului".

Și apoi e plin de erori gramaticale și de punctuație, iar cam jumătate din ultimul paragraf lipsesc diacriticele.

Am trecut pe aici,

Sofi

Doamna Sofy apreciez efortul de a parcurge textul acesta pana la final.

Domnule Tudor Cicu, va multumesc frumos pentru lectura. E altceva decat se asteapta un cititor sa gaseasca in aceste randuri, dar ...asa a venit. Va imbratisez cu drag.

Cine aleargă după cinci iepuri...

Pe viitor, eseurile să le postezi la Grupul cu eseuri.

da Coza

Alearga degeaba,  stiu. Dar macar incerc, asa sunt eu, o sa fac precum zici, multumesc frumos Ion, cu drag.

Răspunde la discuţie

Despre

Ion Lazăr da Coza a creat această reţea Ning.

ATENȚIE!

Fiecare postare trebuie făcută în spaţiile special constituite pentru genurile literar/artistice stabilite. Postarea în alte locuri decât cele stabilite de regulile site-ului, atrage eliminarea postării de către membrii administraţiei, fără atenţionarea autorului! De exemplu, un eseu postat în spațiul prozei va fi șters. Pentru cele mai frecventate genuri, reamintim locațiile unde trebuie postate. Pentru a posta:

1. POEZIE, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

2. PROZĂ, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

3. ESEU, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

4. FOTOGRAFII, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

5. VIDEOCLIPURI, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

Toate acestea le puteți accesa și din bara de sus a site-ului. Este admisă doar o postare pe zi, pentru fiecare secțiune, creație proprie. Folosirea diacriticelor este obligatorie. 

donații

Pentru cei care doresc să susțină acest site, DONAȚII la: 

RO45CECEB00008RON1057488

titular cont: LAZAR VASILISIA 

(CEC Bank)

*

Pentru acest an au donat:

Gabriela Raucă - 300 Euro

Monica Pester - 300 Lei

Nuța Crăciun - 220 Lei

Maria Chindea - 300 Lei

Tudor Cicu - 300 Lei

Elisabeta Drăghici - 200 Lei

Activitatea Recentă

Postare de log efectuată de BOTICI GABRIELA
cu 1 oră în urmă
Floare Arbore a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog tablou mirabil, multiform a utilizatorului Floare Arbore
cu 1 oră în urmă
Chris a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Erezia artei a utilizatorului Costel Zăgan
cu 3 ore în urmă
Utilizatorului Chris îi place postarea pe blog Erezia artei a lui Costel Zăgan
cu 3 ore în urmă
Utilizatorului Vasile Burduşa îi place postarea pe blog vin ploile a lui petrut dan
cu 9 ore în urmă
Utilizatorului Vasile Burduşa îi place postarea pe blog o clipă ... a lui Elisabeta Drăghici
cu 9 ore în urmă
petrut dan a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog o clipă ... a utilizatorului Elisabeta Drăghici
cu 12 ore în urmă
Utilizatorului petrut dan îi place postarea pe blog o clipă ... a lui Elisabeta Drăghici
cu 12 ore în urmă
Monica Pester a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Povestea pietrei de leac a utilizatorului Monica Pester
cu 13 ore în urmă
Monica Pester a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Povestea pietrei de leac a utilizatorului Monica Pester
cu 13 ore în urmă
Monica Pester a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Povestea pietrei de leac a utilizatorului Monica Pester
cu 13 ore în urmă
Utilizatorului Stanescu Valentin îi place postarea pe blog o clipă ... a lui Elisabeta Drăghici
cu 13 ore în urmă
Utilizatorului Elisabeta Drăghici îi place postarea pe blog tablou mirabil, multiform a lui Floare Arbore
cu 13 ore în urmă
Postare de log efectuată de Elisabeta Drăghici
cu 13 ore în urmă
Stanescu Valentin a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog VALENTA iar echinocţiu a utilizatorului Stanescu Valentin
cu 13 ore în urmă
Utilizatorului Elisabeta Drăghici îi place postarea pe blog vin ploile a lui petrut dan
cu 13 ore în urmă
Elena Lucia Spătariu Tudose a lăsat un comentariu pentru Vasilisia Lazăr
cu 14 ore în urmă
Lui Maria i-a plăcut profilul lui Elena Lucia Spătariu Tudose
cu 14 ore în urmă
Lui Maria i-a plăcut discuţia Pietre (de Ion Lazăr da Coza) a lui Vasilisia Lazăr
cu 14 ore în urmă
Stanescu Valentin a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog VALENTA culori în iarbă a utilizatorului Stanescu Valentin
cu 14 ore în urmă

Antologiile site-ului „ÎNSEMNE CULTURALE”

„Ecouri din viitor”, 2022 AICI

Atlasul cu diezi  2017 AICI

Autograf pentru m(â)ine  2013 AICI

© 2024   Created by Ion Lazăr da Coza.   Oferit de

Embleme  |  Raportare eroare  |  Termeni de utilizare a serviciilor