Era trecut de 5 dimineața când cele două tinere s-au dus la culcare. Anca, în câteva minute a adormit dusă. Puțin înainte de ora 10 a trezit-o tonul ridicat al vocilor ce se auzeau în altă cameră.În primul moment al trezirii privea mirată în jur și nu înțelege unde se află, însă și-a amintit repede, mai cu seamă că după toate probabilitățile vocile veneau din salon . Atunci și-a amintit că erau singure la sosire și precaută iese din cameră fără a face zgomot și se apropie de camera de unde se auzeau voci, cu pași de pisică, temându-se ca nu cumva, casa să fie invadată de răufăcători. Se liniștește repede, după ce înțelege că în salon era Desire cu una din cele două prietene de la petrecere, cea care leșinase în piscină, Maria Carla. Bate la ușă ușor și Desire
răspunde:
-Intră Anca!
-Bună dimineața!
-Maria Carla, îți prezint pe Anca, pe care din vedere cred că o cunoști deja!
- Ciao Anca! Încântată cu adevărat de cunoștință și am multă admirație pentru curajul tău.
Maria Carla îi strânge cu căldură mâna iar Anca îi spune:
- Sunt fericită să văd că sunteți bine, sper că și cealaltă domnișoară, prietena dv. se simte bine!
-Nu se simte încă prea bine, dar e în siguranță.Te rog spune-mi pe nume și fără dumneavoastră, ca între prietene.
- Ok, sunt încântată să te cunosc Maria Carla!
Desire începe foarte afectată, să o pună în temă pe Anca cu nouțățile. Deși o cunoscuse doar cu câteva ore în urmă, fata îi inspira multă încredere și o impresionase profund cu curajul și noblețea sufletească de care dăduse dovadă, riscând foarte mult pentru a o salva și apăra pe ea.
Îi povestise deja prietenei sale cele întâmplate omițând câteva detalii prea dureroase și umilitoare ca să le poată destăinui cu prea multă ușurință, chiar și cu cei mai apropiați prieteni.
Nu-i destăinuise Mariei Carla că suferise un viol atroce din partea acelor ticăloși. Justificase vânătăile de pe față, pe seama căderii în urma consumării drogului ce-i fusese vărsat în pahar fără știrea sa și îi spusese prietenei sale că deși acei ticăloși doriseră să-i facă rău nu reușiseră să-și ducă planul la capăt, căci fusese salvată la timp de Anca și tatăl ei. Cu acest lucru, singurii care credea ea că sunt la curent, era Anca și tatăl ei. Nu bănuia că Maria Carla fiind singura dintre femeile de la petrecere care fusese doar parțial sedată intuia că se întâmplase ceva mult mai grav decât lăsa să se întrevadă, sărmana Desire.
Atunci când băuse din paharul cu drogul, aflându-se în piscină unde luase paharul cu sine, abia gustase, puțin din el și îl pusese aproape plin pe marginea piscinei, avântându-se să facă un tur de bazin înot . În timp ce înota în apa răcoroasă, a simțit acea senzație de leșin inerentă drogului înghițit odată cu picătura de șampanie ce abia de o gustase și cineva care credea că ea băuse drogul administrat, sărise repede să o scoată din apă iar paharul ei aproape plin, căzuse în piscină în timpul acelei vânzoleli neobservînd nimeni că nu fusese golit până la fund. Se simțise la început destul de rău, suferința venea în parte și de la faptul că era foarte alergică la sedative și mai cu seamă dacă mai erau și amestecate cu alcool.
Efectul drogului trecuse mult mai repede decât la celelalte fete, însă senzația de sfârșeală persistase. Era destul de conștientă în timp ce zăcuse pe banca aceea lângă Diana, care își dăduse seama că era mult mai rău și ea în mod voit nu dorise să arate că se simte mai bine, căci bănuise că ceva nu era în regulă. Credea că fuseseră drogate în mod premeditat toate, cu un scop ascuns. Ea deși se simțea foarte slăbită, rămăsese lucidă îndeajuns, cât să priceapă că Desire dispăruse din aria petreceri de o bună bucată de vreme și fusese foarte tentată să facă ceva, să afle unde dispăruse, dacă nu s-ar fi simțit atât de rău și nu s-ar fi temut pentru ea însăși și pentru amica sa care era practic în stare de inconștiență.
Auzise destul și din discuțiile bandiților acelora care nu se fereau deloc crezându-le pe toate duse în lumea lui Morfeu, deși nu îi era prea clar totul, din două motive: primul, că simțea destul de puternic senzații de greață ce-i răscoleau stomacul, provocate de alergia ei la orice fel de sedativ sau drog, de care în mod obișnuit nu făcea niciodată uz și al doilea, că fiind mai departe de locul unde se aflau ei nu auzea foarte bine ce vorbeau. Prinsese doar frânturi de discuții, restul intuise.
Când capul bandei, acel Nicola se precipitase pe plajă împreună cu Marco, alarmați de dispariția lui Desire, ea înțelesese că aceasta era prada principală, vizată în acea acțiune de drogare a lor deși nu înțelesese cu ce scop. Dorise atunci, să se furișeze de pe banca aceea și să dispară, în căutare de ajutor, profitând de agitația și neatenția lor, însă era prea târziu, căci a auzit când li s-a cerut celor doi, Carlo și Fernando, să le ia pe ele și să le ducă de acolo ca să nu aibă ei probleme în plus, în caz că ar apărea poliția prin zonă, anunțată de careva.
Atunci ea a dedus că făcuseră ei ceva grav, de se temeau că ar putea veni poliția. Era prea neliniștită ea însăși și încă nu se simțea îndeajuns de restabilită pentru a se trăda. Ei erau prea mulți și puteau să-i facă mult rău dacă realizau că e lucidă căci atâta lucru înțelesese. Pentru ei era important să nu existe martori la învârtelile lor murdare, de aceea le drogase.
Când cei doi le luaseră pe sus pe ea și pe Diana și se îndreptaseră spre parcare, cu ele în spate, Fernando sub influența paharelor golite și a drogurilor de care frecvent făcea uz, tentase să profite de ele. S-a oprit cu Diana pe una din băncile ascunse de umbra palmierilor ce străjuiau Lungomare și i-a cerut înjurând spurcat printre dinți lui Carlo, să facă un popas că vrea să-și descarce nervii ”con queste putane” și apoi să le lase acolo pe bancă neștiind unde să le ducă.
Acel șobolan laș și beat care o târa pe ea, a așezat-o pe următoarea bancă și și-a întins labele scârboase să o pipăie, însă nu a avut timp deloc să-și facă meandrele că ea fiind perfect trează și-a adunat forțele și i-a ars în plin, o lovitură într-un punct foarte vulnerabil pentru el și în același timp un pumn în plină figură luându-l complet pe nepregătite, trântindu-l la pământ, mut de uimire și de șoc. Carlo era prea absorbit de ai smulge sărmanei Diana veșmintele ca să mai observe și altceva în jurul lui și când așa cum era aplecat, ea sa apropiat surprinzându-l și pe el cu o lovitură teribilă în același punct vulnerabil, scoțându-l din circulație, ca să nu mai poată tenta multă vreme astfel de mârșăvii contra niciunei femei, el a scos un țipăt sugrumat pe care ea i l-a curmat repede lovindu-l cu sete în plină figură și apoi cărându-i pumni și șuturi pe unde se putea. După ce le-a plătit cu vârf și îndesat cei doi idioți tentativele lor murdare, a luat-o pe Diana și a dus-o în parcare unde avea parcată mașina și de acolo acasă la ea.
Când i-a telefonat Desire de dimineață, i s-a ridicat o piatră grea de pe suflet, căci era extrem de îngrijorată, neștiind exact ce i se întâmplase în acea noapte. Diana își revenise în simțiri grație eforturilor sale de a o trezi, însă nu se simțea deloc bine, avea grețuri puternice și dureri de cap teribile. Înainte să plece o ajutase cum putuse și o lăsase în pat. Toate acestea i le relatase deja cu lux de amănunte lui Desire, când dimineață devreme a sunat tulburată de îngrijorare pentru ea și Diana.
Maria Carla a insistat că vroia să vină acasă la Desire să stea de vorbă în ciuda faptului că ea se demonstra destul de rezervată și evazivă despre motivul pentru care dispăruse de la petrecere și mai cu seamă că sesizase în vocea ei o suferință evidentă, chiar dacă ea încerca să minimalizeze. Desire a acceptat să se întâlnească și după ce a ascultat cele ce-i povestea Maria Carla, i-a prezentat cele ce i se întâmplaseră ei și despre ajutorul providențial care i l-a acordat acea tânără româncă și tatăl ei, care lucrau la stabiliment în seara respectivă. A susținut că grație ajutorului lor fusese salvată de la a fi violată deși în sinea sa Maria Carla avea motive să se îndoiască că din păcate Desire se simțea prea umilită și traumatizată ca să mărturisească adevărul gol goluț.
A insistat mult pe lângă Maria Carla să păstreze discreție totală asupra acelei nefericite întâmplări explicându-i sincer că nu dorea cu nici un preț să afle părinții ei de această nenorocită petrecere pe care ea o dăduse fără știrea lor și să-i mâhnească. Se condamna și regreta mult greșeala de a se fi încrezut în Marco și era decisă să îndrepte ce se mai putea fără să le provoce suferințe părinților săi.
Maria Carla a acceptat în cele din urmă să se lase convinsă, deși la venire era decisă să meargă la poliție să denunțe cele întâmplate. A precizat însă, că dacă vreunul din acei ticăloși vor încerca să se apropie de casa ei sau să facă vreun rău ei sau Dianei pe viitor, îi va denunța negreșit. Ce nu știa Desire era faptul că ea avea un prieten bun care lucra în qestură și ea îl pusese deja la curent cu cele întâmplate și îi destăinuise bănuielile sale. Nu erau prea mulți din anturajul ei la curent cu această relație de prietenia sa, cu mareșalul Armand Terenzio, prietenie ce dura de mai mulți ani.Diana era printre puținii care cunoștea acest detaliu, fiind ele foarte bune prietene, de mulți ani.
Maria Carla în noaptea trecută se felicitase în sinea sa, pentru că în urmă cu vreo patru ani începuse să ia lecții de autoapărare în mod regulat, de când împreună cu Diana deveniseră asociate în afacerea cu palestra (sală de gimnastică aerobică). În urmă cu vreo câțiva ani, fusese ea însăși victima unui atac pe stradă într-o seară când făcea jogging.
Atunci, scăpase ca prin minune din mâinile agresorului, care o abandonase pentru că se apropia din întâmplare un grup de persoane ce ieșeau de la un cinema din apropiere. Aceea fusese salvarea ei de la un viol iminent și se alesese doar cu lovituri și traume fizice și o spaimă care a traumatizat-o mult timp. Se apărase atunci cu îndârjire dar era cât pe aci să fie învinsă. La ieșirea de la cinema a acelui grup, agresorul a abandonat degrabă, tentativele sale și a plecat cu geanta ei. Atunci a strigat după ajutor, cineva din grup a chemat poliția, a fost transportată la urgență la spital unde i-au dat primul ajutor .
O infirmieră care îi curăța rănile, i-a sugerat să ia lecții de autoapărare văzând-o atât de înfricoșată de acea brutală experiență , dându-i și adresa de la o sală de antrenamente pe care ea însăși o frecventa. Mult timp a trăit cu teroarea că acel violator va încerca să o caute iar pentru că îi furase geanta cu actele și cheile sale. A schimbat imediat broasca de la intrarea casei și a denunțat furtul. Nu a mai avut loc o altă tentativă însă a trecut multă vreme până a reușit să-și recapete autocontrolul și să se mai estompeze traumele psihice. A început să se simtă în siguranță pe măsură ce a învățat tehnicile de autoapărare la sala aceea de antrenamente unde l-a cunoscut pe Armand și neștiind la început că e un ofițer de carabinieri îi destăinuise despre tentativa de viol ce o suferise. El îi câștigase încrederea și o cucerise cu delicateța sa sufletească, manierele desăvârșite, felul ocrotitor și siguranța ce i-o inspira. Se simțea bine în prezența lui.Când întâmplător a aflat cu ce se ocupa el, a avut o ezitare care însă s-a destrămat repede și au devenit prieteni foarte buni.
Sala de gimnastică pe o conducea împreună cu lor au înființat și o astfel de sală de autoapărare pentru femei în special. Multe din aceste lucruri Desire nu le cunoștea despre prietenele sale, aflându-le abia acum.
Anca ascultase tăcută cele de mai sus despre întâmplarea celor două fete, care Desire împreună cu Maria Carla i le-a repetat și ei și a înțeles din contextul discuției că ea dorea cu orice preț să ascundă adevărul despre violul ce-l suferise.
Cu mâhnire în suflet pentru drama ce o trăia noua sa prietenă, a consimțit să tacă și să nu divulge acel secret fără consimțământul tinerei victime. Înțelegea că umilința și rușinea ce măcina sufletul ei aflând ce i se întâmplase și sentimentul de vinovăție pentru că într-un anume sens favorizase împrejurările, ar fi devenit de nesuportat adăugate la cele ce deja trăise. Era dreptul său să decidă ce va face în cele din urmă.
Ca să rupă lâncezeala ce coborâse asupra discuției și încordarea creată de nervii săi întinși la maxim, Desire le propuse cu glas tremurat:
-Ce-ați zice voi de o cafea bună fetelor?Eu dețin un secret în materie de făcut cafea și vă las pe voi să apreciați singure dacă am dreptate să mă laud.
În acest timp se îndepărtează către bucătărie și Anca se ruga în sinea ei ca ea să nu izbucnească iar în acele hohote sfâșietoare ca în acea dimineață în baie. Auzind-o, parcă avusese senzația că se înghesuiau să izbucnească din pieptul său, dintr-un moment în altul.
-Se adresează Mariei Carla:
-M-ai impresionat cum i-ai scos din circulație pe acei doi ticăloși! Mărturisesc că am o mare admirație pentru curajul tău Maria Carla!Ești grozavă!
-Ooh! Eu sunt mulțumită că am reușit să-mi apăr pielea mea și a prietenei mele. Am fost norocoasă Anca, atâta tot. Tu în schimb ești fantastică! Te admir și- ți sunt foarte recunoscătoare în numele lui Desire care îmi pare că suferă mult, foarte mult! Cred că nu-i bine să stea prea mult singură până se întorc ai săi. Și situația asta ea vrea să o încuie în sufletul său iar acest lucru nu-i deloc bine. Eu cred că ea a suferit un viol Anca, deși nu vrea să se destăinuie! Recunosc semnele Anca! Eu însă-mi, cu ani în urmă am suferit o agresiune. Și azi tremur când îmi amintesc, deci îmi dau seama, deși e doar o presupunere. Pare foarte atașată de tine, de aceea dragă te rog, insistă pe lângă ea să meargă la un psiholog și la un ginecolog , altfel mă tem că nu va reuși să depășească trauma.
Anca o privea contrariată și deschide gura să spună ceva:
- Nu cred...
- Nu spune nimic Anca! Ce cred eu, contează mai puțin! Nu trebuie să o tulburăm pe Desire mai mult decât e deja. Eu eram conștientă, chiar dacă mă simțeam rău și am observat mare parte din cele ce s-au petrecut aseară. Țin mult la ea și nu va afla de la mine că-i cunosc drama. Îi voi respecta dorința și nu-i voi destăinui nici măcar Dianei care îmi e foarte bună prietenă. Spun doar că are nevoie de ajutor și îi voi oferi ajutorul meu atât că voi putea. E norocoasă că te-a cunoscut.
- înțeleg!
Spune Anca cu voce scăzută.
După un timp Desire se întoarce cu cafea fierbinte și cu brioșe pe o farfurie, pe care le încălzise la microunde, oferind prietenelor. Părea liniștită și își controla bine emoțiile. Părea stăpână pe sine, ceea ce le-a mai liniștit pe prietenele sale.
În sinea ei însă se dădea o luptă crâncenă cu frica de consecințele viitoare ale acelui viol. Știa foarte bine că a face sex neprotejat și în condiții obișnuite poate fi un risc, pe când ea...Dumnezeule! Suferise un viol în grup, în stare de inconștiență , neprotejată și nici nu cunoștea exact agresorii. Se frământa înspăimântată la culme:
,,Ce se va întâmpla cu mine?Trebuie urgent să merg să cer ajutorul unui medic ginecolog în primul rând și asta într-un spital unde toți îl cunosc pe tata, numele lui fiind renumit în spital. Voi găsi neapărat o alternativă, tata nu trebuie să afle niciodată ce mi s-a întâmplat!”
Repeta în sinea ei.
Nu bănuia că nu departe de casa ei, unul dintre răufăcători pândea orice mișcare la vilă, ca să descopere dacă ea venise acasă și deja văzuse pe Maria Carla intrând, deducând astfel că Desire se salvase și era în casă, fapt pentru care el alertase imediat pe ceilalți.
Va urma.

Vizualizări: 55

Răspunde la Aceasta

Răspunsuri la Aceste Discuţii

Situația este departe de limpezire, nu? Am citit cu plăcere și aștept cu nerăbdare continuarea! :)

Răspunde la discuţie

Despre

Ion Lazăr da Coza a creat această reţea Ning.

conducere site

FONDATORI

ION LAZĂR da COZA - scriitor

VASILISIA LAZĂR - poetă, redactor Revista „Eminesciana”

ADMINISTRATORI-EDITORI

SOFIA SINCĂ - prozatoare

GABRIELA RAUCĂ - poetă, artistă, realizatoare emisiuni Radio ProDiaspora, redactor Revista „Eminesciana”

AUGUSTA COSTIN (CHRIS) - scriitoare

MIHAELA POPA - poetă

CARMEN POPESCU - scriitoare, realizatoare emisiuni Radio Vocativ

PETRUȚ DAN (CĂMUI) - poet, cantautor

BOLACHE ALEXANDRU - scriitor

MIHAI KATIN - scriitor

GRIG SALVAN - scriitor, cantautor

ATENȚIE!

Fiecare postare trebuie făcută în spaţiile special constituite pentru genurile literar/artistice stabilite. Postarea în alte locuri decât cele stabilite de regulile site-ului, atrage eliminarea postării de către membrii administraţiei, fără atenţionarea autorului! De exemplu, un eseu postat în spațiul prozei va fi șters. Pentru cele mai frecventate genuri, reamintim locațiile unde trebuie postate. Pentru a posta:

1. POEZIE, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

2. PROZĂ, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

3. ESEU, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

4. FOTOGRAFII, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

5. VIDEOCLIPURI, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

Toate acestea le puteți accesa și din bara de sus a site-ului. Este admisă doar o postare pe zi, pentru fiecare secțiune, creație proprie. Folosirea diacriticelor este obligatorie. 

Zile de naştere

Zile de naştere sărbătorite astăzi

Zile de naştere sărbătorite mâine

donații

Pentru cei care doresc să susțină acest site, DONAȚII la: 

RO45CECEB00008RON1057488

titular cont: LAZAR VASILISIA 

(CEC Bank)

*

Pentru acest an au donat:

Gabriela Raucă - 300 Euro

Monica Pester - 300 Lei

Nuța Crăciun - 220 Lei

Maria Chindea - 300 Lei

Tudor Cicu - 300 Lei

Elisabeta Drăghici - 200 Lei

Activitatea Recentă

Floare Arbore a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog se scutură o primăvară peste noi a utilizatorului Vasilisia Lazăr
cu 50 minute în urmă
Floare Arbore a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Cu-aripi de ierburi nalte și descânt - vilanelă* (pastorală) a utilizatorului gabriel cristea
cu 54 minute în urmă
Floare Arbore a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Sărbătoarea Luminii a utilizatorului Floare Arbore
cu 59 minute în urmă
Costel Zăgan a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Erezia mâinii drepte a utilizatorului Costel Zăgan
cu 1 oră în urmă
Chris a contribuit cu răspunsuri la discuţia Alergătorul singuratic a utilizatorului Grig Salvan
cu 3 ore în urmă
Lui Chris i-a plăcut discuţia Alergătorul singuratic a lui Grig Salvan
cu 3 ore în urmă
Utilizatorului Viorel Grădinariu îi place postarea pe blog se scutură o primăvară peste noi a lui Vasilisia Lazăr
cu 9 ore în urmă
Vasilisia Lazăr a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Cu-aripi de ierburi nalte și descânt - vilanelă* (pastorală) a utilizatorului gabriel cristea
cu 10 ore în urmă
Monica Pester a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog în verde mă pierd (valentă) a utilizatorului Stanescu Valentin
cu 10 ore în urmă
Utilizatorului Monica Pester îi place postarea pe blog în verde mă pierd (valentă) a lui Stanescu Valentin
cu 10 ore în urmă
Vasilisia Lazăr a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog în verde mă pierd (valentă) a utilizatorului Stanescu Valentin
cu 10 ore în urmă
Vasilisia Lazăr a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Sărbătoarea Luminii a utilizatorului Floare Arbore
cu 11 ore în urmă
Stanescu Valentin a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog în verde mă pierd (valentă) a utilizatorului Stanescu Valentin
cu 12 ore în urmă
gabriel cristea a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Cu-aripi de ierburi nalte și descânt - vilanelă* (pastorală) a utilizatorului gabriel cristea
cu 12 ore în urmă
gabriel cristea a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Cu-aripi de ierburi nalte și descânt - vilanelă* (pastorală) a utilizatorului gabriel cristea
cu 12 ore în urmă
gabriel cristea a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Cu-aripi de ierburi nalte și descânt - vilanelă* (pastorală) a utilizatorului gabriel cristea
cu 12 ore în urmă
gabriel cristea a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Cu-aripi de ierburi nalte și descânt - vilanelă* (pastorală) a utilizatorului gabriel cristea
cu 12 ore în urmă
Vasilisia Lazăr a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Calea unui strop de apă a utilizatorului Gavrilă(David) Giorgiana Teodora
cu 13 ore în urmă
Vasilisia Lazăr a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Erezia mâinii drepte a utilizatorului Costel Zăgan
cu 13 ore în urmă
Utilizatorului Vasilisia Lazăr îi place postarea pe blog Erezia mâinii drepte a lui Costel Zăgan
cu 13 ore în urmă

Antologiile site-ului „ÎNSEMNE CULTURALE”

„Ecouri din viitor”, 2022 AICI

Atlasul cu diezi  2017 AICI

Autograf pentru m(â)ine  2013 AICI

© 2024   Created by Ion Lazăr da Coza.   Oferit de

Embleme  |  Raportare eroare  |  Termeni de utilizare a serviciilor