Tinerii îşi reveneau din încremenirea care îi cuprinsese. Se auzeau murmure înăbuşite. După ceva timp începură să strige la unison, de parcă s-ar fi înţeles între ei:
- Uuuuuuuu! Uuuuuuuu! Uuuuuuuu!
Deşi Arabul striga şi el cât îl ţinea gura, la un moment dat se opri şi spuse:
- Băăă, găini împuţite ce sunteţi voi, nu vă e ruşine aşa puţin?
Şi Ani continuuă după el:
- Nenorociţilor! Nesimţiţilor şi proştilor ce sunteţi, chiar aşa aţi ajuns? Băăă, a venit curentu', bă fraierilor, gataaa! Acum v-a văzut toată lumea, toată lumea vede că în loc de minte aveţi tărâţe şi în loc de cap aveţi un dovleac!
- Uuuuuuu! Uuuuuuu! Uuuuuuu!
Şi din nou se auziră înjurături îmbinate cu expresii vulgare. Ceea ce-i făcuse pe Alina, pe Ionuţ si pe toţi ceilalţi să rămână stane de piatră şi să aibă o asemenea reacţie, era că Andreea şi Cornel se sărutau de mama focului şi se mângăiau unul pe celălalt în văzul tuturor. Fiind întuneric, nimeni nu observase acest "amănunt". Acum însă, imaginea Andreei în braţele lui Cornel era un adevărat ,,spectacol" pentru tineri, cărora nu le venea să creadă. Revenirea bruscă a curentului îi împiedică la început să se îndepărteze unul de celălalt, moment în care rămaseră ca două statui îmbrăţişate.
Majoritatea tinerilor care veneau la discotecă se cunoşteau sau se ştiau din vedere. Dacă intrai o odată sau de două ori în COBRA, era imposibil să nu fii cunoscut sau ştiut de ceilalţi care frecventau discoteca în fiecare seară. Arabul avea întodeauna grijă de acest lucru. Când apărea vreun necunoscut, imediat se apropia şi se împrietenea cu el. Îi vorbea frumos şi cu veselia sa dezinvoltă, într-o oră-două afla şi cum o cheamă pe mama lui, dacă voia. De aceea se ştia cine cu cine este prieten şi se cunoşteau absolut tot ce se întâmplă în discotecă.
Alina nu-şi dezlipea privirea de la Ionuţ. Văzu când începură să-i curgă lacrimile pe obraji. Era singura reacţie vizibilă care o avea băiatul şi ea simţea nevoia să îl mângâie, să îl ia în braţe, să îl protejeze cumva. Se vedea foarte bine că el uitase de ea complet, că pur şi simplu n-o mai vedea.
Cu privirea fixă şi înlăcrimată străbătu cei câţiva paşi care îi despărţeau de Andreea şi de Cornel, scrutându-i cu privirea, fără să spună nimic.
- Ionuţ, nu-i ceea ce crezi, încercă Andreea să se scuze.
- Aaa, nu? Oricum, nu contează ceea ce cred. Mai contează ce cred eu, mă Andreea, cănd nu numai că nu ti-a fost ruşine de mine, când nu ţi-a fost ruşine de niciunu' dintre cei care se află aici de faţă?
Andreea, privind-o pe Alina, se răsti la el:
- Da şi tu? Tu ce faci cu asta?
Imediat ce Ani şi Mihai o auziră pe Andreea, se apropiară în grabă, urmaţi de Arabul, Dj Johnny şi ceilalţi.
Ionuţ o întrebă rostit, fără să-şi dea seama de prezenţa lor:
- Cu care asta, mă fată?
- Ionuţe, de Alina spune, îi spuse Ani. Andreea, dacă te-ai făcut de râs, treaba ta, dar de Alina să nu te legi, că o încurci cu mine, ai înţeles?
- Zăău măă, vorbeşti serios? Se obrăznici Andreea.
- Gataaa! Gata Ani! Şi pe voi toţi, vă rog frumos să tăceţi, căci eu sunt cel care trebuie să vorbească! Strigă Ionuţ.
- Bă, gata! Ionuţ are dreptate, să nu vă aud pe niciunu', s-a-nţeles? Se răsti Arabul la ei.
Cornel încercă şi el să se scuze cumva:
- Bă Ionuţe, eu ..., dar nu apucă să mai spună nimic, că Ionuţ îi spuse:
- Cornele, tu să taci, pentru că nu am nimic de discutat cu tine şi stai liniştit, că nu te omor din cauza lu' Andreea. Dacă ei îi plăcea de tine, trebuia să-mi fi spus şi aş fi înţeles, dar asta e! Crede-mă că nu am nici o treabă cu tine şi nici cu ea nu mai am din acest moment. Din partea mea să vă fie de bine şi să vă iubiţi, până vă iasă pe nas! Ai înţeles?
Cornel înţelese şi lăsă capul în jos. Nu mai spuse nimic şi ,,se ascunse" în spatele Andreei.
Ionuţ îşi sterse lacrimile cu palmele, deşi acestea nu se opreau şi privind-o pe Andreea calm, mai spuse o dată:
- Ştii Andreea, îţi doresc numai bine şi să fii iubită de Cornel sau de cine vrei tu.
Andreea dădu să-l ia în braţe, dar Ionuţ o împinse direct în braţele lui Cornel, le întoarse spatele şi plecă. Alina şi toţi ceilalţi îl urmară, dar el se opri în loc, se întoarse spre ei şi privindu-i pe fiecare în parte, spuse:
- Alina, Arabule, Ani şi voi toţi, vreau să fiu singur şi voi pleca acum. Vă mulţumesc la toţi, dar vreau să fiu singur.
Văzându-l că pleacă din discotecă, Alina vru să se ducă după el, dar Mihai o prinse de mână şi Ani îi spuse:
- Stai aici, nu te duce niciunde. Ai răbdare, că e timp să fii cu el, acum nu-i momentul. Lasă-l în pace că-i băiat mare, se descurcă el. Sigur nu-i trebuie compania ta, acum. N-ai văzut că a spus că vrea să fie singur? Stai cuminte şi-ai răbdare, c-ai să fii cu el, dar nu acum.
Alina îşi aduse aminte de discuţia din parc şi o întrebă repede:
- Mă Ani, tu ştiai? Ştiai că Andreea e şi cu Cornel?
- Da ştiam şi mă tot gândeam cum să fac în aşa fel ca Ionuţ să afle, dar văd că a ţinut soarta cu mine, n-a mai fost nevoie să fac nimic. Adevărul e că habar n-aveam cum să fac ca să afle, n-aveam nici o idee.
- Băăă, aşa ceva! Chiar că a fost o fază tare, spuse şi Mihai, strâmbându-se. A fost o fază de-a dreptu' infectă, mă fetelor. Ce naibii mă, chiar nu s-au gândit deloc că poate să-i vadă cineva? Aşa proşti mă, n-am văzut de când sunt eu. Uite, de exemplu, când a fost oprit curentul, puteau să fi plecat şi nu-i vedea nimeni, dar ei mă, chiar aşa de proşti sunt, nu ştiu ce-or fi avut în capul ăla.
-Tărâţe, ce să aibă? Şi dovleac, în loc de cap, aia au, răspunse Ani, făcându-l pe Mihai să râdă.
Toată lumea comenta despre ceea ce făcuseră Andreea şi Cornel. Plecară la câteva minute după Ionuţ, auzind în spatele lor cum erau goniţi şi dispreţuiţi de toată lumea:
- Gunoaielooor! Gunoaie infecte ce sunteţi, căraţi-văăă! Să nu vă mai vedem pe-aci! Şi alte expresii de acest fel.
După ce plecară ei, Dj Johnn porni muzica cu melodia "You're My Heart, You're My Soul'', cântată de Modern Talking, în timp ce Mihai râdea de Ani.
Alina se gândea la Ionuţ. Nu prea era atentă la prietenii ei şi le spuse:
- Mă, eu nu mai stau, eu plec acasă.
- Bine, hai să plecăm şi noi, fură de acord Ani şi Mihai.
Şi după ce le făcură cu mâna lui Arabul, lui Dj Johnny şi celorlalţi pe care îi cunoşteau, plecară din discotecă.

 

va urma

 

Mihaela Moşneanu 

Vizualizări: 35

Răspunde la Aceasta

Răspunsuri la Aceste Discuţii

Dam... se obişnuieşte printre adolescenţi, să se destrame perechile şi să se uneascu cu prietenul sau prietena, pentru care nu te gândeşti.

Am cules ceva care trebuie modificat.

şi se cunoşteau absolut tot ce se întâmplă în discotecă. - corect ''se cunoştea''

''Cu privirea fixă şi înlăcrimată, îşi îndreptă paşii spre Andreea şi Cornel. Făcând cei şase - şapte paşi, care îl despărţeau de ei, îi scrută cu privirea fără să spună nimic.'' aici eu aş fi formulat în felul următor: Cu privitea fixă şi înlăcrimată străbătu cei câţiva paşi care îi despărţeau, de Andreea şi de Cornel, scrutându-i cu privirea, fără să spună nimic. - În acest fel faci o singură frază destul de explicită şi scapi de repetiţii de prisos şi plicticoase.

Ionuţ o întrebă rostit, - rostit sau răstit?

N-ai văzut că a spus că vrea să fie singur?- prea mulţi de ''că'' şi de ''să''.

Oricum se cunoaşte un progres şi sper că următoarea proză va fi mai condensată iar subiectul mai matur.

Aştept continuarea, Sofy!

Răspunde la discuţie

Despre

Ion Lazăr da Coza a creat această reţea Ning.

conducere site

FONDATORI

ION LAZĂR da COZA - scriitor

VASILISIA LAZĂR - poetă, redactor Revista „Eminesciana”

ADMINISTRATORI-EDITORI

SOFIA SINCĂ - prozatoare

GABRIELA RAUCĂ - poetă, artistă, realizatoare emisiuni Radio ProDiaspora, redactor Revista „Eminesciana”

AUGUSTA COSTIN (CHRIS) - scriitoare

MIHAELA POPA - poetă

CARMEN POPESCU - scriitoare, realizatoare emisiuni Radio Vocativ

PETRUȚ DAN (CĂMUI) - poet, cantautor

BOLACHE ALEXANDRU - scriitor

MIHAI KATIN - scriitor

GRIG SALVAN - scriitor, cantautor

ATENȚIE!

Fiecare postare trebuie făcută în spaţiile special constituite pentru genurile literar/artistice stabilite. Postarea în alte locuri decât cele stabilite de regulile site-ului, atrage eliminarea postării de către membrii administraţiei, fără atenţionarea autorului! De exemplu, un eseu postat în spațiul prozei va fi șters. Pentru cele mai frecventate genuri, reamintim locațiile unde trebuie postate. Pentru a posta:

1. POEZIE, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

2. PROZĂ, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

3. ESEU, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

4. FOTOGRAFII, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

5. VIDEOCLIPURI, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

Toate acestea le puteți accesa și din bara de sus a site-ului. Este admisă doar o postare pe zi, pentru fiecare secțiune, creație proprie. Folosirea diacriticelor este obligatorie. 

Zile de naştere

Zile de naştere sărbătorite astăzi

donații

Pentru cei care doresc să susțină acest site, DONAȚII la: 

RO45CECEB00008RON1057488

titular cont: LAZAR VASILISIA 

(CEC Bank)

*

Pentru acest an au donat:

Gabriela Raucă - 300 Euro

Monica Pester - 300 Lei

Nuța Crăciun - 220 Lei

Maria Chindea - 300 Lei

Tudor Cicu - 300 Lei

Elisabeta Drăghici - 200 Lei

Activitatea Recentă

Utilizatorului Suchoverschi Gheorghe îi place postarea pe blog Eu pentru tine viață-nsemn a lui carmen popescu
cu 2 ore în urmă
Suchoverschi Gheorghe a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Eu pentru tine viață-nsemn a utilizatorului carmen popescu
cu 2 ore în urmă
Postare de log efectuată de Suchoverschi Gheorghe
cu 2 ore în urmă
petrut dan a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog în șirul de păsări a utilizatorului petrut dan
cu 6 ore în urmă
Costel Zăgan a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Inefabila erezie a educației a utilizatorului Costel Zăgan
cu 8 ore în urmă
bolache alexandru a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Pictură a utilizatorului carmen popescu
cu 14 ore în urmă
Vasilisia Lazăr a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog bella a utilizatorului petrut dan
cu 15 ore în urmă
Lui Valeriu Anghel i-a plăcut discuţia Fantasma soldatului neîntors de la război (Din memoria satului) a lui Gheorghe Pârlea
cu 18 ore în urmă
Lui Valeriu Anghel i-a plăcut discuţia Caisul a lui Ion Lazăr da Coza
cu 18 ore în urmă
Stanescu Valentin a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog al meu câine-i surd (valentă) a utilizatorului Stanescu Valentin
cu 19 ore în urmă
Lui Valeriu Anghel i-a plăcut discuţia Mireasa furată a lui Tudor Cicu
cu 19 ore în urmă
Utilizatorului Valeriu Anghel îi place postarea pe blog Eu pentru tine viață-nsemn a lui carmen popescu
cu 19 ore în urmă
Utilizatorului Valeriu Anghel îi place postarea pe blog bella a lui petrut dan
cu 19 ore în urmă
Utilizatorului Valeriu Anghel îi place postarea pe blog Ars poetica (Ion Lazăr da Coza) a lui Vasilisia Lazăr
cu 19 ore în urmă
Utilizatorului Valeriu Anghel îi place postarea pe blog Pictură a lui carmen popescu
cu 19 ore în urmă
Stanescu Valentin a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog nucule-nfloreşti (valentă) a utilizatorului Stanescu Valentin
cu 19 ore în urmă
Utilizatorului petrut dan îi place postarea pe blog Ars poetica (Ion Lazăr da Coza) a lui Vasilisia Lazăr
cu 20 ore în urmă
Utilizatorului Dorina Cracană îi place postarea pe blog Ars poetica (Ion Lazăr da Coza) a lui Vasilisia Lazăr
cu 20 ore în urmă
Utilizatorului Dorina Cracană îi place postarea pe blog bella a lui petrut dan
cu 20 ore în urmă
Utilizatorului Dorina Cracană îi place postarea pe blog Eu pentru tine viață-nsemn a lui carmen popescu
cu 20 ore în urmă

Antologiile site-ului „ÎNSEMNE CULTURALE”

„Ecouri din viitor”, 2022 AICI

Atlasul cu diezi  2017 AICI

Autograf pentru m(â)ine  2013 AICI

© 2024   Created by Ion Lazăr da Coza.   Oferit de

Embleme  |  Raportare eroare  |  Termeni de utilizare a serviciilor