17.Ducesa Urlaţica şi Ducesa Lia

             Magul Ţânţărin îşi scoase agenda, urcară din nou pe covorul fermecat şi în câteva clipe aterizară în parcarea din faţa unei imense discoteci. Parcară covorul sub coroanele unor copaci, îi dădură paznicului ceva mărunţiş, apoi se îndreptară spre intrarea discotecii. Lume multă şi pestriţă, foarte gălăgioasă şi peste vacarmul acesta şi fondul muzical "tehno" se auzea glasul Ducesei Urlaţica ce era pe post de  D.J. , punând dedicaţii şi animând publicul cu vocea ei, care chiar şi fără microfon ar fi în stare să acopere zgomotul unui avion militar supersonic, de peste o suta treizeci decibeli. Acest lucru pe Pământ, unde corzile vocale i-au fost limitate din cauza pericolelor şi dezastrelor ce-ar putea cauza, astfel pe insula magică, foarte uşor poate depăşi zgomotul făcut de o escadrilă întreagă, într-un mod natural, fără să se forţeze prea mult. De fapt, dacă ar lăsa-o să ţipe în voie, timpul si spaţiul s-ar comprima de frică, putând să creeze adevărate hăuri şi găuri, negre şi albe în univers. Ştiţi acum, cum au apărut găurile negre.
          Toată lumea se afla într-o euforie de nedescris, când cei doi se apropiară subtil şi ajunseseră în punctul vizual al ducesei. La fel ca şi Ducesa Bibi Loquela,  Urlaţica, avea vise şi viziuni cu Insula Magică şi îndrăgitele personaje, încât la vederea celor doi, mirată şi bucuroasă peste măsură, recunoscându-i imediat, începuse să facă ce ştie mai bine; adică să urle! Urmă un moment de panică totală! După ce-şi reţinuse câteva clipe respiraţia de uimire şi extaz totodată, arcuindu-şi pleoapele şi dilatându-şi pupilele peste măsură, cu ochii aproape că-i ieşiseră din orbite, începu cel mai terifiant urlet de care era în stare, lăsând audienţa crispată de emoţii şi pe jumătate surdă. Cu fiecare nanosecundă urletul creştea în intensitate şi nu s-ar fi oprit dacă magul nu ar fi atins-o cu bagheta.

           În câteva clipe a fost transportată pe covorul zburător şi apoi pe Insula Magică a Fericirii, direct în cabinetul fonic al spitalului. Aici au lăsat-o în voie să-şi termine ţipătul fără să deranjeze sau să îmbolnăvească pe cineva de inimă şi eroii noştri puţin ameţiţi şi cu dureri de cap de pe urma îngrozitorului ţipăt ce încă le mai persista în urechi se întoarseră din nou pe pământ. Oftară uşuraţi spunându-şi în sinea lor că aceasta a fost cea mai grea misiune. Deşi se aşteptau ca din surpriza şi mirarea revederii, Ducesa Urlăţica să le pună la încercare timpanele, uitaseră căştile de protecţie şi dopurile pentru urechi pe covorul zburător...

          Se înserase de-a-binelea, de astă dată parcară preşul zburător în faţa celui mai renumit club de Striptease şi Sado, undeva prin centrul ţării într-un local foarte select în care accesul se făcea doar cu învitaţii. Se înţelege că cei doi avură ceva idei, cum să obţină două invitaţii, aşadar intraseră şi se aşezară la o masă, comandară ceva de băut aşteptând cu nerăbdare intrarea în scenă a protagonistei noastre Ducesa Lia.
              În aşteptare şi ca un număr pregătitor, începerii adevăratului şi senzaţionalului spectacol, vizionară o frumoasă reprezentaţie în duet, oferită de două artiste a bării de striptease, echipate doar în bikini şi ceva curele de piele roşie, cu o muzică ce lăsa să se audă doar scârţâitul pieli pe luciul renumitelor bări. La fiecare poziţie în care picioarele fetelor se deschideau la maxim sau când degetele umede pline de unghii false înaintau în profunzimea bikinilor, publicul ofta şi aplauda frenetic îngrămădindu-se cu mare dărnicie, să le umple cureluşele, sau mă rog, aţele ce mai rămâneau pe ele doar ca să poată agăţa undeva banii.
              Frumoasele dansatoare îşi terminară reprezentaţia fierbinte şi imediat o senzuală prezentatoare, anunţă publicul să-şi reia locurile întru a putea începe mult-aşteptatul număr al frumoasei Ducese Lia. Se aşternu o linişte de mormânt, luminile îşi micşorară intensitatea, scena fiind iluminată într-o culoare neon, mov - albastru, într-un cerc cu o rază nu mai mare de trei metri. Se auzi pocnetul unui bici, apoi patru masculi ciocolatii, în slipuri roşii de piele, plini de fiţe şi muşchi, îşi fac apariţia în cercul luminos. Încolonaţi doi câte doi, mergând cadenţat în patru labe, raşi în cap şi cu nişte zgărzi la gât de culoarea oţelului, legaţi cu hamuri de piele şi lanţuri care se uneau şi terminau în spatele scenei luminate, te duceau cu gândul la gladiatorii din Colosseum. În ochii lor se citea extazul şi mulţumirea de a se număra printre privilegiaţii spectacolului şi exprimau această fericire ori de câte ori frumoasa Ducesă, încă nevăzută, le împărţea cu dărnicie, necesarele biciuri pe spinare şi faimoasele lovituri de cizmă, între picioare. În urma lor, îşi face intrarea în scenă, ca o continuare a umbrei vârful biciului, mai întâi mâna ducesei, ţinând frâiele patrupezilor, înmănuşată până la cot în piele de culoare roşie. Apoi îşi face apariţia un picior, acoperit pâna deasupra genunchiului, într-o dantelă neagră şi încâlţat într-o cizmă cu toc, de aceeaşi culoare, îndoit într-un mod profesional şi deosebit de elegant şi apetisant, care scosese publicului o mulţime de oftaturi şi alte sunete interesante. Se mai auzi un pocnet de bici, un răcnet urmat de un salt ca de felină şi ducesa îşi face apariţia în toată splendoarea ei...
             Sânii impozanţi şi imenşi, conturaţi şi încercuiţi doar de câteva cureluşe, legaţi bine la gât şi spate, dezvăluiau cu toată dăruirea lor, caracterul deosebit de "blând" al ducesei.
Picioarele deosebit de lungi şi bine depilate, sculptate parcă în ciocolată, iscară alt oftat scăpat la unison de întreaga asistenţă. Trupul de zeiţă şi faţa angelică, ochii mari şi adânci ce luminau ca două diamante negre, şuviţele blonde ce-i ieşeau de sub chipiu, împreună cu surâsul Ducesei, completau fără pic de zgârcenie, frumosul tablou. Încă un pas urmat de alte urlete de durere, scoase de puternicii înhămaţi în urma unor lovituri fulgerătoare care-i apropiară de un orgasm forţat şi intră în prim-planul scenei, ridicând mult dezichilibraţii spectatori şi fani în picioare, într-o euforie maximă şi ropote de aplauze.
             Magul şi sultanul rămăseseră la fel de uimiţi de talentele şi înzestrările ducesei, o lăsară să se mai joace puţin cu biciul pe spinările celor patru „fiare” şi pe câteva feţe mai îndrăzneţe din public, care se apropiară parcă pentru a-şi lua "sfânta cuminecătură", distrându-se copios , aşteptară momentul potrivit şi fără ca îndrăgita noastră protagonistă să-şi dea seama, magul o atinge cu bagheta şi într-o clipă dispăruseră toţi trei, pe Insula Magică a Fericirii, lăsând publicul înnebunit şi pe cale să înceapă un al nu ştiu câtelea război mondial.
            O lăsară pe Ducesa Lia, pe mâna Lady-ei Măseluţă, să-i scoată chestiile sado din memorie, astfel să nu-si urmărească aceste instincte şi apucaturi pe Insula Magică şi prietenii noştri se lansară din nou, pe covorul fermecat , în căutarea următorilor protagonisti. Încă zâmbind, neieşindu-le din cap de cele petrecute şi de loviturile de bici, Aladin exclama cu uimire:
          - Doamne fereste magule, oare ce dereglari psihice sufera aceşti oameni, de confundă durerea cu plăcerea?
          - Hei si tu acum! Ce-ţi veni? Dacă ţi-as spune că aceste modificari de comportament si personalitati au fost create dintr-o joaca, m-ai crede?
          - Nu! Cine ar fi putut sa se joace? Hai să fim seriosi! De fapt sunt de plâns!
          - Da, ai dreptate, probabil ai uitat cine-i responsabil de mulţimea de gays si lesbiene dragul meu Sweet Aladdin!
         - Pff, uitasem!
         - Mda! L-ai invitat pe Cupidon la cheful ala, apoi i-ai dat să bea din băutura zeilor, îţi amintesti? Ai văzut rezultatul, acum nu se mai poate face mare lucru, totul face parte din tabloul creaţiei, nimeni nu-i responsabil de nimic!         

          - Pai ce vrei să spui? Eu sunt de vină ca ăla mic s-a pilit şi a început să vadă cu ochii încrucişaţi în patru dimensiuni? Ce vină am eu, că însuşi Supremul lăsase pe mâna unui iresponsabil arcul acela magic al iubirii şi săgeţi la discreţie?
         - Ai dreptate, nimeni nu-i vinovat! Dar nu-mi pot stăpâni râsul, când imi aduc aminte cum alerga şi trosnea cu sageţi în cine apuca, fară să mai aleagă, de se luaseră toti la îmbraţişat şi sărutat, ziua în amiaza mare! Bine că am reuşit să ne ascundem din calea lui, astfel te numeai Sweet Aladdina! Ha, ha ha !
        - Sau tu magul Ţânţărina! Ha, ha , ha!
        - Aşa este! Ai dreptate! Haide să mergem acum, să vedem ce fac Trinconţii...

Vizualizări: 73

Răspunde la Aceasta

Răspunsuri la Aceste Discuţii

Încântător capitol ca toate de altfel. Cu savoarea obişnuită facem cunoştinţă cu alte două personaje importante ale Insulei magice, printre luxul de amănunte de ''basm-natural'' de prin discotecile pământene. Exagerarea lucrurilor, numele folosite şi acţiunile corespunzătoare lor fac un tot savuros care binedispune. Umor îmbinat cu sarcasm, imaginaţie şi frumos, cu alte cuvinte.

Dar trebuie să treci să corectezi, să perii textul.

natural. fără să - virgulă în locul punctului

eroii noştrii puţin, - noştri

 Ducesa Urlaţica, - Urlăţica. O ai de multe ori Urlaţica şi mai ai virguliţe de pus.

mare de 3 m. - mare de trei metri

intrarea în şcenă - în scenă

încâlţat - încălţat

Sânii opozanţi - poate ai vrut impozanţi, sau ''opozanţi''?

mostrau - nu ştiu ce ai vrut să zici. ''mostrau'' nu există în dex. poate demostrau... sau altceva.

complectau cu fără pic de - completau fără pic de

 îndrăgita npastră- noastră

Deosebita plăcere a lecturării, Sofy.

Din greşala. am postat varianta necorectată Sofy! Îmi cer iertare, acu "periez" întreg textul! Mî bucur că ţi-a plăcut şi acest capitol! Îţi mulţimesc din  suflet!

Cu admiraţie,
Sofia Sincă a spus :

Încântător capitol ca toate de altfel. Cu savoarea obişnuită facem cunoştinţă cu alte două personaje importante ale Insulei magice, printre luxul de amănunte de ''basm-natural'' de prin discotecile pământene. Exagerarea lucrurilor, numele folosite şi acţiunile corespunzătoare lor fac un tot savuros care binedispune. Umor îmbinat cu sarcasm, imaginaţie şi frumos, cu alte cuvinte.

Dar trebuie să treci să corectezi, să perii textul.

natural. fără să - virgulă în locul punctului

eroii noştrii puţin, - noştri

 Ducesa Urlaţica, - Urlăţica. O ai de multe ori Urlaţica şi mai ai virguliţe de pus.

mare de 3 m. - mare de trei metri

intrarea în şcenă - în scenă

încâlţat - încălţat

Sânii opozanţi - poate ai vrut impozanţi, sau ''opozanţi''?

mostrau - nu ştiu ce ai vrut să zici. ''mostrau'' nu există în dex. poate demostrau... sau altceva.

complectau cu fără pic de - completau fără pic de

 îndrăgita npastră- noastră

Deosebita plăcere a lecturării, Sofy.

Imaginatie debordanta, descrieri minutioase si un Cupidon pilit. Frumos! 

Cu prietenie,


Mulţumesc Corina! Sper că ţi-a plăcut! :)

Cu prietenie,
Corina Militaru a spus :

Imaginatie debordanta, descrieri minutioase si un Cupidon pilit. Frumos! 

Cu prietenie,

:)))  cum ai ajuns pe aici Miha??:))  Mulţumesc frumos!

Mihaela Popa a spus :

"Eu sunt de vină ca ăla mic s-a pilit şi a început să vadă cu ochii încrucişaţi în patru dimensiuni? Ce vină am eu, că însuşi Supremul lăsase pe mâna unui iresponsabil arcul acela magic al iubirii şi săgeţi la discreţie?"

:)

... cu plăcerea lecturii (!)

:))

Răspunde la discuţie

Despre

Ion Lazăr da Coza a creat această reţea Ning.

ATENȚIE!

Fiecare postare trebuie făcută în spaţiile special constituite pentru genurile literar/artistice stabilite. Postarea în alte locuri decât cele stabilite de regulile site-ului, atrage eliminarea postării de către membrii administraţiei, fără atenţionarea autorului! De exemplu, un eseu postat în spațiul prozei va fi șters. Pentru cele mai frecventate genuri, reamintim locațiile unde trebuie postate. Pentru a posta:

1. POEZIE, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

2. PROZĂ, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

3. ESEU, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

4. FOTOGRAFII, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

5. VIDEOCLIPURI, click AICI, apoi click pe ADĂUGARE!

Toate acestea le puteți accesa și din bara de sus a site-ului. Este admisă doar o postare pe zi, pentru fiecare secțiune, creație proprie. Folosirea diacriticelor este obligatorie. 

Zile de naştere

donații

Pentru cei care doresc să susțină acest site, DONAȚII la: 

RO45CECEB00008RON1057488

titular cont: LAZAR VASILISIA 

(CEC Bank)

*

Pentru acest an au donat:

Gabriela Raucă - 300 Euro

Monica Pester - 300 Lei

Nuța Crăciun - 220 Lei

Maria Chindea - 300 Lei

Tudor Cicu - 300 Lei

Elisabeta Drăghici - 200 Lei

Activitatea Recentă

Nikol MerBreM a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Adam izgonitul a utilizatorului Mihai Katin
cu 1 oră în urmă
Nikol MerBreM a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Cântec de lebădă neagră a utilizatorului chindea maria elena
cu 2 ore în urmă
Nikol MerBreM a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Remember Ion Lazăr da Coza („Definiție”) a utilizatorului Vasilisia Lazăr
cu 2 ore în urmă
Utilizatorului Viorel Grădinariu îi place postarea pe blog vin ploile a lui petrut dan
cu 10 ore în urmă
bolache alexandru a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog rapsodie de Martie a utilizatorului Floare Arbore
cu 11 ore în urmă
bolache alexandru a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Haide a utilizatorului Răduță If. Toader
cu 11 ore în urmă
Utilizatorului bolache alexandru îi place postarea pe blog Haide a lui Răduță If. Toader
cu 11 ore în urmă
Lui Elisabeta Drăghici i-a plăcut videoclipul lui Grig Salvan
cu 12 ore în urmă
Lui Elisabeta Drăghici i-a plăcut videoclipul lui Grig Salvan
cu 12 ore în urmă
Lui Elisabeta Drăghici i-a plăcut videoclipul lui Grig Salvan
cu 12 ore în urmă
BOTICI GABRIELA a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog SONET LXXVII  (Mamă) a utilizatorului BOTICI GABRIELA
cu 14 ore în urmă
Floare Arbore a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog tablou mirabil, multiform a utilizatorului Floare Arbore
cu 16 ore în urmă
Lui Elena Lucia Spătariu Tudose i-a plăcut profilul lui petrut dan
cu 16 ore în urmă
Lui Elena Lucia Spătariu Tudose i-a plăcut profilul lui petrut dan
cu 16 ore în urmă
Elena Lucia Spătariu Tudose şi petrut dan sunt acum prieteni
cu 16 ore în urmă
Mihai Katin a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Adam izgonitul a utilizatorului Mihai Katin
cu 18 ore în urmă
Postare de log efectuată de Mihai Katin
cu 18 ore în urmă
Mihai Katin a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog o clipă ... a utilizatorului Elisabeta Drăghici
cu 18 ore în urmă
Mihai Katin a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog SONET LXXVII  (Mamă) a utilizatorului BOTICI GABRIELA
cu 18 ore în urmă
C.Titi Nechita a adăugat comentarii în legătură cu postarea de blog Iarnă pentru Eminescu a utilizatorului C.Titi Nechita
cu 18 ore în urmă

Antologiile site-ului „ÎNSEMNE CULTURALE”

„Ecouri din viitor”, 2022 AICI

Atlasul cu diezi  2017 AICI

Autograf pentru m(â)ine  2013 AICI

© 2024   Created by Ion Lazăr da Coza.   Oferit de

Embleme  |  Raportare eroare  |  Termeni de utilizare a serviciilor