Era perioada vacanței estive. Desire reușișe să-și ia licența în medicină veterinară și a organizat o petrecere la unul din stabilimentele de-a lundul mării, pentru a sărbători evenimentul cu prietenii, după petrecerea care cu o săptămână în urmă o organizaseră părinții ei la Belvedere unul dintre localurile cele mai selecte din oraș pentru acelaș motiv. Atunci, fuseseră invitați rudele, prieteni de familie și un număr restrâns dintre prietenii săi, lista fiind cenzurată drastic de tatăl ei, doctorul Bruno Belmonte cum se întâmpla de mulți ani.
Ea alesese de această dată, să facă petrecerea la unul din numeroasele stabilimente existente de-a lungul pajei, unde venise în repetate rânduri cu prietenii la o pizza sau la câte o serată de dans și chiar se împrietenise cu Vilma Marone, patroana localului. Stabilimentul avea restaurant cu pizzerie, piscină proprie, avea plajă bine întreținută, amenajată cu umbrele și sezlonguri de închiriat, ca de altfel toate stabilimentele de-a lungul plajei; posedau deasemenea ambarcațiuni, de închiriat, bărci cu vele și cu motor și tot ce clienții iubitori ai mării ar mai fi dorit. Serviciul era bun și bucătăria, îi fusese recomandată de oameni de încredere și se preta de minune pentru perteceri private. Stabilimentul se afla nu departe de portul turistic al orașului, plaja era curată și mereu bine întreținută.
Fiind cald și timp frumos de stat la plajă, alesese să facă petrecerea lângă piscină, în aer liber. Locul era frumos amenajat, cu sezlonguri, cu ring de dans și mese de lemn, cu fețe din bumbac de culoare crem cu imprimeuri albastrucu galben, cu umbrele de soare în aceeași cromatică de culori. Grădina era încâtătoare și vegetația în jurul micilor fântâni țâșnitoare era luxuriantă, în jurul fiecăreia fiind bolte de trandafiri cățărători în culori vii, galben roșu și roz, bănci gazon și flori, de-a lungul aleilor asfaltate. Aveau separat și o piscină pentru copii cu tobogne cu apă și parc de distracții însă nu era necesară în cazul lui Desire, printre oaspeții săi nefiind copii. Grupurile de câte două mese erau împrejmuite cu  palmieri,dafini și trandafiri cățărători ce formau un fel de separeuri din verdeață și toată acea arie  era împrejmuită cu gard înalt de doi metri dintr-o împletitură deasă ca de bambus, deci discreția era asigurată.
    Ca meniu, optase pentru platouri bine garnisite cu variate gustări asortate cu fructe de mare, brânzeturi, legume la grătar, frigărui și alte bunătăți alese cu grijă. Băuturile erau la alegerea invitaților și printre altele, lichioruri șampanie și deserturi.
Aranjase totul cu discreție, ajutată de două prietene și foste colege de liceu, Diana și Maria Carla și de Marco, un fost prieten din anii de liceu cu care de curând reluase vechea prietenie în mod discret, pentru că tatălui ei nu i-ar fi făcut deloc plăcere această prietenie.
Demult, când ea era foarte tânără și Marco deasemnea, el fusese cel ce o însoțise la acea petrecere nefastă, unde pentru prima oară încercase alcoolul depășind măsura și el, Marco îi oferise și primul spinello iar mai târziu o încurajase să încerce și droguri mai tari.
De atunci Marco pătimise multe necazuri și se schimbase. Când cu câteva luni în urmă se regăsiseră întâmplător la sala de gimnastică s-a buurat mult. Ulterior el a convins-o că o iubește mult și îi lipsise enorm prezența ei în viața lui, în toți acești ani ce s-au scurs de atunci. Îl plăcuse întotdeauna în ciuda opoziției tatălui sau și era fericită să reînceapă relația cu el. Era un om de lume, charismatic inteligent și sigur de sine, lucruri care ea admira mult la un bărbat. El era impresarul unei trupe de băieți și fete care în prezent dădeau spectacole prin localurile de-a lungul plajelor din Pescara și Montesilvano, sau pe unde se iveau ocazii în așteptarea marii ocazii, care trebuia să fie lovitura vieții sale și care spera să nu mai întârzie mult. Își făcuseră un nume bun, ca formație, aveau un repertoriu apreciat și priză la publicul de prin localuri unde erau angajți. Cântau și pe la diverse petreceri ale cunoștințelor și prietenilor și în seara aceasta erau invitații ei la pertrecere, însă nu întreaga trupă, ci doar o parte.
Tatăl și mama ei erau plecați pentru câteva zile la munte în vacanță și tocmai de aceea reușise Desiree să organizeze totul după placul său și să invite pe cine dorea. Avea 30 de ani și dorea să-și ia viața în propriile mâini acum că terminase universitatea. Reușise să treacă examenul de licență și spera să obțină un ajutor de la papa(tata) până își va găsi un serviciu, să poată locui singură. Se săturase de condițiile pe care el mereu i le impunea, amenințând că o lipsește de susținerea financiară dacă nu-i dă ascultare. Nu-i vorbă, papa avea și dreptate în unele privințe iar Desire era destul de onestă să recunoască, că fără acea mână forte a lui, foarte posibil ar fi ajuns destul de rău dacă ar fi fost abandonată în acel grup dubios unde consumau droguri, unde mai mai că o atrăsese Marco atunci în trecut.
Acum însă totul era schimbat, ea dorea mult, să-și facă o carieră, își dorea chiar o familie a sa și copii mai târziu, cu un om care să o iubească pentru sine însăși. Marco era ocrotitor și afectuos cu ea deși pe papa nu-l putea suferi, antipatia fiind reciprocă și fățișă.
Bruno Belmonte era un medic cunoscut și stimat în oraș, mama ei Adeline, era o femeie încântătore și de o mare bunătate, era medic farmacist de profesie și Desiree unica lor fiică le cam dăduse de furcă încă de când era o adolescentă de șaptesprezece ani. Intrase pe atunci într-un anturaj îndoielnic, atrasă de un amic,(același Marco Sabatini cu care ea reluase prietenia azi) cu vreo câțiva ani mai mare ca ea, care o făcuse să consume alcool și să ia droguri. Norocul a fost că papa fiind un om meticulos, care nu făcea niciodată lucrurile pe jumătate, observase repede pericolul spre care fiica lui se îndrepta cu inconștiența tinereții fără măcar să-i perceapă gravitatea.
Devenise el deja bănuitor, în ce privește cercul de prieteni pe care începuse să-i frecventeze fiica lui de câtva timp și când într-o noapte târziu ea s-a întors de la o petrecere mirosind puternic a alcool și fiindu-i destul de rău, el s-a decis să intervină. A luat măsuri decisive în ciuda protestelor fetei și chiar ale mamei care spera să-și recupereze fiica pe căi mai blânde și mai tolerante. Doctorul Bruno însă, a fost radical în deciziile sale de a nu mai permite fiicei, să frecventeze amici care în prealabil nu i-au fost prezentați lui și trebuia să știe la orice oră unde era ea și cu cine, altfel Desiree nu avea permisiunea de a se mișca de acasă.În final ea trebuise să accepte neavând alternative și doctorul a perseverat în acest mod destul ani, ținându-și din scurt fiica, tocmai pentru că o iubea foarte mult fiind unicul lor copil.
Papa, după părerea lui Desire a întins cam mult coarda când în urma acelei nefericite întâmplări angajase o persoană, care trebuia să o ducă și să o aducă pe ea acasă și să nu o lase singură la petreceri, un fel de gardă de corp a fetei. Doctorul Bruno Bemonte avusese motivele sale pentru a proceda astfel, pe care tânăra și neexperimentata lui fiică nu le putea înțelege și nu le agrea în ruptul capului.
În munca lui, vedea adesea tinerii ce ajungeau la spital drogați și de multe ori în comă. El știa cât de greu se mai poate recupera un astfel de om ce a devenit dependent de droguri sau alcool, de cele mai multe ori recădeau și era un coșmar nesfârșit viața lor și a părinților sau rudelor din cauza fiului sau fiicei ce căpătaseră dependență. Extrem de rar ieșea câte unul din acest cerc vicios și fatal cu adevărat, oricâtă bunăvoință ar fi avut. Pericolul de recădere era mereu în apropiere și cât se poate de real, pentru că cei ce vând droguri, nu lasă să le mai scape prada, odată ce le-a căzut în gheare.
El era decis, să facă imposibilul ca fiica sa unică, să nu ajungă astfel, o sclavă a drogurilor și a vut ocazia repede să înțealeagă că nu-i lucru ușor, mai cu seamă pentru că ei erau o familie înstărită și Desiree intrase fără să aibă habar într-un cerc foarte periculos, cum el aflase, de la un prieten al său șef la chestură, care îl informase despre acel Marco Sabatini.
Băiatul era dependent de droguri și o trăsese premeditat pe Desire a lui pe calea acestui viciu, având această misiune de la cei care-l aprovizionau cu drogurile pe care le consuma. Fusese arestat de câteva ori pentru că vindea droguri și se știa că era dependent. Părinții lui trăiau un continuu coșmar din pricina băiatului, care devenise dependent și mai și intrase într-un cerc de traficanți periculoși punând în pericol pe sine și propria familie, dintre care sora lui pe care în inconștiența lui era cât pe ce să o tragă după sine dacă tatăl lor nu ar fi luat măsuri drastice să o îndepărteze trimițând-o departe în nord la o școală de asistente sanitare ca să nu o mai știe în pericol.
Desiree era o fire sensibilă și destul de influiențabilă, tăria de caracter a tatălui său nu o moștenise ea, cel puțin în aparență. Avea acum 30 de ani, era o făptură înaltă și bine clădită făcea regulat sport pentru menținerea condiției fizice, în privința aceasta existând multă asemănare între ea și tatăl ei, avea ochii mari căprui, adumbriți de gene lungi negre un chip cu trăsături plăcute și linii unduioase, nu colțuroase și puternic conturate ca ale tatălui său al cărui chip parcă dăltuit în stâncă, avea contururi puternice foarte proieminente, emana prin toți porii o voință foarte puternică și un caracter făut parcă să domine.
Ea avea o bunătate înnăscută moștenită mai degrabă de la mama sa, Adeline, care avea un suflet bun și un caracter blând și maleabil, fapt pentrucare soțul său o îndrăgea mult. Ea era exact contrariu firii aprige și determinate a soțului. Desiree în privința bunătății și a caracterului moștenise mult de la mama sa și de la bunicul din partea mamei sale. Chiar și acel altruism și încredere prea mare în oamenii pe care abia dacă îi cunoștea, o moliciune de pisicuță languroasă și dornică de mângâiere, ce îi dăruia mult farmec personal. Avea părul lung buclat, de culoarea aramei, buclele arămii încadrându-i fața prelungă cu oase delicate, o gură un pic cam mare, cu buze cărnoase, partea de jos răsfrântă în jos, îi conferea o expresie copilărească de bosumflare atunci când nu surâdea arătându-și dinții frumoși. Era o făptură fermecătoare fără a fi deosebit de frumoasă și când surâdea se oglindea pe față spiritul ei deschis, încrezător, solar, atunci devenind cu adevărat frumosă.
De la tatăl său, Desiree moștenise iubirea pentru medicină, însă ea preferase să urmeze cursurile faculțății de medicină veterinară, având o adevărată slăbiciune și pasuine pentru animale. Era totuși un caracter slab și cam delăsător și trebuise să fie mereu împinsă de la spate, ca să se țină de școală și de alte lucruri, pe care avea tendința să le înceapă, însă nu le ducea la capăt ddecât dacă era într-un fel obligată de severitatea și criticile tatălui său. Era capricioasă și nesigură pe sine și ușor de a fi manipulată de alții, fapt pentru care doctorul era mereu neliniștit pentru ea, el iubind-o mult și fiind conștient că mai devreme sau mai târziu, va trebui să o lase să zboare cu propriile aripi iar el nu era convins că e pregătită pentru acest lucru.
În seara aceea de sâmbătă, Desire se simțea liberă, fericită și mândră de sine. Era excitată de faptul că decisese să dea pe ascuns de ai săi petrecerea aceasta, deși mulți dintre cei invitați nu-i erau cunoscuți bine, fiind prieteni de-ai lui Marco. El îi garantase pentru aceștia când ea manifestase o umbră de ezitare penru a-i invita. Îi reproșase la un moment dat, că s-a molipsit de la tatăl ei suspectând mereu pe alții de intenții rele și astfel îi spulberase dubiile. Ea avea încredere în acest Marco nou în care credea că se schimbase el. Marco reușise să nu mai consume droguri după ce în prealabil făcuse o cură de dezintoxicare cu trei ani în urmă și acum era curat, nu mai recăzuse. Ea, fiindcă îl iubea, dorea să-l susțină și să-l facă fericit, ca să nu mai ajungă iar în acel cerc vicios de unde cu greu reușise să se salveze, așa cum el însuși îi mărturisise.
Singurele persoane apropiate care participau la petrecerea ei, erau Marco, Maria Carla și Diana. Ele îi fuseseră colege la liceu după care un timp pierduseră contactul, până cu câteva luni în urmă când le reîntâlnise la sala de gimnastică pe care începuse să o frecventeze și pe care, cele două fete o conduceau, fiind ele proprietarele.
Ar fi dorit să o invite pe Giovanna și pe logodnicul acesteia, fiind o prietenă bună care terminase medicina veterinară cu doi ani înnaintea sa și lucra la o clinică în oraș.Ea cu Giovanna plănuiau în anii de studenție ca după terminarea stagiului să se unească și să facă cercetare în domeniul medicinei veterinare, fiind acesta un vis frumos ce le unise. Rămăseseră în bune relații de prietenie și o plăcea mult pe Giovana care era foarte leală și o fire deschisă și jiovială, însă ea acum îl detesta pe Marco. Deasemenea ar fi dorit să invite pe Matteo Pascutti și pe Carla sora lui pe care deasemenea îi îndrăgea și erau nelipsiți la reuniunile de familie și ei fiindu-i prieteni apropiați și fuseseră prezenți la petrecerea de acum o săptămână iar acesta era de fapt motivul pentru care renunțase cu părere de rău să-i invite, la sugestia lui Marco, dacă nu dorea ca părinții ei să afle de petrecerea secretă ce ea o dădea acum.
La ora 19 Desire era deja la local pentru a-și întâmpina oaspeții. Privind localul, cum arăta înainte ca ea să-și primească invitații, era mulțumită de felul cum personalul restaurantului aranjaseră perasa din jurul piscinei; vazele cu flori de pe mese aranjate în stil ikebana la sugestia ei, fiind ea o iubitoare de flori și admiratoare a artei ikebana, dădeau o notă reală de eleganță și rafinament partiului în aer liber, căci aceasta se vroia a fi petrecerea ei, de fapt.
Oaspeții , fuseseră toți anunțați dinainde să-și aducă costumele de baie căci petrecerea fiind intimă, puteau să facă baie în piscină să se răcorească, să se simtă în largul lor. Era încântată și mândră de sine, și-i părea rău într-un fel, că papa nu putea vedea de ce e ea în stare, căci el era un punct de referință în viața ei.
Iată că încep să apară și invitații. Printre primii sosiți, Marco, îmbrăcat în costum de seară de culoare negră, cămașă roz cravată asortată, foarte elegant și sexi,cu părul său negru și pielea bronzată, înalt de statură și robust arăta magnific. Maco i se adresează cu nonșalanță străduindu-se vizibil să-i fie pe plac, o-mbrățișază și o sărută pe gură cu foc șoptindu-i:
- Bună seara iubito! Ești răpitoare și-ți stă fantastic de bine rochia aceasta!
Zicând acestea o ia în brațe și o invârte teatral pe ringul de dans, în aplauzele invitaților care deja începuseră să sosească.
- Bună seara amore mio! Și tu îmi pari a fi în fantastică formă. Sunt mândră de tine Marco și te iubesc la nebunie!
Îi șoptește languroasă Desire înfășiurându-i brațele lungi, frumos bronzate în jurul gâtului, lipindu-și corpul atletic cu picioare lungi frumoase, abia acoperite de rochia scurtă de seară, neagră, din mătase fină, care se mula minunat în jurul său, cu bretele subțiri, iar dedesupt se ghicea vag costumul de baie discret de culoare neagră miniatural. În jurul gâtului purta un colier de aur alb frumos lucrat, cu un medalion în formă de peștișor cu un ochi de diamant, încrustat cu meșteșug , la fel cu cerceii și brățara cu peștișori du ochi din diamante swaroski.
Il dăruiseră bunicii din partea mamei, cu ocazia petrecerii dată de părinți în cinstea ei, cu o săptămână în urmă. Îi făcuseră o frumoasă surpriză că veniseră de laTrieste pentru ea. Erau în vârstă și bunicul era suferind. Cu toate acestea nu dorise să lipsească de la petrecerea nepoatei lor îndrăgite, pentru nimic în lume.
Îi plăcuse mult acest cadou. Ei îl comandaseră pentru ea, special pentru această ocazie.
Maria Carla și Diana sosiseră și ele și păreau nedespărțite ceea ce îndreptățea cumva vorbele care circulau pe seama lor, că ar fi lesbiene, deși ele negau fățiș și vehement acest lucru spunând că e o calomie. Cine știe? Lumea e rea și pot fi simple invenții, gândea Desire și apoi pe ea chiar nu o interesa acest aspect la prietenele sale. Din partea sa puteau să fie tot ce doreau, nu le judeca ea după aceste criterii de preferințe sexuale. Era treaba lor și cu ea fuseseră întotdeauna drăguțe, prietenoase și se dovediseră persoane oneste, chiar dacă papa nu dorise să le invite pentru motivul că nu le cunoștea el bine.
Ceilalți oaspeți, erau vreo zece cu toții, dintre care doar două fete, una dintre ele, Ella părea a fi anorexică, atât era de slabă și cealaltă, Gemma o fată scundă și plinuță, care fuma mult, judecând după degetele îngălbenite de nicotină și țigara din colțul gurii. Ceilalți erau amici de-ai lui Marco, trei dintre ei componenți ai trupei dintre care făcea parte și Ella și Gemma. Restul trupei cânta în restaurant în timp ce aceștia participau la petrecerea ei. Li se alăturase între timp și Massimo, fiul Vilmei, patroana restaurantului, cu care ea se cunoștea mai demult.
Desire nu cunoștea prea bine ceilalți amici ai lui Marco și acest lucru o făce să se simtă cam stingheră însă firea ei amabilă nu a făcut prea mare caz de aceste senzații ale sale. Își amintea că abia dacă îi zărise de vreo două ori, fără să-i fi fost prezentați, deci nu știa nimic despre ei și nici numele nu le reținuse bine, după ce se salutaseră, la sosire. După începerea petrecerii, pentru unul dintre ei, pe nume Nicola, care era mult mai în vârstă comparabil cu restul grupului și care o dezbrăca practic din priviri, neluându-și ochii de nevăstuică cu privirile-i libidinoase și nerușinate de la decolteul ei,începuse să simtă o reală aversiune. Acel nerușinat nu făcea nici un efort să-și mascheze poftele și rânjetul drăcesc și dezgustător de pe fața lui grasă și transpirată, cu o mustață slinoasă și părul rar unsuros care părea nespălat continuând să se comporte foarte necuviincios nepăsându-i că o ofensa cu grosolănie, în ciuda faptului că ea era gazda. Părea că sunt gata să-i crăpe hainele prea strâmte, pe corpul gras și respingător. Era de-a dreptul furioasă și i-a spus-o în față lui Marco:
-Ascultă iubitule, să știi că nu-mi place deloc acel prieten al tău! Cine se crede obraznicul acela că-și permite să mă privească în acel mod, mai cu seamă că tu îl crezi prieten iar noi suntem iubiți!
-Nu-l lua în seamă Desire! Cred că Nicola a băut cam multe pahare de șampanie și tu ești într-adevăr amețitoare iubirea mea.E foarte greu ca un bărbat să nu te remarce. O să-i zic eu vreo două vorbe mai încolo, ca să-l aduc cu picioarele pe pământ, însă acum lasă-l în pace pe acel necioplit și privește-mă doar pe mine, care mă topesc de dragul tău, iubita mea!
Și Marco în timp ce dansau, a tras-o într-o parte la o masă în spatele unui boschet de palmieri departe de privirile libidinoase ale amicului său și a început s-o acopere de sărutări, ca s-o consoleze, i-a dezlegat cu degete îndemânatice bretelele subțiri ale rochiei făcând-o să-i alunece la picioare. Între timp umpluse două cupe cu șampanie, dintr-o sticlă pe care o luase din frapiera cu gheață, apoi tot cu pasiune în voce îi declara iubire, o ruga șoptindu-și dorințele, să-l ajute să-și scoată și el cămașa și cravata care-l stinghereau, tot timpul incitând-o, făcând-o să uite incidentul cu acel libidinos de Nicola și să-i provoce dorința cu jocul lui înnebunitor de sărutări și atingeri pe corpul ei sculptural cu piele satinată, rămas doar în minusculul costum de baie negru. într-o stare febrilă de necontrolat, îl ruga:
-Să mergem în piscină amore mio, ca să nu mă transform într-o flacără și să mă topesc imediat, aici în brațele tale! Simt că ard.
- Te doresc enorm de mult, Desire amore! Îmi place să arzi astfel, de iubire, în brațele mele cum ard și eu pentru tine.Nu încă, nu te duc în piscină iubirea mea, mă înnebunește pasiunea ta și doresc să te gust încă bucățică cu bucățică iubito, iar tu să faci la fel cu mine! Ea se zbătea să meargă degrabă în piscină să se răcorească, căci acel pahar de șampanie din care băuse simțea că o mistuie pe dinlăuntru, însă el cu încăpățânare o reținea prizonieră între brațele sale, lipită de corpul lui tare și o picura cu șampanie din paharul lui, pe umeri, pe sâni după care o gusta încet , dureros de încet șoptindu-i că dorește să guste împreună fiecare cupa lui de șampanie până la fund și abia după aceea, poate el se va îndura de ea, să o ducă în brațe, în răcoarea piscinei.
Ea încerca să continue jocul deși nu înțelegea deloc acea senzație ciudată de sfârșeală care o făcea să se simtă în pragul leșinului și a continuat să soarbă cu sete din cupa pe care el i-o umpluse cu îndemânare, apoi picurându-l cu licoarea ce rămăsese, ce-o simțea curgându-i deja ca un foc prin vine, încerca să-l guste și ea, însă simțea deja licoarea băută învăluindu-i parcă mintea și creierul într-o căldură plăcută, moleșitoare și făcând-o să simtă că a început să se topească, să devină lichidă precum licoarea aceea vrăjită, simțea că începuse deja să-i curgă de-a lungul picioarelor topindu-le și transformându-le în masă lichidă, ea însăși se lichefia, tot corpul ei și mintea începuse deja să se dezintegreze devenind lichid fierbinte, ce se scurgea printre brațele iubitului său, în nisipul de sub picioarele lor, devenind neant ...dispărând ea însăși... și Marco și petrecere...

Printre mesele de la petrecere, se mișcau cu discreție și îndemânare trei lucrători ai localului, o femeie mai vârstnică, o tânără în jur de 19-20 ani și un bărbat cam de vârsta femeii care era chiar soțul acesteia iar tânăra, Anca pe nume, era fiica lor. Erau toți trei străini, fuseseră angajați la negru căci erau extracomunitari(era în vara anului 2006). Nina și Ștefan Teodoroiu fuseseră angajați la stabiliment pentru stagiunea de vară și se ocupau de curățarea plajei și nivelarea nisipului după ce turiștii se retrăgeau, deschideau umbrelele și șezlongurile pentru turiștii din aria de plajă a stabilimentului, aveau grijă de bărcile depozitate într-o baracă mare al cărui lacăt îl închideau și deschideau ei, ocupându-se ca toarte ambarcațiunile să fie în stare bună, în fiecare dimineață și la dispoziția turiștilor care doreau să le închirieze. În seri ca aceasta ajutau la servit și la spălat vasele în restaurant, făcând ore suplimentare după terminarea lucrului pe plajă. Salariul lor era modest și banii se câștigau muncind din greu însă ei erau mulțumiți că aveau o muncă și că puteau fi împreună.
Anca le dădea o mână de ajutor în toate serile, când termina munca ei la ore, prin alte părți, căci era mult de muncă la stabiliment, mai cu seamă în weekenduri. De fiecare dată în weekend mai veneau doi băieți angajați și ei de stabiliment și ajutau. Erau doi băieți tineri, români și ei de prin Curtea de Argeș, care în restul săptămânii lucrau la alte stabilimente. Unul dintre ei, Augustin, devenise amicul Ancăi. Celălalt, Ionică era însurat și nevastă-sa Iuliana, lucra și ea la un restaurant din împrejurimi. Anca fiica lui Ștefan și a Ninei, lucra în anumite zile la bucătărie cu mama sa și la curățenie în bucătăria stabilimentului, mai făcea ore și prin alte locuri pe unde reușise să găsească. Locuiau cu chirie la niște cunoștințe ale lor într-o singură cameră, toți trei. Erau oameni foarte vrednici, îndemânatici și cinstiți, astfel de vreo trei ani lucrau pentru acest stabiliment, munca și onestitatea lor fiind apreciată.
În această seară fuseseră solicitați cu toții pentru a servi la petrecere. Pregăteau platourile la bucătăria restaurantului și le duceau la mese, Ștefan ajuta la friptul cărnii, Nina ajuta la pregătitul platourilor, la spălat vasele, se ocupau și de curățenie și bineânțeles erau foarte discreți și se strecurau printre mese tăcuți și foarte eficienți, făcându-și fiecare munca conștiincios, căutând să mulțumească clienții, căci astfel li se recomandase. Vilma le explicase, că acești clienți erau lume bună și aceasta era o petrecere privată între prieteni . Restaurantul în seara aceea era plin și serveau acolo ceilalți ospătari, ei trei se ocupau în primul rând de cei de la petrecerea privată.
Anca înțelegea foarte bine italiana și o vorbea, însă în această seară, vorbea doar strictul necesar, așa cum i se recomandase. Observase însă lumea de la petrecere și era uimită auzind discuțiile dintre prietenul fetei frumoase care era sărbătorită și unii dintre oaspeți care numai prieteni ai fetei nu erau. Văzuse cu stupoare cum bărbatul gras ce privea pofticios la frumoasa sărbătorită, strecurase ceva pe furiș în paharele fetelor, văzuse cum amicul domnișoarei Desiree, care ei îi plăcuse căci părea o femeie fină și educată fiind diferită de majoritatea prietenilor ei demonstrând, bune maniere, în timp ce se retrăseseră la acea masă ascunsă de boscheți, unde Anca neobservată puțin mai departe de ei, în tăcere curăța resturile de la alte mese debarasând și făcând treaba pentru care era acolo, văzuse clar cum acel Marco înainte de a turna șampanie, vărsase în paharul prietenei, conținutul unui pliculeț și bănuise că nu-i lucru curat la mijloc. Ea a devenit atentă și privea ce se întâmplă, cu multă abilitate și discreție. A văzut cum fata imediat după ce a băut, a căzut inconștientă iar amicul a luat-o mai mult pe sus și a ieșit pe o alee lăturalnică din grădina piscinei, pe plajă unde erau sezlongurile și fiind întuneric nu mai era aproape nimeni pe plajă în afară poate doar de vreun drogat ce dormea pe acolo ascuns, la acea oră.
Nu putea să-i urmeze căci risca să fie văzută și apoi, avea și de lucru. Fetele celelalte două,prietenele sărbătoritei, băuseră și ele din paharele aranjate de gras și păreau că se îmbătaseră și se simțeau rău, una fiind scoasă din piscină unde leșinase( se chema Maria Carla din câte reținuse Anca) și dusă pe o bancă alături de prietena ei Diana care se simțea rău și scâncea disperată având puternice senzații de vomă. Ella părea o mumie tăcută și bea însă fără să atingă mâncarea, în timp ce Gemma cea plinuță, se simțea și ea destul de rău căci grasul le pusese ceva în sticla din care băuseră toate, încât nu se mai țineau în picioare niciuna.
După un timp, Anca vede pe Marco că apare la masa grasului singur, Desire nu se vedea pe nicăieri. Vede apoi pe grăsanul acela slinos cum se scoală de la masă rânjind, încât ea a simțit fiori de spaimă presimțind că lucrurile au luat deja o întorsătură sinistră pentru acea sărmană nefericită fată, care era sărbătorită. Nu știa cum să facă să lase un moment treaba, neobservată de fiul patroanei care se alăturase petrecerii părând că îi cunoaște pe gras și pe Marco și să meargă înlăuntru să-l avertizeze pe tatăl său, să meargă în căutarea acelei fete și să o salveze.
,, Dacă ea pățește ceva rău, putem avea și noi necazuri fiind lucrători fără documente aici și mai ales că noi le aducem la mese hrana și băuturile”. își zicea fata în sinea ei.
Ea și ai săi făcuseră cererea pentru documente, însă nu se aprobase și deci trăiau cu teama că pot fi prinși și expulzați sau chiar mai rău, de când se dăduse acea nenorocită lege Bossi-Fini.
Când într-un târziu vede acel animal scârbos cu numele de Nicola că se întoarce de pe plajă încheindu-și pantalonii fără rușine, cu cămașa în dezordine, a simțit că o apucă vomitatul și tocmai vroia, să plece ea în căutarea acelei fete, să o salveze cumva, când vede un altul dintre oaspeți, un slăbănog, care cânta uneori în restaurant cu grupul lui Marco și care după părerea sa, se drogase la masă, că o ia împleticit către plajă și atunci Anca decide repede ca înainte de a anunța pe tatăl său să se furișeze să vadă unde au dus fata. Se strecoară neobservată pe plajă prin spărtura în gard pe unde ieșise Marco cu fata și mai încolo pe plajă vede acel om drogat, profitând de corpul complet gol al fetei care zăcea inertă pe plajă. Și-a înfipt unghiile adânc în carne să nu țipe de oroare și furie, se întoarce târâș înlăuntru prin aceeași spărtură și aleargă furișat la tatăl ei să-i ceară să vină grabnic, să ajute fata, rugându-se tremurând de spaimă ca nu cumva să nu fie moartă deja și să fie prea târziu pentru a fi salvată.
Va urma

Vizualizări: 128

Răspunde la Aceasta

Răspunsuri la Aceste Discuţii

Am marcat cu ”îmi place” din dorința de-a te susține să continui. Ai imaginație și la final ai reușit să atragi interesul cititorului. Textul este destul de generos ceea ce înseamnă perseverență și timp; mai trebuie șlefuit, mai ai scăpări, dar constat o mare diferență de redactare între primele postări și actualul. Te străduiești și pentru asta te admir!

Sugestii de care poți ține sau nu seama:

- ai tendința de-a da o mulțime de amănunte, ceea ce nu-i rău când creionezi decorul, personajele, dar uneori dai explicații și cititorul are impresia că-l tratezi ca pe un idiot :)

- folosește exprimări uzuale pentru limba română eventual confruntă cu dex online; estivă, stabiliment, etc.

- evită repetițiile folosind sinonimele

Cu drag!

Mulțumesc mult de popas și aprecieri și voi ține seamă de sugestii! Cu drag și prețuire!

De acord cu Mihaela! Da, multe repetiții(stabiliment, care...), cuvinte stâlcite(de-a lundul mării, lungul pajei, cu tobogne cu, buurat mult, etc), exprimări deficitare( lucruri care ea admira mult la un bărbat...). Deci, cred că trebuie revăzut textul și sigur va câștiga în valoare. :) Altfel, fragmentul mi-a stârnit interesul și aștept continuarea.

Cu prietenie,

Recitit cu placere si interes! cu mult drag!

Răspunde la discuţie

Despre

Ion Lazăr da Coza a creat această reţea Ning.

ATENȚIE!

Fiecare postare trebuie făcută în spaţiile special constituite pentru genurile literar/artistice stabilite. Postarea în alte locuri decât cele stabilite de regulile site-ului, atrage eliminarea postării de către membrii administraţiei, fără atenţionarea autorului! De exemplu, un eseu postat în spațiul prozei va fi șters. Pentru cele mai frecventate genuri, reamintim locațiile unde trebuie postate. Pentru a posta:

1. POEZIE, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

2. PROZĂ, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

3. ESEU, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

4. FOTOGRAFII, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

5. VIDEOCLIPURI, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

Toate acestea le puteți accesa și din bara de sus a site-ului. Este admisă doar o postare pe zi, pentru fiecare secțiune, creație proprie. Folosirea diacriticelor este obligatorie. 

Zile de naştere

donații

Pentru cei care doresc să susțină acest site, DONAȚII la: 

RO45CECEB00008RON1057488

titular cont: LAZAR VASILISIA 

(CEC Bank)

*

Pentru acest an au donat:

Gabriela Raucă - 300 Euro

Monica Pester - 300 Lei

Nuța Crăciun - 220 Lei

Maria Chindea - 300 Lei

Tudor Cicu - 300 Lei

Elisabeta Drăghici - 200 Lei

Activitatea Recentă

Nikol MerBreM a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Adam izgonitul a utilizatorului Mihai Katin
cu 1 oră în urmă
Nikol MerBreM a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Cântec de lebădă neagră a utilizatorului chindea maria elena
cu 2 ore în urmă
Nikol MerBreM a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Remember Ion Lazăr da Coza („Definiție”) a utilizatorului Vasilisia Lazăr
cu 2 ore în urmă
Utilizatorului Viorel Grădinariu îi place postarea pe blog vin ploile a lui petrut dan
cu 10 ore în urmă
bolache alexandru a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog rapsodie de Martie a utilizatorului Floare Arbore
cu 11 ore în urmă
bolache alexandru a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Haide a utilizatorului Răduță If. Toader
cu 11 ore în urmă
Utilizatorului bolache alexandru îi place postarea pe blog Haide a lui Răduță If. Toader
cu 11 ore în urmă
Lui Elisabeta Drăghici i-a plăcut videoclipul lui Grig Salvan
cu 12 ore în urmă
Lui Elisabeta Drăghici i-a plăcut videoclipul lui Grig Salvan
cu 12 ore în urmă
Lui Elisabeta Drăghici i-a plăcut videoclipul lui Grig Salvan
cu 12 ore în urmă
BOTICI GABRIELA a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog SONET LXXVII  (Mamă) a utilizatorului BOTICI GABRIELA
cu 14 ore în urmă
Floare Arbore a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog tablou mirabil, multiform a utilizatorului Floare Arbore
cu 16 ore în urmă
Lui Elena Lucia Spătariu Tudose i-a plăcut profilul lui petrut dan
cu 16 ore în urmă
Lui Elena Lucia Spătariu Tudose i-a plăcut profilul lui petrut dan
cu 16 ore în urmă
Elena Lucia Spătariu Tudose şi petrut dan sunt acum prieteni
cu 16 ore în urmă
Mihai Katin a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Adam izgonitul a utilizatorului Mihai Katin
cu 18 ore în urmă
Postare de log efectuată de Mihai Katin
cu 18 ore în urmă
Mihai Katin a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog o clipă ... a utilizatorului Elisabeta Drăghici
cu 18 ore în urmă
Mihai Katin a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog SONET LXXVII  (Mamă) a utilizatorului BOTICI GABRIELA
cu 18 ore în urmă
C.Titi Nechita a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Iarnă pentru Eminescu a utilizatorului C.Titi Nechita
cu 18 ore în urmă

Antologiile site-ului „ÎNSEMNE CULTURALE”

„Ecouri din viitor”, 2022 AICI

Atlasul cu diezi  2017 AICI

Autograf pentru m(â)ine  2013 AICI

© 2024   Created by Ion Lazăr da Coza.   Oferit de

Embleme  |  Raportare eroare  |  Termeni de utilizare a serviciilor