În limba română nu există un verb nobil  care să exprime actul amoros, excluzîndu-l pe  cel vulgar și ignobil prea bine cunoscut. Un verb care să transmită puritatea și mai ales sacralitatea actului amoros, cu iubire și transfigurare reciprocă. De aceea m-am gîndit că ar trebui inventat sau adaptat un astfel de cuvînt, fiindcă la energii noi, trebuie cuvinte noi, și după mai multe căutări, m-am oprit la verbul A ÎNGERI  !

   Conjugat la indicativ prezent ar suna astfel :

   Eu mă îngeresc/ Tu te îngerești/ El, ea se îngerește/ Noi ne îngerim/ Voi vă îngeriți /Ei, ele se îngeresc. Ideea parvine parțial dintr-o poezea jucăușă de-a mea reunită împreună cu alte poezele sub titlul ( Uni)versuri de joacă : Cocoşpîrlă cu gîlmîz/  presupus a fi balcîz,/  sărutat de o bezea/ fără chiloţei pe ea,/ a rămas înţepenit/ pînă cînd s-a dumirit  :/   dacă noi nu ne iubim,/ atunci cînd ne... îngerim ?

   Din  perspectiva mea cred că este cea mai inspirată alegere, căci nu mai necesită explicaţii suplimentare, deoarece orice fiinţă umană curată la suflet şi minte simte intuitiv sensul dublu al verbului A ÎNGERI. Pe de o parte, el exprimă contopirea afectiv - amoroasă a două fiinţe umane, iar pe de altă parte sugerează  devenirea sau înălţarea lor spirituală la cea dintîi treaptă angelică. Astfel vulgara invitație la sex s-ar transforma prin formula : Vreau să mă îngeresc cu tine ! într-o invitație  la o ascensiune spirituală irezistibilă, presupunîndu-se cum am precizat deja, că există iubire și atracție erotică reciprocă între cele două ființe umane de sex opus, desigur !

   Nu e necesar să anticipez reacția ființelor demoniace ori satanice la o asemenea modificare semantică, deoarece se știe ce le poate mintea lor răuvoitoare, care ar demonstra odată în plus rezonanțele anti-divine de care sînt pline, dar îmi place să cred că măcar o parte dintre cunoscători ar exclama Wau ! Ei știu că Îngerii sînt doar prima treaptă a ierarhiilor angelice, urmată de Arhangheli, Întîietori, Stăpîniri, Virtuți (Puteri), Domnii, iar triada cea înaltă aparține entităților angelice cunoscute sub numele de Tronuri, Heruvimi și Serafimi.

    Așadar, în viitor nu se va mai pune întrebarea banală și clișeistică : vrei să faci amor cu mine ? ...ci superba formulare : vrei să ne îngerim pîn’ la serafim ? Sugerez ca această formulă nouă să fie adoptată imediat, fiindcă ne va ajuta gradat să ascensionăm în dimensiunile superioare odată cu Marea Translație ce va să fie în curînd ! Mai la urmă nu trebuie să descriu ce entuziast aș fi dacă astăzi cineva drag mie cu numele de Tantrini m-ar întreba : Frate Arbatel, vrei să ne îngerim mai multicel ? !...O numesc Tantrini pentru că este cea mai înzestrată tantrică, ba chiar cea mai excepțională dintre cele cunoscute de mine pe viu, prin aceea că poate face orice bărbat novice într-ale continenței sexuale, un continent fără probleme pe parcursul mai multor ore de amor ebluisant, urmate din partea ei de  trăiri  fascinante în lumile superioare, pe care bărbatul le va asculta apoi stupefiat !

 

 

Ori poate că mai bine ar fi să iau chiar eu inițiativa : Tantrini, vreu să mă îngeresc cu tini !!

     Sau dacă nu vizăm pe cineva anume, putem folosi formula mai generală : Splendide făpturi feminine, vrea careva să se îngerească acum cu mine ? Prin acum se subînțelege perioada înainte de Marea Translație, fiindcă după translație cei mai mulți dintre noi vor beneficia de multă adorație ! Și în legătură cu acest subiect, este bine de știut că există voci de încredere care susțin că Marea Translație în dimensiunile superioare a unei  părți din umanitate se va realiza chiar în acest an de grație 2014 ! Cum se și vede, prin Grație, cu Adorație, trecem prin Marea Translație !

 

Vizualizări: 99

Răspunde la Aceasta

Răspunsuri la Aceste Discuţii

Adaptarea la o dimensiune superioară ține de ceea ce se află dincolo de minte și de cuvintele ei, zic eu. Deci, nu mi se par foarte importante formulele de exprimare, ci simțirile din spatelelor lor. :)

Care ar fi lucrurile pe care le amestec...pentru limpezire ?...Cît despre Marea Translație, vă recomand filmul : Cometa Ison.Evenimentul.Adevărul despre ele.

Acolo se spune că toți oamenii vor beneficia de Eveniment, dar nu toți  vor urma impulsul evolutiv generat de Eveniment.

iris marinov a spus :

E părerea d-voastră ... dar poate suna destul de ciudat " a îngeri"pentru ceea ce doriţi a fi un sens... şi pare că amestecaţi lucrurile, iar" Marea Translaţie", nu ştiu dacă  aduce beneficii!

E doar o altă  părere!

„Uzul impune!”

Poate că peste zeci de ani o să strig după/la ibovnica mea: „- Marghioalooo, hai sî ni îngerim, faaa!” și ea să-mi răspundă „- Ai bolânzât, măă??? Di ci vrei sî ni sinucidim, o căz' guvernu'??!”

Cât despre Marea Translație... încă nu mi-a trecut greața de Calendarul Maya...

Stimă pentru bunele intenții!

da Coza

PS: Pentru astfel de discuții avem Grupul SPUNE-ȚI PĂREREA. Link: http://insemneculturale.ning.com/group/spune-ti-parerea-dezbateri

Răspunde la discuţie

Despre

Ion Lazăr da Coza a creat această reţea Ning.

conducere site

FONDATORI

ION LAZĂR da COZA - scriitor

VASILISIA LAZĂR - poetă, redactor Revista „Eminesciana”

ADMINISTRATORI-EDITORI

SOFIA SINCĂ - prozatoare

GABRIELA RAUCĂ - poetă, artistă, realizatoare emisiuni Radio ProDiaspora, redactor Revista „Eminesciana”

AUGUSTA COSTIN (CHRIS) - scriitoare

MIHAELA POPA - poetă

CARMEN POPESCU - scriitoare, realizatoare emisiuni Radio Vocativ

PETRUȚ DAN (CĂMUI) - poet, cantautor

BOLACHE ALEXANDRU - scriitor

MIHAI KATIN - scriitor

GRIG SALVAN - scriitor, cantautor

ATENȚIE!

Fiecare postare trebuie făcută în spaţiile special constituite pentru genurile literar/artistice stabilite. Postarea în alte locuri decât cele stabilite de regulile site-ului, atrage eliminarea postării de către membrii administraţiei, fără atenţionarea autorului! De exemplu, un eseu postat în spațiul prozei va fi șters. Pentru cele mai frecventate genuri, reamintim locațiile unde trebuie postate. Pentru a posta:

1. POEZIE, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

2. PROZĂ, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

3. ESEU, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

4. FOTOGRAFII, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

5. VIDEOCLIPURI, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

Toate acestea le puteți accesa și din bara de sus a site-ului. Este admisă doar o postare pe zi, pentru fiecare secțiune, creație proprie. Folosirea diacriticelor este obligatorie. 

Zile de naştere

Zile de naştere sărbătorite astăzi

donații

Pentru cei care doresc să susțină acest site, DONAȚII la: 

RO45CECEB00008RON1057488

titular cont: LAZAR VASILISIA 

(CEC Bank)

*

Pentru acest an au donat:

Gabriela Raucă - 300 Euro

Monica Pester - 300 Lei

Nuța Crăciun - 220 Lei

Maria Chindea - 300 Lei

Tudor Cicu - 300 Lei

Elisabeta Drăghici - 200 Lei

Activitatea Recentă

Costel Zăgan a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Inefabila erezie a educației a utilizatorului Costel Zăgan
cu 1 oră în urmă
bolache alexandru a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Pictură a utilizatorului carmen popescu
cu 7 ore în urmă
Vasilisia Lazăr a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog bella a utilizatorului petrut dan
cu 8 ore în urmă
Lui Valeriu Anghel i-a plăcut discuţia Fantasma soldatului neîntors de la război (Din memoria satului) a lui Gheorghe Pârlea
cu 11 ore în urmă
Lui Valeriu Anghel i-a plăcut discuţia Caisul a lui Ion Lazăr da Coza
cu 11 ore în urmă
Stanescu Valentin a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog al meu câine-i surd (valentă) a utilizatorului Stanescu Valentin
cu 12 ore în urmă
Lui Valeriu Anghel i-a plăcut discuţia Mireasa furată a lui Tudor Cicu
cu 12 ore în urmă
Utilizatorului Valeriu Anghel îi place postarea pe blog Eu pentru tine viață-nsemn a lui carmen popescu
cu 12 ore în urmă
Utilizatorului Valeriu Anghel îi place postarea pe blog bella a lui petrut dan
cu 12 ore în urmă
Utilizatorului Valeriu Anghel îi place postarea pe blog Ars poetica (Ion Lazăr da Coza) a lui Vasilisia Lazăr
cu 12 ore în urmă
Utilizatorului Valeriu Anghel îi place postarea pe blog Pictură a lui carmen popescu
cu 12 ore în urmă
Stanescu Valentin a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog nucule-nfloreşti (valentă) a utilizatorului Stanescu Valentin
cu 12 ore în urmă
Utilizatorului petrut dan îi place postarea pe blog Ars poetica (Ion Lazăr da Coza) a lui Vasilisia Lazăr
cu 13 ore în urmă
Utilizatorului Dorina Cracană îi place postarea pe blog Ars poetica (Ion Lazăr da Coza) a lui Vasilisia Lazăr
cu 13 ore în urmă
Utilizatorului Dorina Cracană îi place postarea pe blog bella a lui petrut dan
cu 13 ore în urmă
Utilizatorului Dorina Cracană îi place postarea pe blog Eu pentru tine viață-nsemn a lui carmen popescu
cu 13 ore în urmă
bolache alexandru a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Inefabila erezie a educației a utilizatorului Costel Zăgan
cu 13 ore în urmă
bolache alexandru a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Livezi în floare a utilizatorului C.Titi Nechita
cu 14 ore în urmă
Utilizatorului Ghiţă îi place postarea pe blog Post (Ion Lazăr da Coza) a lui Vasilisia Lazăr
cu 14 ore în urmă
bolache alexandru a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Rondelul viselor a utilizatorului Suchoverschi Gheorghe
cu 14 ore în urmă

Antologiile site-ului „ÎNSEMNE CULTURALE”

„Ecouri din viitor”, 2022 AICI

Atlasul cu diezi  2017 AICI

Autograf pentru m(â)ine  2013 AICI

© 2024   Created by Ion Lazăr da Coza.   Oferit de

Embleme  |  Raportare eroare  |  Termeni de utilizare a serviciilor