5. 2.. Membrii Consiliului de Administraţie

                      Între timp, în sala palatului puţin câte puţin, lumea bună, aristocraţia şi elita insulei nu întârziară prea mult în aşi face apariţia. Râsetele doamnelor şi însoţitoarelor acestora, concurau cu succes şi acopereau zgomotul provenit de la ferma de pui, raţe, curci, găini şi alte înaripate, din imediata vecinătate . Acopereau chiar şi zgomotul unor maimuţe urlătoare ce se aflau la ora lor de reproducere prin parcurile centrale ale palatului.
                     Toaletele distinselor doamne, se luau la întrecere cu peiajele paradisiace si cerul brăzdad în culorile şi nuanţele curcubeului. Colierele purtate, oricât de frumoase erau, nu făceau altceva decât să scoată şi mai bine în evidenţă, piepturile sculpturale, susţinute de preţioase corsete, ridicate ameninţător şi impunătoar, trupurile acestor dive fiind de fapt, opere desăvârşite ale operaţiilor estetice realizate de Lady Măseluţă în colaborare directă cu majestatea sa Magul Ţânţărin, fără nici o urmă de zgârcenie în folosirea faimosului silicon.
                  - Dar uite-o pe Lady Motocel, (ministru al culturii, şefa departamentului, naşteri uşoare şi cercetări ginecologice avansate, autoarea faimosului program; orgasm divin în timpul naşterii) exclamă Ducesa Lia, arătându-i-o, Lady-ei Orhidelia, printr-un gest neobservabil, cu braţul întins şi cu mult ascutita-i unghie ce se afla în prelungirea degetului arătător al mâinii drepte, încărcat cu un uriaş inel de smarald, culoarea cărbunelui!
                    Lady Motocel, la braţul bunei sale prietene şi însoţitoare, Ducesa Bibi Loquela -(Ministru al bolilor în carantină, doctor în gripe şi răceli, fondatoarea programului, Whisky, antidot universal şi colaboratoare al superbului program de striptease, bara de cristal şi beneficiile acesteia în viaţa sexuală a bărbatului), ambele îmbrăcate de măicuţe,(călugăriţe) se apropiau sub privirile stupefiate, pline de invidie ale celorlalte doamne, spre Lady Orhidelia, undeva în mijlocul imensului salon, aproape de o minunată fântână arteziană şi un expres de cafea.
                    Ajunseseră în faţa acestora, pe o încântătoare muzica de striptease pornită   de  D.J.- ul palatului, un ciocolatiu şi cremos servitor, amant supus şi universal al celor două perle ale ştiinţei, călugăriţele noastre încep a-şi descheia fermoarele pelerinelor, cu gesturi ameţitoare şi mişcări şerpuitoare, sincronizate perfect. Trupurile atât de firave şi mirifice de zeiţe amazoane, gladiatoare din categoria grea, începuseră să iasă de sub lungile şi greoaiele robe călugăreşti, precum ghioceii îşi dezbracă, iarna...
                    În câteva secunde, pe ameţitoarea muzică, sub privirile de uimire ale martorilor la această veritabilă şi magnifică demonstraţie, robele călugăreşti dispar, lăsând loc unor corpuri sculpturale, aranjate de Lady Măseluţă cu faimosul program "Foto-Shop" şi ultimele tipuri de implanturi pentru sâni de pe piaţă.
                     Erau atât de frumoase aceste două femei, încât soarele nu-ndrăznea să le facă umbră, valurile mării se retrăgeau şi fugeau spre alte insule la apariţia lor pe plajă. Când treceau prin pădure, frunzele copacilor cădeau de invidie, formând un covor moale pentru a ascunde eventualii spini sau pietricele ascuţite din calea lor. Florile se comprimau în bulbi, iar păsările îşi smulgeau penele, să fie mai sexy şi excitante. Chiar şi statuile oftau lăcrimând, totul pe unde treceau, se trezea la viaţă. În azilul de bătrâni aveau loc adevărate orgii sexuale după vederea unui scurt videoclip cu aceste două zeiţe luptând în frişcă sau noroi, când nu era deschis laboratorul de cofetărie sau era suprasolicitat, în fine apariţia lor în public făcea adevărate minuni vindecătoare.
                     De astă dată, luceau două costume transparente Body- Sexy confecţionate din dantelă fină cu detalii şi tivuri negre, de piele şi satin. Mănuşi de culoare roşu şi negru împletite cu artă şi măiestrie. Chipiurile tip aviator, de culoare neagră cu cozoroc roşu, ascundeau parte din frumosul păr auriu, lăsând doar o coadă împletită ce le înconjura odată gâtul înainte să continue şerpuitoare puţin mai jos peste sâni. Cizme negre cu tocuri de cristal, brodate foarte fin cu fir roşu şi fermoar de aceeaşi culoare, inel colier şi cercei, toate placate cu piatră de granat şi smarald de nuanţă roşie, completau desăvârşita imagine ale mult râvnitelor Ladys...
                     Se îmbrăţişară drăgăstos cu Lady Orhidelya şi Ducesa Lia, apoi se îndreptară spre expresul de cafea zâmbind şi salutând asistenta.

                                       5.3. Membrii Consiliului.

                   Nu întârziară de a intra cu mare forfotă şi alai , Baroneasa Zmeurica, (Ministrul, sporturilor cu ac şi aţă, şefa laboratorului Lichioruri şi băuturi halucinogene) o altă superbă blondă amazoană cu părul în două codiţe împletite şi prinse-n bontiţe de culoare roşu Ferrari. Foarte strălucitoare de altfel , lucind mult îndrăgitul şi apreciatul costum de şcolăriţă; combinaţie de lycra negru şi cadrilat, decolteu cu guleraş şi o frumoasă cravată galbenă. Fustiţa mini şi cureluşa cu cataramă făcute astfel să se poată admira tanga de culoare roşie şi superbul scorpion tatuat pe fesa stângă. Ciorapi trei sferturi din dantelă neagră şi pantofiori de lac roşii cu toc cui, completând cu succes, sculpturalul trup şi mult apetisantele forme.
                    Acompaniată fiind de nelipsita-i prietenă prea frumoasa Lady Licurici - Şefa iluminatului public, departamentul efecte speciale şi holograme, mâna dreaptă a Tricontelui de Zacuscă şi Lady Chiţ-Chiţ - Coafeza prinţesei, maestră croitoreasă şi şefa departamentului piese de schimb pentru covoarele zburătoare ale sultanului Sweet Aladdin. Ambele purtând faimoasele costumaşe Sweet Agony, ce nu pot lipsi dintr-un preludiu sau o şedinţă de consiliu de miniştri a unei insule, cu un set de lenjerie incredibil de sexy. Aceste costumaşe adaptate în trei culori, roşu alb negru, din plasă şi dantelă, cu jartiere detaşabile şi ajustabile, bikini şi ciorapi din plasă, sandale alb-rosu cu tocuri negre de carbon. Pline de voie bună şi sex-appeal, se îndreptară spre marea sală de şedinţe condusă de Lady Orhidelia şi de ceilalţi membri ai consiliului de miniştri, printre zâmbete şi complimente dulci acrişoare, toate îşi ocupară pe rând locurile la masa prezidenţială aşteptând, nerăbdătoare să afle motivele pentru care au fost deranjate, ştiind după zâmbetele provocatoare că nu le aşteaptă nimic bun în această reuniune.
                      Lady Orhidelia roagă să se facă linişte, apoi plimbându-şi privirea printre invitaţi şi mâna prin frumosu-i păr roşcat cu şuviţe mov, verzi, negre, albastre şi blonde, observă cu stupoare absenţa uneia dintre cele mai importante piese şi poziţii sociale. Încruntă sprâncenele şi cu un uşor oftat îşi drege glasul şi spune:
                    - Dragi şi onoraţi membri ai consiliului! Observ din păcate încă odată, că cineva dintre noi şi-a făcut obiceiul de a întârzia sau de a nu ne onora cu prezenţa (murmur în sală, capete întrebătoare care se uitau de la un capăt al celuilalt al mesei, aprobând spusele Lady-ei Orhidelia). În timp ce vorbea ,uşa sălii se deschise cu putere şi Lady Pelin (Ministrul conservelor şi şefa de laborator secţia murături, asistenta principală a magului în probleme de arte plastice şi decorări de insule plutitoare), intră în mare viteză împiedecându-se, scăpându-şi poşeta şi etalând conţinutul pe aproape jumătate din sala consiliului. Cerându-şi scuze, începu în grabă să-şi adune; trusa de machiaj, rujul, oglinjoara, o batistă, vreo zece creioane de ochi şi de buze, două telefoane mobile, un vibrator Eclipse Ultra VII Penguitronic, altul tip Casanova Collection, cu cinci piese de cinci modele şi dimensiuni şi pe cel din urmă cu care reuşeşte surprinzător să uimească asistenţa şi să stârnească invidia întregii adunări; un vibrator Lelo Soraya Cerise care este cu siguranţă cel mai elegant vibrator prezent în momentul de faţă pe piaţa mondială şi universală. Exteriorul său, conţine două motoare situate în fiecare dintre punctele individuale ale acestuia şi un stimulator flexibil. Creat cu un nucleu ABS înfăşurat în mai multe straturi de silicon medical, Soraya este complet impermeabil şi uşor de utilizat. Încorporat cu trei butoane, oferă control deplin asupra intensităţii vibraţiilor şi opt moduri exclusive de intensitate. Câteva servitoare şi servitori îi sar repede în ajutor şi în câteva momente se aşează cerând scuze audienţei pentru întârziere şi micul incident creat!
                        - În primul rând va cer scuze pentru această şedinţă de urgenţă, se adresează mulţimii,Lady Orhidelia, aruncând o superbă ocheadă Principelui Încruntat (Ministrul Apărării şi fratele mai mic al Sultanului), acesta răspunzându-i printr-o o adorabilă grimasă întinzând şi arcuind în jos colţurile gurii, privind cu ambii ochii deodată spre vârful nasului. Vă aduc la cunoştinţă marea şi minunata veste ce ne va schimba destinul şi frumoasa noastră viaţă pe Insula Magică. După cum ştiţi, Majestatea sa Magul Ţânţărin, împreună cu Alteţa sa, Sultanul Sweet Aladdin, au găsit-o în sfârşit, după ce au colindat toate colţurile lumii, pe divina şi preafrumoasa Prinţesa Cristalina, într-o librărie din Madrid! Cu toţii ştim, că a fost ascunsă special pentru a o proteja de Draconienii ce ne-au ocupat insula acum cinci sute şi ceva de mii de ani pământeni, (ea îşi va aduce aminte doar când va ajunge pe insulă, pentru că i s-a spălat memoria pentru a o proteja) şi de atunci, abia acum au găsit-o! Lady Urlăţica, verişoara prinţesei, a localizat-o prin puterile sale telepatice pe care le-a câştigat, datorită seriozităţii în practica magiei, asimilând foarte repede puteri şi aptitudini oculte transmise de însuşi Magul Ţânţărin, pe vremea când aceasta îi era amantă fiedelă.
                      Ducesa Urlăţica, (Ministrul chefurilor organizate, nunţi botezuri, primiri de oaspeţi şi magiciană şefă a cursului pentru copii ,"Alchimia supremă", se ridică în picioare salutând cu o uşoară reverenţă asistenţa tuşind de două ori pentru a-şi drege glasul, şi scoţând un carneţel din nelipsita-i poşetă spuse:
                   - Onorată asistenţă, dragii mei; vă mulţumesc pentru încrederea acordată, după cum ştiţi, am aşteptat cu toţii atâta timp pentru a sărbătorii această zi importantă, întoarcerea Prinţesei Cristalina. Promit să organizez cea mai frumoasă sărbătoare din câte au fost pe Insula Magică a Fericirii în ultima vreme. Spunând acestea, făcu o altă reverenţă în faţa mulţimii şi trei salturi mortale terminând în şpagat. Se ridică îşi aranjă fustiţa neagră cu steluţe aurii, cu un gest rapid îşi acoperă frumuseţea de sân, (altă operă a esteticii) ce-i ieşise în urma acrobaţiilor făcute şi portjartierul care se desfăcuse sub privirile admiratoare ale selectului public .
                     Frumoasa Ducesă Urlăţica, purta un superb costum adecvat perfect acestei ocazii, format din fustiţă mini de satin, pălărie albastră cu steluţe de aceeaşi culoare, ciorapi trei sferturi în dungi; roşu-negru-galben, de plasă, tanga şi portjartier de culoare neagră şi cizme în negru-rosu până sub genunchi, legate cu şireturi galbene. Sutien de plasă cu franjuri până deasupra buricului, de un albastru marin şi mănuşi de dantelă neagră, încheiau această frumoasă privelişte.

                    Lady Orhidelia îi mulţumeşte îşi scoate agenda cu ordinea de zi şi mesajul magului încercând să capteze atenţia stimabilului public care încă se afla sub mreaja frumoasei vrăjitoare şi continuă;
                - Stimată Ducesă Urlăţica! Îţi revine sarcina de a pregăti nunta sultanului Sweet Aladdin şi a preafericitei noastre prinţesă Cristalină. Tot ce ai nevoie pentru buna desfăşurare a înaltului eveniment îţi va fi pus la dispoziţie, spuse Lady Orhidelia. Întreaga suflare îţi va urma cu stricteţe ordinele legate de organizarea şi desfăşurarea în cele mai optime condiţii, a mult aşteptatului eveniment.
               - Ducesă Lia! Paza palatului şi a insulei va fi dublată, siguranţa oaspeţilor va fi pentru tine prioritate absolută, vom avea invitaţi din toate colţurile lumii şi a universului.
               - Lady Motocel! Şcolile şi universităţile vor fi închise pe durata nunţii. Copii vor pleca toţi în vacanţă pe planeta Pământ, pe Coasta de Azur. Închiriază toate hotelurile existente, pune pază şi ordine pentru ei, ocupate personal ca fiecare să beneficieze de o experienţă unică şi deosebit de plăcută  Azilul de bătrâni se va închide pe această perioadă şi toţi locatarii vor merge pe insula Paştelui, la cea mai renumită discotecă, vor fi cazaţi la hotele de şapte stele unde vor beneficia de serviciile terapeutice cele mai bune şi de cele mai noi experienţe sexuale pentru vârsta a-III-a!
             - Ducesă Bibi Locuela! Animalele de companie să fie spălate pieptănate, pregătite toate pentru asemenea ocazie. Fermele de găini şi alte zburătoare să le programezi la modul silenţios, n-aş vrea să deranjeze invitaţii cu cot-codac-urile găinilor la facerea fiecărui ou! Porumbeii albi să fie spălaţi în clor pentru o mai bună strălucire, iar privighetorile şi canarii vor exersa melodiile preferate ale prinţesei şi vor fi trataţi cu ciocolată, cremă de ouă şi bezele, pentru menţinerea corzilor vocale.
              - Lady Măseluţă! Îţi revine sarcina de a pregăti fizic moral şi sexual toţi invitaţii, tereştri şi extratereştri, farmaciile vor fi deschise pe toată durata nunţii, serviciile de urgenţă la fel. Să nu lipsească uleiurile lubrifiante, afrodisiacele şi tipurile cele mai bune de "viagra", din nici o farmacie!
              - TriConte de Zacuscă! Foloseşte-ţi ingeniozitatea! Artificiile şi jocurile de lumini, hologramele, atât şi iluminatul public, trebuie să fie impecabile. Foloseşte violetul şi roşu, acestea excită cel mai mult. Oricum Ducesa Urlăţica împreună cu Lady Marina îţi vor sugera mai bine ceea ce trebuie să faci. Lady Licurici îţi va sta la dispoziţie pentru efectele speciale şi muzică.
            - Lady Chiţ-Chiţ! Te vei ocupa în exclusivitate de coafura Prinţesei Cristalina în momentul în care aterizează pe insulă. Magul Ţânţărin, sigur a coafat-o  între timp, dar ştiţi cu toate cam ce coafură ştie el să facă, în afară de bucle nimic, deci până atunci veţi pregăti doamnele şi domnişoarele de onoare, cu cele mai extravagante şi frumoase coafuri pentru această unică ocazie.
             - Baroneasa Zmeurica!Vei pregăti toate cele de trebuinţă în privinţa băuturilor afrodisiace şi halucinogene, de astă dată trebuie să folosiţi reţetele cele mai scumpe mai rare şi benefice.
            - Lady Pelin, Lady Aripel şi Tricontesa Piscotel! Aveţi de pregătit şi organizat, cea mai regească masă. Aperitivele, salatele, murăturile, etc... şi fructele "cele mai exotice" vor fi la discreţie! Decoraţiile stradale şi din grădinile palatului, trebuie să strălucească şi să uimească invitaţii. Tortul miresei trebuie să fie ceva cu adevărat special, Lady Aripel îţi dai seama de importanţa sarcinii ce-ţi revine.
            - Lady Marina! Linia de magazine sex-shop va fi deschisă pe toată perioada nunţii. Nu trebuie să lipsească nimic, vei încerca să impresionezi invitaţii, cu programe speciale de multiplicare a orgasmelor. Vei pune postere şi holograme cu ajutorul Tricontelui de Zacuscă şi a Lady-ei Licurici cu cele mai noi poziţii sexuale, pe toată întinderea insulei! Principe Încruntat! Te vei ocupa ca toate ordinele să fie îndeplinite, apoi împreună cu Lady Aripel şi cu mine vom alcătui listele de invitaţi.
             - Lady Pelin, le va asigura cazarea în cele mai frumoase hoteluri submarine de pe insulă şi le va pune la dispoziţie împreună cu Lady Marina cele mai frumoase filme erotice din marea biblioteca centrală. Vor contracta pentru invitaţi cele mai faimoase modele pământene şi venusiene din revista PlayBoy. Le vor distribui cursurile avansate de sex magic, tantric şi noua kamasutra. Acestea, sunt liniile principale de sarcini, dacă mai intervine ceva, va voi aduce personal la cunoştinţă, spuse Lady Orhidelia, făcând o reverenţă. Dragii mei, acum, la treabă!
               - Lady Urlăţica ! Cu atât am putut să te ajut, începând din acest moment te vei ocupa şi vei supraveghea totul, întru bună desfăşurare a sarcinilor date.
              - De acord Lady Orhidelia! Îţi mulţumesc pentru ajutor, în scurt timp totul v-a fi pregătit .

Vizualizări: 79

Răspunde la Aceasta

Răspunsuri la Aceste Discuţii

Cred că voi rămâne cu mimica zâmbetului larg pe faţă, paralizată. Nu-mi mai pot aduna gura.

Mă uimeşte răbdarea de care dai dovadă în descrierile costumelor, costumaţiilor personajelor tale din jocul virtual. Cred că le ai în faţă... n-ai cum să descrii din imaginaţie atâta penaj, culoare, forme, încălţăminte şi aparatură sexuală sau tipuri de viagra :))) Domnule dar eşti informat... n-am ce zice! În sfârşit Insula Magică va căpăta imagine unei feerii speciale unde toată lumea va zburda de plăcere, de farmec şi fantezie...

Dar urmează şi întristarea. Data viitoare intru pe text şi corectez decât să scot şi să-ţi dau explicaţii. Să-mi spui dacă eşti de acord. Oricum nu garantez că am scos tot.

pornită prin  de către D.J.- ul palatului,- ori prin ori de;

aşi descheia,- a-şi descheia

Trupurile atât de firave şi mirifice de zeiţe amazoane, gladiatoare din categoria grea, - te contrazici, în afara faptul în care ai făcut-o intenţionat: dacă sunt firave şi mirifice nu mai pot fi gladiatoare şi nici amazoane

valurile mării se retrăgeau, Florile se retrăgeau, - prea aproape frazele în care repeţi ''se retrăgeau''

complectau,  - completau

 Nu întârziară în a intra, - pentru a intra sau de a intra

 poziţi sociale. - poziţii

vreo 10 creioane, hotele de 7 stele, pentru vârsta a 3-a - litere în loc de cifre

e insula paştelui, - Paştelui 

scremetele găinilor,- excrementele

la facerea oricărui ou! - fiecărui ou

dar ştiţi cu toate cam ce coafură ştie el să facă, - ''cam ce coafură'' această sintagmă sună cacofonic.

Aştept continuarea cu plăcere, Sofy!

Mulţumesc din suflet Sofy! M-aş bucura enorm să corectezi direct, dar cred totuşi ca pentru mine, pentru a reînvăţa limba româna, ar fi mai bine să o fac cu mânuţa mea, dar dacă ţi-e mai uşor, decât să-mi tot atragi atenţia fă-o şi-ţi rămân îndatorat !

Mii de mulţumiri!

Cu drag ,

Gata, am corectat! Chestia cu gladiatoarele, am lasat-o aşa... mi se pare mai şic Sofy:)  Mulţumesc!

Nicolae Sărătean a spus :

Mulţumesc din suflet Sofy! M-aş bucura enorm să corectezi direct, dar cred totuşi ca pentru mine, pentru a reînvăţa limba româna, ar fi mai bine să o fac cu mânuţa mea, dar dacă ţi-e mai uşor, decât să-mi tot atragi atenţia fă-o şi-ţi rămân îndatorat !

Mii de mulţumiri!

Cu drag ,

Răspunde la discuţie

Despre

Ion Lazăr da Coza a creat această reţea Ning.

conducere site

FONDATORI

ION LAZĂR da COZA - scriitor

VASILISIA LAZĂR - poetă, redactor Revista „Eminesciana”

ADMINISTRATORI-EDITORI

SOFIA SINCĂ - prozatoare

GABRIELA RAUCĂ - poetă, artistă, realizatoare emisiuni Radio ProDiaspora, redactor Revista „Eminesciana”

AUGUSTA COSTIN (CHRIS) - scriitoare

MIHAELA POPA - poetă

CARMEN POPESCU - scriitoare, realizatoare emisiuni Radio Vocativ

PETRUȚ DAN (CĂMUI) - poet, cantautor

BOLACHE ALEXANDRU - scriitor

MIHAI KATIN - scriitor

GRIG SALVAN - scriitor, cantautor

ATENȚIE!

Fiecare postare trebuie făcută în spaţiile special constituite pentru genurile literar/artistice stabilite. Postarea în alte locuri decât cele stabilite de regulile site-ului, atrage eliminarea postării de către membrii administraţiei, fără atenţionarea autorului! De exemplu, un eseu postat în spațiul prozei va fi șters. Pentru cele mai frecventate genuri, reamintim locațiile unde trebuie postate. Pentru a posta:

1. POEZIE, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

2. PROZĂ, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

3. ESEU, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

4. FOTOGRAFII, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

5. VIDEOCLIPURI, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

Toate acestea le puteți accesa și din bara de sus a site-ului. Este admisă doar o postare pe zi, pentru fiecare secțiune, creație proprie. Folosirea diacriticelor este obligatorie. 

donații

Pentru cei care doresc să susțină acest site, DONAȚII la: 

RO45CECEB00008RON1057488

titular cont: LAZAR VASILISIA 

(CEC Bank)

*

Pentru acest an au donat:

Gabriela Raucă - 300 Euro

Monica Pester - 300 Lei

Nuța Crăciun - 220 Lei

Maria Chindea - 300 Lei

Tudor Cicu - 300 Lei

Elisabeta Drăghici - 200 Lei

Activitatea Recentă

Utilizatorului Vasilisia Lazăr îi place postarea pe blog pentru atât de adâncă dragostea ta a lui petrut dan
cu 2 ore în urmă
Utilizatorului Monica Pester îi place postarea pe blog pentru atât de adâncă dragostea ta a lui petrut dan
cu 2 ore în urmă
Monica Pester a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Când . . . a utilizatorului Monica Pester
cu 2 ore în urmă
Postare de log efectuată de petrut dan
cu 2 ore în urmă
Monica Pester şi-a partajat postarea de blog pe Facebook
cu 3 ore în urmă
petrut dan a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Sub clipocitul vâslei solitare a utilizatorului gabriel cristea
cu 3 ore în urmă
Utilizatorului petrut dan îi place postarea pe blog Sub clipocitul vâslei solitare a lui gabriel cristea
cu 3 ore în urmă
Utilizatorului petrut dan îi place postarea pe blog Când . . . a lui Monica Pester
cu 3 ore în urmă
petrut dan a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Când . . . a utilizatorului Monica Pester
cu 3 ore în urmă
Postare de log efectuată de Monica Pester
cu 4 ore în urmă
petrut dan a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Egoism (Ion Lazăr da Coza) a utilizatorului Vasilisia Lazăr
cu 4 ore în urmă
Utilizatorului petrut dan îi place postarea pe blog Egoism (Ion Lazăr da Coza) a lui Vasilisia Lazăr
cu 4 ore în urmă
petrut dan a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Actul Sacru a utilizatorului Maria Mitea
cu 4 ore în urmă
Maria Mitea a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Actul Sacru a utilizatorului Maria Mitea
cu 7 ore în urmă
Postare de log efectuată de Vasilisia Lazăr
cu 8 ore în urmă
Vasilisia Lazăr a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Actul Sacru a utilizatorului Maria Mitea
cu 8 ore în urmă
Vasilisia Lazăr a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Nopți se sparg de întuneric a utilizatorului C.Titi Nechita
cu 9 ore în urmă
Denisa Curea-Popa şi-a partajat postarea de blog pe Facebook
cu 11 ore în urmă
Denisa Curea-Popa şi-a partajat postarea de blog pe Facebook
cu 11 ore în urmă
Denisa Curea-Popa şi-a partajat postarea de blog pe Facebook
cu 11 ore în urmă

Antologiile site-ului „ÎNSEMNE CULTURALE”

„Ecouri din viitor”, 2022 AICI

Atlasul cu diezi  2017 AICI

Autograf pentru m(â)ine  2013 AICI

© 2024   Created by Ion Lazăr da Coza.   Oferit de

Embleme  |  Raportare eroare  |  Termeni de utilizare a serviciilor